مکر و حیله مریم رجوی به خودش بر خواهد گشت

0
452

مکر و حیله مریم رجوی به خودش بر خواهد گشت

(+ “سعی مریم رجوی بر خراب کردن چهره ما” و ” آخرین اقدام کثیف مریم رجوی)

Maryam_Rajavi_Mojahedin_Khalq_Saddam_Private_Army_In_ALbaniaبنیاد خانواده سحر، تیرانا، آلبانی، بیست و سوم می ۲۰۱۸:…  اخیرا مریم رجوی و فرقه اش دست به اقدام کثیف دیگری زده اند و نفراتی که مستمری ماهیانه خود را هنوز از آنها میگیرند را وادار به نوشتن مقاله علیه جداشدگانی کرده اند که حاضر نشده اند مستمری خود را از فرقه رجوی بگیرند و از کمیساریای عالی ملل متحد برای پناهندگی در تیرانا دریافت میکنند. این کار کثیف با تهدید به اینکه … 

مریم رجوی مزدور صدامی در حال جن گیری در تیرانا آلبانیشخصیت ضد اجتماعی مریم رجوی، یک اختلال روانی است

مکر و حیله مریم رجوی به خودش بر خواهد گشت

پیام رستمی (مستعار)
لینک به منبع

همانطوری که قبلا به اطلاع دوستان رساندم فرقه جهنمی رجوی برای نفرات بیرون از خط فرقه برنامه های مختلفی برای سر به نیست کردن یا اذیت و آزار و شکنجه روحی با صرف هزینه های سنگین دارد پیش می برد.

جهت اطلاع خانواده های محترم اسرای فرقه و نجات یافتگان، سران فرقه و اتاقهای فکری و شیطان سازی و تیم مهار بحران فرقه افراد جدا شده از سازمان را به سه دسته تقسیم کرده اند:

دسته اول افرادی که حامل اسرار محرمانه و مجری طرحهای تروریستی سران فرقه و در ارتباط با شخص خود رجوی و عضو تیم های ترور و بمب گذاریها بوده اند که این گروه از نظر فرقه حتما باید از بین بروند و پاک سازی شوند که در مطلب قبلی به اطلاع شما عزیزان رساندم که سران فرقه چگونه در پوش کمک های انسانی نفرات را به سمت دامی که برای سر به نیست کردنشان طراحی کرده هدایت می نماید. بقول خودشون نفرات سرخ که حتما باید پاک سازی شوند وگرنه روی آنها در خارج تشکیلات هیچ کنترلی نیست و باید همه شون حذف فیزیکی شوند. تاکتیک شناخته شده این فرقه در سرفصلهایی که به بن بست می خورد، مثل ده شهریور که همه افرادی را که احتمال می داد جلوی خط او زمزمه های اعتراض دارند تک تکشون را دم تیغ داد و همه را حذف فیزیکی کرد. این حذف فیزیکی طرحی از پیش تعیین شده برای جلوگیری از انشعاب و اعتراض بود و یا کسانی از خانواده رضایی ها مثل علی زرکش که عمدا فرستادش در خط مقدم تا توسط راننده اش حذف فیزیکی شود چون نمی خواست کسی جلوی حرفهایش بایستد و چهره کثیفش را افشاء کند و یا حذفهایی که در اشرف به بهانه شلیک ناخواسته یا خودکشی یا سکته یا خودسوزی یا سرطان و مریضی انجام شد. مثل شمس الله و یاسر و مهدی فتحی و صدها نمونه دیگر که توسط سران فرقه برای بزک کردن چهره خود پاک سازی کردند.

و اما دسته دوم کسانی هستند که دنبال زندگی خود هستند و می خواهند پی کار خودشون بروند اما در افشای چهره تروریستی و ماهیت این سازمان از هیچ کاری دریغ نمی کنند و همواره تلاش می کنند که مردم را از خطرات افکار بیمار سران این فرقه با خبر کنند، که برای این دسته فرقه اولا تلاش می کند که با تهدید و تطمیع و ارعاب آنها را از این کار منصرف کند کما اینکه در افشاگری سایت سحر دیدیم که چطوری نفرات اجیر شده خود را سراغ نفرات جدا شده می فرستد که با پیشنهاد مبلغ کلان او را تطمیع و بسمت خود جذب نماید که در صورت جذب نشدن به تهدید و ارعاب رو می آورد. یکسری افراد ضعیف النفس هم مرعوب تهدیدات آنها می شوند و با دریافت مبلغ قابل توجهی خودشون را برای اجرای طرحهای سران فرقه همسو می کنند که بموقع اسامی و مشخصات این افراد با جز‌ئیات کامل در صورت ادامه دار بودن همکاری آنها افشاء خواهد شد. برای دسته ای که حاضر نیستند با سران فرقه همکاری کنند راه کوچ دادن آنها به کشورهای دیگر را پیش گرفته اند.

البته طرحی خیلی ماهرانه که توسط افراد اجیر شده از چندین مدت قبل با پراکندن شایعات مختلف مثل آلبانی جای ماندن نیست و اینجا هیچ آینده ای ندارد اگر تا ده سال هم اینجا بمانید به شما پاس نمی دهند اینجا برای شما که می خواهید پناهنده شوید هیچ آینده ای متصور نیست. البته با بکار گرفتن حامیانش در دولت و رمسا و کمیساریا با فشار آوردن و در مضیغه گذاشتن جداشدگان در زمینه های مختلف از دادن پاس و حق و حقوق پناهندگی و مجوزکار و جلوگیری از آمدن خانواده هاشون برای دیدار با آنها و ایجاد محدودیتهای استقراری و تحت فشار قرار دادن برای ترک مکان استقراری که کمیساریا برای جداشدگان فراهم کرده همه وهمه یک کر هماهنگ برای اجرای طرح سران فرقه برای دربدر کردن نفرات و تحت فشار قرار دادن آنها برای شکوندن مقاومت آنها و وابسته کردن دوباره شون به این فرقه جهنمی برای عدم افشای جنایتهایشون می باشد.

کما اینکه در ماههای اخیر دیدیم که در پوش کمک و حربه انساندوستانه دام گسترده ای پهن کرد و تعدادی هم گرفتار این ترفند کثیف شدند که با کمک سران همین فرقه خودشون را به یونان رساندند بامید اینکه به کشور آلمان و یا دیگر کشورهای عضو اتحادیه اروپا برسند. چندین ماه است که در یونان گرفتار ترفند این فرقه جهنمی تروریستی شده اند و الان بدون پول و امکانات و پشتیبان در یونان روزهای بسیار سختی را سپری می کنند. افرادی که همه عمر و جوانی خود را برای سران این فرقه فدا کردند ببینید که چه بلایی بسرشان می آورند و چه اذیت و آزارهایی که در حقشون روا می دارد تا افراد را دوباره در دام افکار پوسیده خود گرفتار کنند و از هیچ رذالتی فروگذارنمی کند. این است ماهیت سران این فرقه جهنمی ، ولی این را بدانید که هر نیرنگ و دسیسه ای که علیه نجات یافتگان در سر دارید خداوند آن را به خودتون برمی گرداند.

و مکرو و مکر الله ولله خیر الماکرین

نجات یافته از فرقه رجوی در آلبانی – پیام رستمی

خراب کردن چهره رهاشدگان توسط مریم رجوی

محمد هاشمی (مستعار)
لینک به منبع

جهت اطلاع خانواده ها و خوانندگان گرامی و تمام دوستان رها شده از اسارتگاه رجوی، ما جداشدگان در تلاشهای شبانه روزی و مراجعات مکرر برای خارج کردن مستمری پناهندگی از دست این فرقه که مانند تناب برگردن افراد رهاشده انداخته بود موفق شدیم در یک جنگ سیاسی نفس گیر این مستمری را از چنگ این فرقه دربیاوریم و به همین دلیل ضربه کاری به دستگاه رجوی در آلبانی وارد نماییم.

مریم رجوی بعد از این جریان در صدد خراب کردن چهره جداشدگان و انتقام از آنها برآمد و مطالبی کاملا کذب توسط نفرات مزدور خودش منتشر کرد که جدید ترین نمونه آن نوشته رفیق دهقانی میباشد. با توجه به موج ریزشها و فرارهای مکرر که به جریان روزانه و ادامه دار تبدیل شده، مریم رجوی برای اینکه افراد را خراب کند و افشاگری های آنان را خنثی نماید تلاش می کند تا این افراد را به سفارت جمهوری اسلامی در تیرانا نسبت بدهد و آنها را جاسوس بنامد تا اعتماد را در میان افراد از بین ببرد.

مریم رجوی بعد از ناکامی در جلوگیری از ریزش نیرو با توسل به انواع ترفند ها، توطئه دامن زدن به بی اعتمادی در بین افراد را در دستور کارش قرار داده است. او تلاش می کند تا افراد حتی در دنیای آزاد هم نتوانند به یکدیگر اعتماد کرده و رابطه داشته باشند. او میخواهد افراد حتی بعد از نجات هم در انزوا باشند.

رجوی برای این کار یکسری جاسوس را با مستمری ماهانه سی هزار لک استخدام کرده که در سایتهای این فرقه علیه دوستان خودشان مطالب بنویسند. ما میدانیم که وضعیت مالی خیلی از افراد جداشده در تیرانا خراب است و رجوی آنها را در کشور غریب رها کرد و دستشان به جایی بند نیست و هیچ موقعیت مناسبی ندارند. در این میان یکسری هم بخاطر منافع حقیر مقطعی و با پول ناچیزی که می گیرند میخواهند فضای دوستی و همدردی نجات یافتگان را خراب کنند.

من به عنوان یک جدا شده شرایط فعلی مریم رجوی را خوب درک می کنم که در بن بست کامل مستأصل مانده و در ناچاری برای مهار کردن اعضا در تشکیلات و جلوگیری از فرار و جدا شدن آنها دست به چنین کار کثیفی با چنین مزدورانی می زند. این اولین بارنیست که او به این شکل پای رژیم و سفارت و وزارت اطلاعات را برای پوشاندن واقعیت پوسیده درون فرقه اش به وسط میکشد تا جو بی اعتمادی بین افراد بپراکند و آنها را نسبت به همدیگر بدبین کند.

نکته جالب اینجاست که از این کار کثیف برای داخل مناسبات هم استفاده میکند و به افراد داخل مناسبات هم میگوید که هر کسی که از تشکیلات بیرون برود پادوی رژیم و سفارت میشود. ولی باید به رجوی و مزدوران ظاهرا جداشده اش گفت که با هیچ شیوه ای نمیتوانی ما نجات یافتگان را به رژیم بچسبانی و به لحاظ تشکیلاتی هم نمیتوانی با این خبرهای کاملا دروغ افراد را از انتخاب آزاد برای زندگی آزاد و خروج از تشکیلات محروم نمایی.

با اجرای چنین طرحهای زبونانه ای معلوم است که دیگر مریم رجوی چیزی علیه ما و در انتقام گیری از ما ندارد و دستش کاملا خالی است. چنین افراد که توسط فرقه رجوی خریده شده و متن نامه نوشته شده توسط فرقه را امضاء و پخش می کنند هرگز تأثیری در روابط ما با دوستان جداشده ندارد و رجوی نمیتواند با چنین کارهایی جلوی افشاگری ما جداشدگان که می گوییم رجوی زندگی ما را نابود کرده است را بگیرد.

ناگفته نماند که دفتر این فرقه در تیرانا به جاسوسهای خود پول هنگفتی میدهد تا مزدورانه اطلاعات شخصی افراد و اطلاعات رمسا و کمیساریا را بدهند و رسما جاسوس خانه تشکیل داده اند. مزدور و جاسوس واقعی همین فرقه تروریستی است که یک زمانی برای صدام حسین و الان برای سعودی و اسرائیل خبر جمع می کند. دارد این فرقه از سر استیصال ما را در خیابان و بازار تهدید به مرگ میکند. باید به رجوی گفت دیگر دوره این کارها به سر رسیده است. دنبال چاره ی دیگری برای حفظ فرقه اش باش که همین روزها بند از بندش باز خواهد شد.

محمد هاشمی – نجات یافته از فرقه رجوی

آخرین اقدام کثیف فرقه رجوی

احمد دارابی (مستعار)
لینک به منبع

سلام دوستان

همانطور که اطلاع دارید عده ای از نجات یافتگان از فرقه رجوی حاضر نشدند زیر یوغ مالی فرقه مانده و مستمری ماهیانه پناهندگی خود را از این فرقه با هزار تهدید و توهین و تهمت بگیرند و بعد از تلاش های بسیار موفق شدند تا این مستمری را از کمیساریا مستقیما بگیرند و دستشان را از زیر ساطور مریم رجوی خارج کنند.

از آن زمان فرقه رجوی انواع ترفند ها را علیه این افراد بکار گرفت. از یک طرف با تطمیع تلاش نمود تا پول بیشتری بدهد به شرط اینکه آنان به کمیساریا نامه بدهند و درخواست کنند که مانند قبل مستمری از جانب فرقه داده شود. از طرفی دیگر با تحمیق و فریب و با وعده سرنگونی و اعزام به خارج از آلبانی سعی کردند افراد را اغوا نمایند. همچنین با توسل به تهدید سعی کردند افراد را بترسانند و اکیپ های تعقیب و مراقبت همراه با گرفتن عکس و فیلم براه انداختند.

اخیرا مریم رجوی و فرقه اش دست به اقدام کثیف دیگری زده اند و نفراتی که مستمری ماهیانه خود را هنوز از آنها میگیرند را وادار به نوشتن مقاله علیه جداشدگانی کرده اند که حاضر نشده اند مستمری خود را از فرقه رجوی بگیرند و از کمیساریای عالی ملل متحد برای پناهندگی در تیرانا دریافت میکنند.

این کار کثیف با تهدید به اینکه اگرموضع نگیرند مستمری آنان قطع میشود انجام شده و افراد زیر فشار مجبور به امضای نوشته ای شده اند که ایادی فرقه رجوی جلوی آنها قرار داده اند. هدف اصلی آنها هم روشن است. آنان می خواهند یپش دستی کرده و نجات یافتگانی که از زیر سلطه فرقه بیرون آمده اند را خراب کنند و با زدن انواع تهمت ها افشاگری های آنان را خنثی نمایند.

این تلاش ها البته بیشتر برای درون تشکیلات کاربرد دارد و می خواهند جلوی ریزش نیرو که در ارتباط با نجات یافتگان روز به روز بیشتر می شود را بگیرند. واقعیت اینست که نجات یافتگان زندگی آزادی را شروع کرده اند و کار خودشان را می کنند و به هیچ عنوان اهمیتی به این خزعبلات نمی دهند. آنان خاری در چشم مریم رجوی هستند که مانع از پیشبرد سیاست دروغ و فریب او شده اند

خود فرقه معتقد است که جداشدگان موی دماغ آنها هستند چون با دیدن افراد جداشده در سطح شهر و اینکه آزادند و زندگی بدون فشاری دارند باعث شده ریزش و فرار در درون تشکیلات بیش از پیش شود که همین فرقه را ترسانده و به تکاپو انداخته است که مذبوحانه دست به چنین توطئه های کثیفی توسط عناصر خود فروخته خود در بیرون بزند ولی باید به سرکرده اصلیشان بگویم که ما را تهدید نکنید. به صلاحتان نیست. شما اول باید جواب تمام خیانت ها و جنایت هایتان را بدهید.

احمد دارابی – نجات یافته از فرقه رجوی در آلبانی

(پایان)

*** 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید