غفور فتاحیان خطاب به اسیران فرقۀ رجوی در آلبانی: باقی ماندۀ عمرتان را برباد ندهید

0
413

خطاب به اسیران فرقۀ رجوی در آلبانی: باقی ماندۀ عمرتان را برباد ندهید

ghafoor_fattahian_2016غفور فتاحیان، پیوند رهایی، بیست و هشتم می ۲۰۱۸:… دوستان دیرینم، اسیران تشکیلات رجوی در آلبانی؛روزها و ماه ها همچون گذشته به سرعت می گذرد و خبری از سرنگونی و وعد وعیدهای رجوی نیست و تمام تحلیل های رجوی هم همچون سالیان گذشته سرابی بیش نبوده  و همه ا ش برای فریب و نگه داشتن شماها در آلبانی است. در سی سال گذشته کدام تحلیل و کدام حرف رجوی …

Camp_Ashraf_3_Albania_MEK_Terrorism_Maryam_RajaviKronika e NBC/ Pamjet me dron mbi kampin e muxhahedinëve, dëshmia për torturat

لینک به منبع

خطاب به اسیران فرقۀ رجوی در آلبانی: باقی ماندۀ عمرتان را برباد ندهید

نوشتۀ غفور فتاحیان عضو قدیمی جداشده از فرقۀ رجوی

دوستان دیرینم، اسیران تشکیلات رجوی در آلبانی؛

روزها و ماه ها همچون گذشته به سرعت می گذرد و خبری از سرنگونی و وعد وعیدهای رجوی نیست و تمام تحلیل های رجوی هم همچون سالیان گذشته سرابی بیش نبوده  و همه ا ش برای فریب و نگه داشتن شماها در آلبانی است.

در سی سال گذشته کدام تحلیل و کدام حرف رجوی درست بود که این آخری آن درست باشد؟ البته شماها بهتر می دانید که رجوی حرف مفت زیاد می زد و خریدار جدی هم نداشت و تنها خریدار آن صدام و اربابهای عرب منطقه بودند که هم اکنون نیز همانند گذشته از فرقۀ رجوی به عنوان یک برگ استفاده می کنند.

اکنون طرف صحبتم  با رجوی و شرکای فریبکار و دغل بازش نیست بلکه با شما هستم که دارید عمرتان را بی خودی و بدون هدف در آلبانی برباد می دهید و فردا هم که بیرون می آیید حسرت گذشته را می خورید که چرا زودتر تصمیم به فرار و جدا شدن از فرقۀ جنایتکار رجوی نگرفتیم چون من با خیلی از دوستان سابق که صحبت کردم دقیقا همین جمله را تکرارکردند که چرا این همه سال فریب دورغ های رجوی را خوردند و دیرتر تصمیم به فرار از فرقه رجوی گرفتند.

باور کنید من بخوبی می دانم که همۀ شما به جز جنایتکاران و شکنجه گران رجوی به خوبی با ماهیت پلید رجوی آشنایی کامل دارید و می دانید که فرقۀ رجوی هیچ پایگاهی در داخل و خارج ایران ندارد و آویزان شدن این فرقه به جان بولتون و امثال جولیانی دردی از هزار درد بی درمان رجوی درمان نخواهد کرد زیرا همۀ آنها به فکر منافع خودشان هستند. اینها می آیند و می روند و اگر تا دیروز از فرقه حمایت می کردند به خاطر دلارهایی بود که گرفته بودند و شماها بهتر از من می دانید که فرقۀ رجوی تمام مسائلش را هم همانند گذشته با پول و رشوه حل می کند و تنها ضرر کننده اش شماها هستید که عمرتان را تلف کرده و می کنید و سران فرقۀ رجوی با فروش اطلاعات  معاملۀ خودشان را می کنند و چیزی هم به شماها نمی رسد.

می دانم که شماها هر روز و هر لحظه به فکر فرار از این جهنم رجوی ساخته هستید ولی تنها مانع شما سن و سال و بیماری شماهاست چرا که در اثر کارهای یدی که این فرقه طی چند دهۀ گذاشته از شماها کشیده است همگی از کار افتاده شده اید، از این رو با خود فکر می کنید که با این  سن و سال چه کاری از دست شماها ساخته است؟ و به علت ناتوانی جسمی قادر به انجام کاری نیستید، باور کنید این همان چیزی است که سران فرقه رجوی می خواهند تا شماها را با چیین افکار و ذهنیتهایی هر طور شده در اسارتگاه آلبانی نگه دارند.

باور کنید که من وظیفۀ انسانی خودم می دانم که یکبار دیگر به شماها یادآوری کنم که اگر یک روز دیرتر خارج شوید برای چندین ماه از زندگی آزاد و مستقل عقب می افتید پس عزم خود را جزم کنید و همانند سایر دوستانتان که توانستند از آن اسارتگاه فرار کنند زندگی جدیدی را شروع کنید.

پس تا دیر نشده صف خود را از وطن فروشان بی وطن همچون مریم قجر و مهدی حقیر جدا کنید چرا که اینها دارند زندگیشان را با بهترین امکانات می گذرانند و از شما سوء استفاده می کنند بعد که بیرون آمدید می فهمید که چقدر بیهوده عمرتان را تلف کردید. پس هر چه زودتر از این فرقۀ تبهکار و تباه کنندۀ عمر انسانها بیرون بیایید و بیش از این در اسارتگاه آن نمانید چرا که وقتی پیرتر و از کار افتادۀ کامل بشوید آن وقت دیگر پشیمانی سودی ندارد.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید