دلیل اصلی نجات گروگانها از لیبرتی، از بین رفتن مقاومت رجوی دربرابر خانواده ها بود!

0
779

دلیل اصلی نجات گروگانها از لیبرتی، از بین رفتن مقاومت رجوی دربرابر خانواده ها بود!

از بغداد تا تیرانا پایان سی سال حضور مجاهدین خلق در عراقصابر از تبریز (امضاء محفوظ)، ایران اینترلینک، سی و یکم می ۲۰۱۸:… این ارتش آزادیبخش، نه برای شکستن طلسم جنگ، بلکه جهت کمک به صدام برای بزانود درآوردن ایران- دراصل تداوم هرچه بیشتر جنگ – بود! شمادربرابر این جنگی که غیر مشروعش خواندید ، چه کاری انجام دادید؟ چیزی جز شعله ورتر کردن جنگ ؟ به کشور حمله کردید که مانع برقراری آتش بس شده ویا  دربهترین حالت … 

http://iran-interlink.org

دلیل اصلی نجات گروگانها از لیبرتی، از بین رفتن مقاومت رجوی دربرابر خانواده ها بود!

۱۰/۰۳/۱۳۹۷

” مجاهدین در آلبانی؟! چرا؟ ” نام نوشته ایست که در رسـانه های رجوی آمده است وطی آن مـیخوانیم :

” در ۳۰خرداد سال ۱۳۶۰ خمینی تظاهرات مسالمت‌آمیز ۵۰۰هزار نفر از مردم تهران را به گلوله بست و آخرین روزنه‌ها برای ادامه مبارزه مسالمت‌آمیز را بست و یک دیکتاتوری مطلق‌العنان را با موجی از اعدامها شروع کردد. مجاهدین در مقابل این یورش فاشیسم مذهبی راه مقاومت را برگزیدند “.

تظاهرات مسالمت آمیزآنهم  با  همراه داشتن تیغ های موکت بری ؟!

تظاهراتی که با یک بیانیه ی نظامی شدید الحن رجوی آغاز شد ونامش قیام مسلحانه بود با این تصور واهی که دقایقی بعد مردم بدان خواهند پیوست و گروه های چریکی مجاهدین درمیان شلوغی بوجود آمده، با تصرف صدا وسیما وسایر مراکز حساس دولتی ، حکومت بدست خواهد گرفت!

نقشه ی بسیار جاه طلبانه وناشیانه که ناشی از تحلیل نادرست تناسب قوا بود !

نقشه ای که چند هزارنفر نیروهای مسلح مجاهدین را درمدت کمتر از یکسال قلع وقمع کرد ، درحالی که هسته های چریکی کوچک دوران شاه ، سال ها دوام آوردند!

دراین برهه ی تاریخی، کاری که بیشتر ازسایر عوامل دخیل بود، کمک بزرگ  مجاهدین به بسته شدن فضای سیاسی بود که البته میتوانند باین دستآورد خود افتخار بکنند ومانعی برای این کار وجود ندارد!

بازهم :

“…  در راستای همین شعار و شکستن طلسم جنگ ضدمیهنی خمینی بود که مجاهدین به تشکیل یک ارتش آزادیبخش مرکب از نیروی داوطلب و میهن‌پرست در لباس ارتش آزادی قیام کردند تا به خمینی بگویند: جنگی که دائم بر طبلش میکوبی و اعلام می‌کنیاز اساس غیرمشروع … است “.

این ارتش آزادیبخش، نه برای شکستن طلسم جنگ، بلکه جهت کمک به صدام برای بزانود درآوردن ایران- دراصل تداوم هرچه بیشتر جنگ – بود!

شمادربرابر این جنگی که غیر مشروعش خواندید ، چه کاری انجام دادید؟

چیزی جز شعله ورتر کردن جنگ ؟

به کشور حمله کردید که مانع برقراری آتش بس شده ویا  دربهترین حالت ، ایران را درموقعیت ضعیف تری در مذاکره برای شروط آتش بس  دربرابر صدام قرار دهید وآیا چیزی برای بالیدن درمورد دستآوردهای این ارتش آزادی خود باقی گذاشتید؟!

درادامه ی این دروغگویی ورجز خوانی آمده است :

” … ایستادگی مجاهدین در لیبرتی در عراق سرانجام نتیجه داد. تلاشهای بین‌المللی مریم رجوی و هواداران مقاومت در سراسر دنیا به ثمر نشست و محاصره‌‌یی که پس از اشغال عراق توسط آمریکا از طرف مزدوران عراقی رژیم مجاهدین را دربرگرفته بود، شکسته شد ” .

این ایستادگی درراستای کسب مجوز اقامت دائمی درعراق ودرجوار مرزهای کشور بود که نتیجه نداد!

تلاش های بین المللی مریم ، تانفس آخر دراین جهت بود که گروگان های خود را درآنجا حفظ کند وبا کشته سازی از آنها و افزودن به آمار شهدا؟!، هم رکوردی زده باشد وهم با کشته شدن افرادی که اسرار مگویی را درذهن خود داشتند ، ازشرشان خلاص شود!

درمقابل  اما ، خانواده های مرتبط وبسیار گرفتار بودند که دمی نیآسودند و با فشار ها وفداکاری های تحسین برانگیز خود ، مسعود، مریم وآمریکا را مجبور کردند که این قربانیان را ازعراق خارج کند تا اقلا  باین سادگی کهدرعراق نفله میشدند، کشته نشوند!

ونیز :

” آری بدینسان بود که مجاهدین با مهاجرت جمعی‌شان به آلبانی رفتند، ولی نه هم‌چو پرستوهایی که صرفاً در بهاران نغمه‌سرایی می‌کنند، بل هم‌چون آرش کمانگیر که تیر در چله کرده و همآواز با دلاوران ”کانونهای شورشی“ در ایران سرود رهایی می‌خواند “.

خود اعضای ساده که دراین نقل وانتقالات نقشی نداشتند و راستتر آنستکه خانواده های ستم دیده در یک طرف قضیه ، مسعود ومریم ودولت آمریکا درسوی دیگر قضیه قرار داشتند ودراین عرصه ی درگیری نابرابر ، عزم آهنین خانواده ها بر مکر وحیله، قدرت و زر و زور طرف مقابل غلبه کرد وبدین ترتیب بود که گام اول پیروزی خانواده ها برداشته شد و زمینه برای برداشتن گام های شجاعانه تر بعدی فراهم شد و باند رجوی بزودی شاهد وناظر مستاصل حضور با شکوه خانواده ها در اطراف اشرف ۳ و مراکز مراجع مرتبط آلبانی و جهانی خواهد بود!

صابر

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید