رجوی، محمد رضا کلاهی (عامل انفجار حزب جمهوری) را به رژیم جمهوری اسلامی لو داد تا کشته شود

0
694

رجوی، محمد رضا کلاهی (عامل انفجار حزب جمهوری) را به رژیم جمهوری اسلامی لو داد تا کشته شود

Faramarz_Dadrasفرامرز دادرس، کارشناس اطلاعاتی، به نقل از مطبوعات هلند، بیست و هفتم می ۲۰۱۸:…  فرقه رجوی که بوی کباب آمریکایی و باز گشت به ایران را احساس کرده بود ، برای آسوده شدن از اتهامات تروریستی ، عضو اصلی متهم به انفجار هفتم تیر در تهران را که تحت تعقیب پلیس بین المللی بود به جمهوری اسلامی لو ! داد تا ترور شود . پس از این بود که جمهوری اسلامی در دسامبر ۲۰۱۵ … 

کشمیری کلاهیکالبد شکافی اقدام تروریستی مجاهدین در ۸ شهریور ۱۳۶۰

کلاهی معتمد صدای امریکاتبخیرشدگان فاز تهاجم سیاسی 

لینک به منبع

لینک به متن نشریه (هلندی)

فرقه رجوی ، عامل انفجار هفتم تیر ، حزب جمهوری اسلامی در تهران را به رژیم جمهوری اسلامی لو داد .

مریم رجوی و مسعود رجوی محمد راض کلاهی را لو دادند

ترور ایرانی ساکن هلند کار جمهوری اسلامی بود. فرقه رجوی که بوی کباب آمریکایی و باز گشت به ایران را احساس کرده بود ، برای آسوده شدن از اتهامات تروریستی ، عضو اصلی متهم به انفجار هفتم تیر در تهران را که تحت تعقیب پلیس بین المللی بود به جمهوری اسلامی لو ! داد تا ترور شود .

پس از این بود که جمهوری اسلامی در دسامبر ۲۰۱۵ شخصی به نام مستعار علی معتمد را که بعداً مشخص شد همان محمد رضا کلاهی عضو مجاهدین خلق بوده در شهر آلمره هلند در مقابل خانه اش ترور کرد.

شخصی به نام علی معتمد که در پانزدهم دسامبر ۲۰۱۵ در شهر آلمره هلند به قتل رسید همان محمد رضا کلاهی از اعضای مجاهدین خلق بود که در سال ۱۹۸۱ ، اوائل انقلاب اسلامی در انفجار هفتم تیر در تهران دست داشت.

دادگاهی در هلند تاًیید کرد که علی معتمد به احتمال بسیار زیاد همان محمد رضا کلاهی و مسئول انفجار هفتم تیر در ایران بوده است. نشریه هلندی (rtlnieuws) می نویسد ؛ در این انفجار هفتاد تن کشته شدند.

محمد رضا کلاهی در اوائل سال ۱۹۹۰ زندگی جدیدی را با نام جعلی (علی معتمد) و به عنوان پناهنده در هلند آغاز کرده بود و تا سال ۲۰۱۵ بطور پنهانی و به عنوان برق کش یک زندگی آرام را می گذراند.

به نوشته نشریه (Het Parool) علی معتمد بطور قطع می تواند همان محمد رضا کلاهی صمدی مظنون اصلی انفجار هفتم تیر در ایران در ۲۸ ژوئن ۱۹۸۱ باشد که بطور غیابی به مرگ محکوم شده بود. کلاهی از سوی پلیس بین المللی نیز تحت تعقیب بود.

محمد رضا کلاهی در خارج ازدواج کرده ولی بیوه او هرگز به هویت واقعی او پی نبرده بود.

همسر وی می گوید که رژیم ایران در کشتن شوهرش دست داشته است. همسر علی معتمد یا همان محمد رضا کلاهی می گوید که از هویت واقعی شوهرش خبر نداشته است. دو متهم به قتل که از آنان نامی برده نشده است در دادگاه (Lelystad) حضور داشتند.

*** 

Massoud khodabandeh@ma_khodabandeh

On MSNBC @OARichardEngel I explained that no decent American intelligence officer would say MEK is trustworthy because it is a Destructive Cult.
Examining how @AmbJohnBolton and @RudyGiuliani were paid to speak for Maryam Rajavi.

On Assignment with Richard Engel

@OARichardEngel

Meet the MEK, a fringe Iranian opposition group with a history of assassinating Americans. Now it pays thousands to the likes of @AmbJohnBolton and @RudyGiuliani to speak at its events. @RichardEngel

همچنین:

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید