یک رسانۀ آلبانی: کشف و ضبط یک میلیون یورو پول نقد از اسرائیل برای فرقۀ رجوی در آلبانی

0
667

به نوشتۀ روزنامۀ آلبانیایی «سیری» پلیس آلبانی چندین نفر را به اتهام پولشویی دستگیر کرده است. در میان دستگیر شدگان دو شهروند یهودی آلبانی وجود دارند که یک میلیون یورو پول نقد بدون اینکه بتوانند منشأ آن ها را مشخص کنند در دست داشته اند. بر اساس قوانین آلبانی ارز و اشیاء قیمتی به ارزش بالاتر از 10 هزار یورو می بایست در بدو ورود در فرودگاه به مقامات دولتی اعلام گردد و در صورت در دست داشتن آن در داخل کشور منشأ آن مشخص باشد. این افراد مدعی بوده اند که این میزان ارز را از خارج از آلبانی به داخل کشور آورده اند در صورتی که در بدو ورود چنین چیزی را اعلام نکرده بودند و معلوم نیست قصد آنان از وارد کردن این میزان ارز چه بوده است. یک رسانۀ آلبانی: کشف و ضبط یک میلیون یورو پول نقد از اسرائیل برای فرقۀ رجوی در آلبانی دو نفر از دستگیر شدگان یهودی آلبانیایی هستند

یک رسانۀ آلبانی: کشف و ضبط یک میلیون یورو پول نقد از اسرائیل برای فرقۀ رجوی در آلبانی

دو نفر از دستگیر شدگان یهودی آلبانیایی هستند

 06.06.2018 ـ پیوند رهایی

منبع: پیوند رهایی

به نوشتۀ روزنامۀ آلبانیایی «سیری» پلیس آلبانی چندین نفر را به اتهام پولشویی دستگیر کرده است. در میان دستگیر شدگان دو شهروند یهودی آلبانی وجود دارند که یک میلیون یورو پول نقد بدون اینکه بتوانند منشأ آن ها را مشخص کنند در دست داشته اند.

بر اساس قوانین آلبانی ارز و اشیاء قیمتی به ارزش بالاتر از 10 هزار یورو می بایست در بدو ورود در فرودگاه به مقامات دولتی اعلام گردد و در صورت در دست داشتن آن در داخل کشور منشأ آن مشخص باشد.

این افراد مدعی بوده اند که این میزان ارز را از خارج از آلبانی به داخل کشور آورده اند در صورتی که در بدو ورود چنین چیزی را اعلام نکرده بودند و معلوم نیست قصد آنان از وارد کردن این میزان ارز چه بوده است.

دستگیر شدگان فعلا متهم به پول شویی هستند که این کار را با کمک یک سازمان غیر دولتی به اسم   FARAانجام داده اند. این سازمان غیر دولتی مسئول ساخت و راه اندازی اردوگاه سوم مجاهدین خلق در منطقهManze در بیست کیلومتری تیرانا می باشد.

ارتباط این دستگیری ها و پول های بدست آمده با مجاهدین خلق در آلبانی و ساخت اردوگاه سوم در دست بررسی است.

روزنامۀ سیری چاپ آلبانی ضمن درج این خبر نوشت که این پول نقد توسط اسرائیل برای اجتناب از ورود به سیستم بانکی معرفی شده بوده است.

لینک به منبع خبر: 

https://www.syri.net/kronike/165719/pastruan-1-milion-euro-me-monedhen-bitcoin-procedohen-5-persona-sekuestrohen-shuma-te-medha/

Tiranë-Durrës – Pastruan 1 mln euro me ‘Bitcoin’, 5 në hetim, sekuestrohen miliona Sektori i Anti-Krimit Ekonomik dhe Prokuroria e Tiranës kanë nisur hetimet duke proceduar penalisht 5 persona nga Durrësi, Tirana dhe Kavaja për pastrim parash në vlerën e 1 milion eurove.
Nga hetimet paraprake…


توضیح:
در متن خبر به ساخت اردوگاه اشرف 2 اشاره کرده است که منظور همان اردوگاه سوم بعد از اشرف و لیبرتی است. در آلبانی به مقر آنان در تیرانا اشرف 1 و اردوگاه آنان در دورس اشرف 2 و به محل جدید مریم رجوی در کنار دریا اشرف 3 می گویند.

ترجمۀ متن روزنامه از آلبانیایی به فارسی توسط گوگل:

آنها 1 میلیون یورو با Bitcoin تمیز کردند، 5 نفر برای تحقیقات، دستگیر شده اند.
اداره مبارزه با جرایم و دادستانی تیرانا، تحقیقات خود را با پیگیری 5 نفر از دورس، تیرانا و کاواجه برای پولشویی با ارزش 1 میلیون یورو آغاز کرده است.

تحقیقات مقدماتی دستگاههایی را که برای معاملات با ارز بیت کوین مجاز می باشند، کشف کردند.
VIDEO / قتل یک تاجر در ولوره، دو نویسنده از Tepelena است. اسامی …
این افراد مشکوک به آوردن یک میلیون یورو از خارج از کشور با باز کردن کسب و کارهای خیالی با معاملات الکترونیکی با Bitcoin.

تحقیقات توسط نیروی کار دفتر دادستانی تیرانا انجام می شود.

آنها از کیفیت اسناد مواد جدا از تجهیزات معامله Bitcoin و 250 هزار یورو که در Rinas اعلام نشده بود، مسدود شده بودند.

پول به صورت پول نقد توسط اسرائیل معرفی شده است برای اجتناب از سیستم بانکی.

تجهیزات Bitcoin در تاریخ 16 و 18 آوریل پاکسازی شده و بعد از اینکه اسناد همراه شده جعلی بوده اند، دستگیر شدند.

 

———————————–

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید