سه مطلب از همایون کهزادی، مهرداد ساغرچی، سعید ناصری

0
881

هم پیاله ها و پشت پرده ها فرقه رجوی ـ همایون کهزادی

+ جدال فرقه رجوی بر سر بود و نبود ـ سعید ناصری

+در گرداب خود کرده های بی تدبیر ـ مهرداد ساغرچی

Rudy_Giuliani_Maryam_Rajavi_Terrorists_MEK_Albanian_Mafia_1همایون کهزادی و سعید ناصری، یاران ایران، پاریس، بیست و هفتم می ۲۰۱۸:… یکی از افتخارات سازمان مجاهدین از روز بنیانگذاری تا همین امروز وطن فروشی بوده وهست. همدستی مسعود رجوی با ساواک که منجر به آزادیش شد،وطن فروشی برای صدام وخیانتش به مردم ایران،قتل و عام مردم کردستان به دستور طارق عزیز برای جا باز کردن در دل صدام حسین فروختن اطلاعات … 

Rudy_Giuliani_Maryam_Rajavi_Terrorists_MEK_Albanian_Mafia_1Rudy Went to Albania to Hang Out with A Iran Regime Change Cult (Really)

هم پیاله ها و پشت پرده ها فرقه رجوی

همایون کهزادی انجمن یاران ایران، بیست و چهارم می ۲۰۱۸
لینک به منبع

 یکی از افتخارات سازمان مجاهدین از روز بنیانگذاری تا همین امروز وطن فروشی بوده وهست. همدستی مسعود رجوی با ساواک که منجر به آزادیش شد،وطن فروشی برای صدام وخیانتش به مردم ایران،قتل و عام مردم کردستان به دستور طارق عزیز برای جا باز کردن در دل صدام حسین

فروختن اطلاعات وخیانت مجدد سران رجوی برای عربستان،همدستی با اسرائیل و…افتخارات چندین ساله این سازمان به شمار می‌رود به نحوی که حتی سیاستمداران وسران عربستان در پشت پرده ها به آن اعتراف کردند،خالد بن سلمان سفیر عربستان با زبان بی‌زبانی اعتراف کرده وبه خبرنگاران گفته است که رژیم ایران در امور داخلی کشورها دخالت میکند وبرای جنگ افروزی به کشورهای همسایه کمک میکند،دقیقا مثل همان کاری که ترکی الفیصل در ویلپنت پاریس از مسعود رجوی به نام مرحوم اسم برد اینبار هم خالد بن سلمان همان کاری را نباید میکرد کرد

گفت همانطور که سازمان مجاهدین خلق ایران وشخص مریم رجوی می‌گفت که حملات موشکی به خاک این کشور کار شبه نظامیان ایران است وتنها رژیم ایران رامقصر وبانی این حملات بدانید وبه همه رسانه‌ها اعلام بیرونی کنید وما هم از شما پشتیبانی میکنیم همانطور که میدانید وفیلمهای آن در یوتیوب هست چه پولهای کلانی این سازمان بخاطر خیانت و وطن فروشی از صدام حسین گرفت حال نوبت خوش خدمتی به عربستان است اما این را بدانید و بدانند که از عربستان هیچ آبی برای این سازمان گرم نخواهد شد همانطوری که از صدام حسین گرم نشد همانطور از اسرائیل همانطور از دیگر همدستان این فرقه پس لطفاً سنگ خلق قهرمان ایران را الکی به سینه نزنید کسی که شبانه‌ روز برای نابودی این خاک تلاش میکند کسی که با دادن پولهای کلان واطلاعات غلط دنبال هرچه بیشتر تر کردن تحریمهاست به این معنی نیست که

از خلق قهرمان ایران حمایت میکند بیگمان هدفش رسیدن به قدرت است وایران وایرانی اجازه نخواهند داد که بیگانگان در امور کشورشان دخالت کنند.

جدال فرقه رجوی بر سر بود و نبود

سعید ناصری، انجمن یاران ایران، بیست و چهارم می ۲۰۱۸
لینک به منبع

هر آنکه قبل از رفتن به اشرف از فرقه جدا شد که شده والان دنبال زندگی خودش است و هرکس هم جدا نشد در جنگ وجدال این است که جدا شود اما چون این فرقه جایی مثل اشرف عراق بدست آورده وتنها راه نجات از آنجا باید معجزه ای مثل حقوق بشر عراق در الباتی اتفاق بیفتد زیرا به هیچ عنوان نه میگذارند ونه این امکان را هست که صدای آن‌ها به جایی برسد که کسی بداند هستند هنوز کسانی که از این فرقه جدا شوند اما کسی خبردار نیست مگر اینکه سازمانهای وحقوق بشری وکمیساریا پا در میانی کند وناخواسته به آنجا رفته ودور از چشم سران فرقه از پای صحبتهای آن‌ها بشینند تا بدانند این فرقه با چه حیله وکلکهای با چه تهدید وشکنجه هایی این‌ها را نگاه داشته‌اند چگونه آن‌ها را تحت فشار قرار میدهند که بمانند  یکی از همین دوستان که به تازگی موفق به فرار شده می‌گفت که هر روز جنگ ودعواست تعداد بسیار زیادی هستند که میخواهند جدا شوند واعلام کرده‌اند که نمیخواهند بمانند اما سران فرقه با وعده‌های پوشالی چندماه دیگه صبر کنید که رژیم ایران کارش تمام مگر نمی‌بینید که آمریکا در شروف انجام حمله به ایران است مگر نمیخواهید فردا در ایران یک سمت شرافتمندانه داشته باشید پس این چند ماه هم صبرکنید وبعضی را هم با تهدید وشکنجه نگاه داشته‌اند که اگر یکبار دیگر تکرار کنید بعنوان مزدور درسایتها تو را معرفی میکنیم تا به محض بیرون رفتن از اینجا هواداران سازمان شما را تکه پاره کنند و بخاطر ترس از این موضوع جرأت نمیکنند که پافشاری کنند ومجبور هستند بسازند تا شاید مثل زمان مصاحبه‌های حقوق بشر کسی دست آن‌ها را بگیرد تا شاید نجات پیدا کنند لذا از سازمانهای حقوق بشری وبخصوص کمیساریای عالی پناهندگان میخواهیم برای نجات این اسیرانی که صدایشان به جایی نمیرسد اقدام‌ها لازم را به عمل آورند وبرای نجات جان آن‌ها هر کاری که لازم است انجام دهند واین را بدانید سازمانی که اعضای خودش را دربند نگاه داشته است.

بیگمان نمیتواند یک حزب یا گروه ازادیخواه باشد زیرا تنها به دنبال اهداف شوم وبه قدرت رسیدن هستند وچنین فرقه ای بسیار خطر ناک است زیرا اگر بعد از سرنگونی صدام دخالتهای آن‌ها را در امور داخلی عراق به یاد داشته باشید جنگهای داخلی با دخالت همین سازمان شروع شد وتمامی احزاب در عراق به جان هم افتاده تا شاید دراین میان بتواند از آب گل آلود ماهی بگیرد اما دولت عراق از اهداف آن‌ها آگاه شد وانها را از دولتش اخراج کرد پس برای تکرار این جنایات درکشور البانی این سازمان را محدود ونگذارید در امور داخلی البانی دخالت کنند

سعید ناصری انجمن یاران ایران

پاریس

(پایان)

///////////////////

در گرداب خود کرده های بی تدبیر

مهرداد ساغرچی، کانون آوا، بیست و پنجم می ۲۰۱۸:… این روزها اخبار بسیاری از خروج های دنباله دار اعضای باقیمانده در آلبانی و مقر فرقه مجاهدین به گوش میرسد. آنچه که بیش از هر چیز باعث آدمی را به فکر وامیدارد این است که چرا تعدادی افراد از دنیا بی خبر چنان غرق حصار ساخته فرقه شده اند که یارای نگاهی دیگر به این دنیا را ندارند. ای کاش همه کسانی که هم اکنون در فرقه … 

کیهان لندن: لیبرتی، سودای ارتش آزادی و ماجراجویی رهبرانش

لینک به منبع

در گرداب خود کرده های بی تدبیر

این روزها اخبار بسیاری از خروج های دنباله دار اعضای باقیمانده در آلبانی و مقر فرقه مجاهدین به گوش میرسد. آنچه که بیش از هر چیز باعث آدمی را به فکر وامیدارد این است که چرا تعدادی افراد از دنیا بی خبر چنان غرق حصار ساخته فرقه شده اند که یارای نگاهی دیگر به این دنیا را ندارند. ای کاش همه کسانی که هم اکنون در فرقه در آلبانی یا هر مقری دیگر از فرقه مجاهدین در اروپا هستند به خبری که در باره خاک سپاری یکی از اعضای فوت شده فرقه منتشر شده و لینک های آن قابل دسترسی است با دقت نگاه میکردند. من این نامه را خطاب به همه آنانکه عمری را در فرقه گذرانده اند و هر بار مخالفتی با یکی از طرحها یا کارهای سازمان میشده آنرا به دستگاههای جاسوسی دشمن و رژیم ربط داده اند و به واقع تا به امروز هم این شگرد سازمان به خوبی جواب داده است. چرا این را میگویم ، نگاه کنید به این تیتر خبر:

اعتراض اهالی یک روستای کوچک از خاکسپاری یک عضو فرقه در گورستان این روستا.

 https://www.youtube.com/watch?v=9mcisP8qUmw

در بالا لینک این گزارش را از تلویزیون آلبانی میبیند.

این مساله هیچکس را خوشحال نمیکند. من شخصا از شنیدن خبر شوکه شدم چرا که مساله بسیار ساده است و مشخصا نباید برای دو متر زمین در یک گورستان در دل جنگلها و روستاهای کشوری کوچک به اندازه البانی مشکلی وجود داشته باشد. حدود دوسال است از حضور این افراد در این کشور میگذرد و چه میشود که چنین نفرتی از طرف اهالی وجود دارد برای دفن یک شخص فوت شده،؟

قبل از ادامه به یاد مطلب کوتاهی که در جایی دیدم افتاد در باره بازگشت خیر و شر و تئوری آن این چنین بود،:

شانس چیست؟

شانس همون کار مثبتی هست، که تو در طبیعت انجام دادی و طبیعت به تو، یک کارخوب یا یک انرژی‌مثبت بدهکاره.

و باید به تو، یک سود بده یا یک انرژی مثبت برسونه.

نظم و شعوری در طبیعت حاکمه که قابل انکار نیست.

هیچ کس، حتی کسی که خدارو قبول نداره، نمیتونه مثلاً: جاذبه زمین رو انکار کنه.

مثلا آب در ۱۰۰درجه میجوشه؛

این شعور در آتیش وآب طبیعت است

مثلا خورشید راس ساعت میاد و راس ساعت میره. چون شعور داره.

پس قانون، نظم و شعوری در طبیعت حاکمه.

طبیعت شعوری داره که

ظالم و دزد و کلاً آدم بد رو قصاص می‌کنه و آرامش رو از اونها میگیره.

برای همین هیچ ظالم یا دزد یا آدم بد، هرگز درزندگی آرامش نداره.

پس طبیعت شعور داره و میدونه ظالم کیه

و چطور باید قصاصش کنه

و کسی که کارهای خوب میکنه رو چطور باید بهش پاداش بده.

حال برمیگردم به قصه گورستان و اعتراض مردم، سوال از افرادی که در درون فرقه هستند آیا اینجا هم توطئه و دست رژیم در کار بود؟ آیا اینجا هم این روستائیان مزدور بودند و خطوط دشمن فرضی مجاهدین را به پیش میبردند؟ و دهها سوال دیگر که میگذاریم هر کس خودش نگاهی عمیق تر به این داستان بیندازد.

آنچه که من میگویم این نتیجه کردار نه یک سال بلکه چند دهه دروغ و تهمت و فشار وهر آنچه بر سر دیگران آوردند تا بر روی کرسی مقام و پول بنشینند. این تنبیه طبیعت است که اینچنین آنها را از دل خاک بر میگرداند که تقاص گرفتن آرامش هزاران نفر را که در دوران زندگی خود انجام داده اند را پس بدهند.این یعنی اگر شعور و نظمی در طبیعت حاکم باشه میدونه که کی و کجا پاسخ را بدهد.

از نظر من این بسیار ناراحت کننده است که شخص مرده را نگذاری در آرامش بخوابد و آرام بگیرد اما این بازگشتی از همه آنچه سالیان بر دیگران بد خواسته اند.

دوستان و هم وندان سابقم در فرقه مجاهدین هم اکنون اسیر

آنچه که به گفته شده از دنیای خارج از فرقه بسیار متفاوت است با دنیای واقعی، دنیای واقعی دنیای کار وتلاش و هدف دار بودن است. دنیای خودخواهی و فقط برای خود خواستن نیست. هر کس در کنار سایر انسانها کار میکند و امورات زندگی خودش را هم زمان در ساختن دنیای بهتر میگذراند. آنطور نیست که خارج از چهار دیواری فکری و فیزیکی سازمان همه چیز رنگ خاکستری و سیاه باشد. شما با هر سن و سالی که هستید حق این را دارید برای خود زندگی کنید و از فکر و اندیشه خود تبعیت کند ولو اینکه در انتها خطا هم کرده باشید اما میدانید که خودتان از نعمت انسان بودن و آزاد بودن خود استفاده کردید و هر آنچه خود خواستید و کردید باید پاسخ دهید. هیچکس مجبور نیست تا پایان عمر در اسارت ایدوئولژیکی یک فرقه بماند و فکر کند دنیا فقط در لباسهای سبز و خاکی خلاصه شده است این را بدانید همه کسانی که به شما از صبح تا شب میگویند که دنیا فقط دو رنگ است و بقیه دنیا همه گناهکارند خودشان در خلوت با همه رنگهای دنیا حال میکنند و به ریش سایرین میخندند. وعده های پنبه دانه ایی مجاهدین حتی یک دانه اش هم تا امروز محقق نشده است. هیچ یک از سیاستهای سازمان از سال پنجاه تا امروز درست از آب در نیامده است و آنچه که مردم ما امروز گریبانگیرش هستند نتیجه همین سیاستهای انقلابیون سابق است. تا دیر نشده و بقیه عمر باقی مانده است به دنیای آزاد فکر کنید. چه کسی فکر میکرد وقتی بمیرد نگذارند جنازه اش را در یک روستای بی نام و نشان خاک کنند. پس هر لحظه باقی عمر را باید به فال نیک گرفت وهر کس که نامه مرا میخواند بداند آنچه میگویم در تک تک روزهای آزادی ام به آن فکر کرده ام و مطمئن هستم اگر روزی موفق به فرار از زندان روحی و جسمی سازمان بشوید در کمتر از سه ماه متوجه خواهید شد که چه هدیه گرانبهایی از زندگی خود را در سالیان محبوس از دست داده اید .

مهرداد ساغرچی & آلمان

*** 

Massoud khodabandeh@ma_khodabandeh

On MSNBC @OARichardEngel I explained that no decent American intelligence officer would say MEK is trustworthy because it is a Destructive Cult.
Examining how @AmbJohnBolton and @RudyGiuliani were paid to speak for Maryam Rajavi.

On Assignment with Richard Engel

@OARichardEngel

Meet the MEK, a fringe Iranian opposition group with a history of assassinating Americans. Now it pays thousands to the likes of @AmbJohnBolton and @RudyGiuliani to speak at its events. @RichardEngel

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید