افشاگری جهانی علیه فرقه رجوی

0
412

افشاگری جهانی علیه فرقه رجوی 

+ دروغ بزرگ مریم رجوی برای تردد ممنوع

 Massoud_Khodabandeh_MSNBC_2018_1بنیاد خانواده سحر، تیرانا، آلبانی، دوم ژوئن ۲۰۱۸:… افشای ماهیت کثیف فرقه تروریستی مجاهدین خلق در تلویزیون ان بی سی آمریکا مثل بمب صدا کرده است و کل مجاهدین خلق را اون هم از بالا به تکاپو انداخته که بلکه بتوانند توسط لابی های حقوق بگیرشان این مسئله را رفع و رجوع کنند. این مسئله و پخش آن در پر بازدیدترین بخش برنامه ان بی سی ضربه سنگینی به کل مجاهدین … 

Banorët në Durrës refuzojnë varrosjen e xhihadistes iranianeResidents in Durres refuse to bury Iranian jihadists (The municipality to finds separate cemetery)

افشاگری جهانی علیه فرقه رجوی

احمد دارابی (مستعار)
لینک به منبع

سلام به تمام دوستان و خانواده های محترم

افشای ماهیت کثیف فرقه تروریستی مجاهدین خلق در تلویزیون ان بی سی آمریکا مثل بمب صدا کرده است و کل مجاهدین خلق را اون هم از بالا به تکاپو انداخته که بلکه بتوانند توسط لابی های حقوق بگیرشان این مسئله را رفع و رجوع کنند.

این مسئله و پخش آن در پر بازدیدترین بخش برنامه ان بی سی ضربه سنگینی به کل مجاهدین خلق و بطور خاص لونه شون در آمریکا میباشد.

بعد از امتناع ترامپ سر امضای مجدد برجام برای خودشان کیسه ها دوخته بودند که همه سوراخ از آب در اومد.

اما سوال اینجا ست که چرا این سازمان که هر اکتی را برای خودش مهم میداند آنهم در تلویزیون های رسمی کشورها چه برسد به آمریکا و چرا وقتی که یه بنده خدایی را که از هیچ چیز خبرندارد برای یک کار تبلیغی با یک ورقهA4 میفرستند در یک پارک در حاشیه شهر پشت یک درخت و کنار پرچین که یک عکس از نوشته روی کاغذ بگیرد که اینها بتوانند بعنوان یک اکت در تلویزیون خودشون بعنوان عملیات شورشی جا بزنند را در بوق و کرنا میکنند و در بخش های مختلف خبری هم پخش میکنند ولی چنین موضوعی که به حیاتشون ربط دارد را اصلا به آن اشاره هم نکرده اند حتی برای نیروهای داخلی خودشان.

درسته اینجا دیگه عراقی نیست که صدامی باشد که حامیشان باشد که هر کاری به راحتی انجام بدهند یا در آلبانی که خیلی از موضوعات را با پول رفع و رجوع کنند. این موضوع در آمریکاست آنهم در مهمترین شبکه تلویزیونی و در پربازدیدترین روز و ساعت آن.

میدانند که نمیتوانند چیزی را روی هوا پخش کرده باشند. اول از همه بدلیل وجه خودشان بعد هم مگر این شبگه از زدن به مجاهدین خلق چه چیزی گیرش می آید. برای همین میدانند که آمریکا یعنی قانون و اگر بخواهند دهن باز کنند سر و کارشان با قانون است و نمیتوانند مثل شبکه تاپ چنل آلبانی انگ رژیم بزنند چون حرف مضحکی خواهد شد و کارشان به دادگاه و قانون خواهد افتاد چیزی که رجوی با آن مثل جن و بسم الله است و خوب میدانند که هم زدن این موضوع بیشتر به جهانی شدنش کمک خواهد کرد و هر چه بیشتر بسط پیدا خواهد کرد. همین است که فعلا زیپ را بسته نگه داشته اند و بقول خود رجوی سر را پایین گرفته اند که این موج بگذرد.

اما نمیدانند که این موج نیست بلکه سونامی است که بنیانشان را از جا خواهد کند.

اینجاست که باید همان حرف رجوی را به خودش تحویل داد که

باش تا صبح دولتت بدمد – کین هنوز از نتایج سحر است

احمد دارابی – نجات یافته از فرقه رجوی در آلبانی

دروغ بزرگ مریم رجوی برای تردد ممنوع

محمد هاشمی (مستعار)
لینک به منبع

البته جای تعجب ندارد چون مریم رجوی بارها از هر ترفند و دروغی برای محدود کردن افراد استفاده کرده و الان هم جدیدترین دروغش را به خورد افراد گرفتار داده و مانع تردد آنان به شهر و حتی به کوه های دور از شهر شده است.

واقعیت چیست؟

از آنجا که تمامی خبرگزاری ها و رسانه های خارجی افشاگری علیه فرقه رجوی که از شبکه تلویزیونیان بی سی آمریکا پخش شد را منعکس کرده اند و این خبرها در رسانه های رسمی آلبانی هم پخش شده است، مریم رجوی بشدت ترسیده و به افراد اعلام کرده که بخاطر اینگه ما گردهمایی بزرگ در پاریس در پیش داریم و رژیم میخواهد از هر طریقی آن را بهم بزند و تعدادی از خبرگزاریهای آلبانی هم با آنها همکاری میکنند و با ورود افراد داحل مناسبات به شهر از آنها فیلم برداری میکنند و همین فیلم ها را در سایتها علیه سازمان استفاده می کنند و ما در این شرایط نمیخواهیم آتو دست دشمن بدهیم و گردهمایی امسال تحت الشعاع قرار بگیرد.

علت اصلی محدودیت مریم رجوی برای افراد گرفتار در تشکیلات این است که الان در حال حاضر خیلی از افراد بشدت ناراضی هستند و این افراد نباید به شهر و در معرض دید و یا صحبت و کمک دوستان رها شده از فرقه شوند که باعث جدایی یا فرار افراد شوند چون در این شرایط و با نزدیک شدن شوی پوشالی و پولی مریم رجوی نزدیک است و هر نفری که جدا میشود و یا فرار میکند ضربه ای کوبنده بر این گردهمایی است. به همین دلیل مریم رجوی در این ماه کنترل و محدودیت افراد را به طرز عجیب و غیر انسانی بالا برده و افراد را در همان اردوگاه سوم حصر کامل کرده است. ترس رجوی فقط از ما جدا شدگان در افشای چهره کثیف این فرقه و آگاه سازی دوستانمان که به خیابانها می آیند و دنبال بدست آوردن رهنمودهای ما جدا شدگان برای جدایی از این فرقه میباشد است.

البته باید به رجوی گفت که نه در گذشته توانستی و نه در آینده میتوانی جلوی رابطه ما با دوستانمان را با ترفندهای امنیتی و ترفندهای تهدیدات رژیم بگیری. تشکیلاتت را نمیتوانی با خبرهای جعلی نگه داری. زمان زمان پایان کار این فرقه است. باور بکنی یا نکنی.

نکته جالب این است که رجوی طی یک پیام به مسئولین فرقه گفته است که برای حفظ و آرام کردن تشکیلات و پایین آوردن فشار فتیله غسل هفتگی و عملیات جاری را پایین بکشند و برنامه های در اختیار خود و بازیهای روحیه و رفاه را بیشتر کنند. ولی افراد به این موضوعات بسنده نکرده اند و علت اصلی محدودیتهای اعمال شده را سوال کرده اند و روی موضوع اصلی انگشت گذاشته اند.

در نشست رده ام قدیم به بالا سوالاتی شده و سوال این بوده که چرا هر روز برای محدود کردن ترددات یک موضوع جدید مطرح میشود؟ آیا به ما که سابقه ای سی سال به بالا داریم سازمان اعتمادی ندارد؟

چیزی که از دروغهای رجوی و سوالات افراد میگیریم این است که مریم رجوی به خوبی میداند که رابطه ما جدا شدگان با دوستانمان در سطح تیرانا و افشاگریهایمان و روشنگری و آگاه سازیهایمان کارساز بوده و از رابطه زدن افراد با جدا شدگان به شدت نگران است.

ما جدا شدگان هم که حودمان را از این جهنم رجوی رها کردیم برای آگاه سازی دوستانمان تا آزادی از این تشکیلات ذره ای کوتاهی نخواهیم کرد.

یقینا محدودیت گذاشتن مریم رجوی برای افراد داخل تشکیلات بیانگر فروپاشی تشکیلات است.

محمد هاشمی – جداشده از فرقه رجوی در تیرانا

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید