نصراللهی: پیام به هموطنان عزیزم که میخواهند در مراسم سی ژوئن فرقه…

0
705

بله دوستان در تمامی آن سال ها که جوانان ما در خون خود غرق میشدند این فرقه رجوی بود که با خوش خدمتی های خود به صدام اطلاعات می داد و در مقابل این خدمت دلارها دریافت میکرد! و در عوض آنطرف داستان مادران و خانواده های بودن که داشتند برای عزیران خود آرام میگریستند،و به یاد آنها روزها رو سر میکردنند. من طرف صحبتم،شماهایی هستید که از این فرقه زیاد چیزی نمیدانید،باور کنید این آمها،آدم نیستند بلکه شیطان هستند چون مدام در حال این هستند که سر بندگان خدا کلاه بگذارند،بیاید و از نزدیک ما رو ببیند با ما صجبت کنید. ما با دادن مدارک و سند به شما اثبات خواهیم کرد که این فرقه در تمامی این سالها به جز خیانت و جنایت حاصل خوبی برای مردم دنیا نداشته و نخواهد داشت برای این کلمه دنیا را بکار میگیرم چون اینها نه تنها به مردم کشور خودشان رحم نکردن بلکه به مردم کشورهای دیگر هم خیانت کردن مثل مردم عراق در سال ۱۹۹۱ که با خوش خدمتی به صدام و خیانت به مردم کردستان عراق سرنوشت این کشور را عوض کردنند،چه بسا اگر این اتفاق در آن سال روخ میداد الان این وضعیت وحشتناک رو عراق نداشت،واقعأ کمی فکر کنید که اگه صدام در آن سال به دست مردم خودش از حکومت کنار گذاشته می شد شاید الان این همه آدم جان خودشان را از دست نداده بودنند.

پیام به هموطن های عزیزم که می خواهند در مراسم سی ژوئن این فرقه شرکت کنند

علیرضا نصراللهی، یاران ایران ـ 31.05.2018

پیام به هموطن های عزیزم که می خواهند در مراسم سی ژوئن این فرقه شرکت کنند

خدمت هموطن های عزیزم سلام

اینجانب علیرضا نصرالهی عضو سابق این فرقه در پاریس که مدتی زیادی هست که از این فرقه جدا شدم،و علت جدا شدنم هم از سختی و مشکلات مبارزه نبوده و نیست.

که این جدا شدن من و خیلی های دگر،البته همه نه ولی اکثرا به خاطر خیانت های این سازمان در درجه اول به مردم ،و در درجه دوم به بدنه خودش بود،البته میدانم که این بحث از این موضوع که در حال حاضر میخواهیم بهش بپردازیم جدا میباشد ولی لازم به ذکر بود که مقدمه خیلی کوتاه برایتان بگویم که در جریان باشید،شماها که قراره در این مراسم شرکت کنید آیا از خودتان سوال کرده اید چرا این فرقه هر سال با این هزینه هنگفت،در این شرایط سخت اقتصادی که همه به خوبی روزانه با آن دست به گریبان هستند این همه پول خرج می کند؟

همه نه ولی ۹۹ درصد کسانیکه در این خیمه شب بازی شرکت میکنند از کشورهای مختلف به اینجا میایند و بابت این سفر هزینه ای را با وعده های مثل:هتل،صنفی،گردش در پاریس و …دریافت می کنند!

واقعأ از خودتان سوال کرده اید که چرا این فرقه بابت بر حق بودن خودش باید این همه خرج کند تا بتواند رول رابین هود را ایفا کند،در صورتی که همه مردم دنیا از نقش مخرب این فرقه خوبی آگاه هستند،ولی چون دولت جمهوری اسلامی با کشورهای غربی و عربی در حال حاضر مشکل پیدا کرده اینها فکر می کنند الان این سناتور و یا آن ریس جمهور با ایران خصمانه حرف میزنند میخواهند اینها رو بگذارند جای این آنها.

شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه
حسابهای خوش خیالانه پیش خود کردن ، آرزوهای دور و دراز

حالا بر فرض خیال که این اتفاق در ایران رخ دهد آیا شما فکر میکنید مردم ایران به این فرقه اجازه خواهند داد که اصلا صحبت کنند!چه برسد به اینکه بخواهند ایران را اداره کنند.

بین ملت ایران و این فرقه ضد مردمی که چندین سال باعث مرگ بهترین و رشیدترین فرزندان این مرز و بوم بودنند،دریای خون فاصله است،یک لحظه هر کسی خودش را جای یک خانواده شهید بداند که برای دفاع از ناموس و از ایران جان خودش را فدای این راه کرده باشد آیا شما حاضر هستید با کسی که باعث ریختن این خون هست رابطه داشته باشید؟

بله دوستان در تمامی آن سال ها که جوانان ما در خون خود غرق میشدند این فرقه رجوی بود که با خوش خدمتی های خود به صدام اطلاعات می داد و در مقابل این خدمت دلارها دریافت میکرد!

و در عوض آنطرف داستان مادران و خانواده های بودن که داشتند برای عزیران خود آرام میگریستند،و به یاد آنها روزها رو سر میکردنند.

من طرف صحبتم،شماهایی هستید که از این فرقه زیاد چیزی نمیدانید،باور کنید این آمها،آدم نیستند بلکه شیطان هستند چون مدام در حال این هستند که سر بندگان خدا کلاه بگذارند،بیاید و از نزدیک ما رو ببیند با ما صجبت کنید. ما با دادن مدارک و سند به شما اثبات خواهیم کرد که این فرقه در تمامی این سالها به جز خیانت و جنایت حاصل خوبی برای مردم دنیا نداشته و نخواهد داشت برای این کلمه دنیا را بکار میگیرم چون اینها نه تنها به مردم کشور خودشان رحم نکردن بلکه به مردم کشورهای دیگر هم خیانت کردن مثل مردم عراق در سال ۱۹۹۱ که با خوش خدمتی به صدام و خیانت به مردم کردستان عراق سرنوشت این کشور را عوض کردنند،چه بسا اگر این اتفاق در آن سال روخ میداد الان این وضعیت وحشتناک رو عراق نداشت،واقعأ کمی فکر کنید که اگه صدام در آن سال به دست مردم خودش از حکومت کنار گذاشته می شد شاید الان این همه آدم جان خودشان را از دست نداده بودنند.

با کمی دقت و وقت گذاشتن برای کسانی که دارید برای آنها خواسته و یا ناخواسته مشروعیت جمع میکنید خواهید فهمید که اینها در این سالیان دست به چه جنایتهایی که نزدند.

درضمن اگر تحت هر شرایطی هم در این خیمه شب بازی شرکت کردید به آدمهای اطراف خودت نگاه کنید؟ ببین چند درصد آنها ایرانی هستند؟من ندیده بهت مگویم ۹۹ درصد آنها خارجی هستند.

اگر شماها که دارید آماده رفتن به این مراسم میشوید فقط به اندازه دو دقیقه وقت گذاشته و این حرفهای من رو گوش کنید بعد ها در مقابل مردم شریف و بزرگ ایران سرافکنده نخواهید بود،،و یه خدا بیاموز هم به پدر من هم بگویید.

باور کنید ما همه جداشدگان از این فرقه زمانی مثل شما فکر میکردیم و برای همین هم حاضر شدیم که پا در مبارزه بگذاریم و بعد از مدتها فهمیدیم چه دوغی چه کشکی،اصلا مبازره ای در کار نیست همش فیلم هست آن هم از نوع خیانت و جنایت

در آخر ای دوستان،ای هموطن،بیا و قبل از رفتن کمی فکر کن شاید ذره ای در حرفهای من صداقت باشد بیا و خودت را از این شیاطین جدا کن به خدا پول آنها غرق در خون جوانان این سرزمین هست اگر بخواهید ما اعضای جدا شده از این فرقه حاضر هستیم به شماها مدارک و اسنادی بدیم که سراسر از خیانتهای این فرقه میباشد.

و خواهش میکنم به اون خارجی که داره برای پنجاه یورو،و گردش و غذا به این مراسم میره بگو اینکا رو نکنه «ان لم تکن لکم دین و کنتم لاتخافون المعاد فکونوا احرارا فی دنیاکم » «و به قول امام حسین علیه السلاماگر دین نداری لااقل آزاده باش »براش از تاریخ و فرهنگ کهن ایران بگو از شجاعت مردان و شیر زنان این آب خاک بگو، اون فکر نکنه همه ایران ها برای نابودی همدیگر از این روش استفاده میکنند،بهش بگو که خون ایرانی یعنی شجاعت،دلیری،از خود گذشتگی،صداقت وخیلی چیرهای دگر که خودت بهتر میدانی.

به امید آزادی همه اسیران در دست این فرقه در تیرانا

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید