مطبوعات آلبانی: وارد کردن ارز به آلبانی برای اردوگاه سوم. چه کسی این پول ها را میدهد؟

0
724

مطبوعات آلبانی: وارد کردن ارز به آلبانی برای اردوگاه سوم. چه کسی این پول ها را میدهد؟ 

Bringing_Money_To_Albania_MEK_Maryam_Rajavi_Terroristsبنیاد خانواده سحر، تیرانا، آلبانی، ششم ژوئن ۲۰۱۸:…  این افراد مدعی بوده اند که این میزان ارز را از خارج از آلبانی به داخل کشور آورده اند در صورتی که در بدو ورود چنین چیزی را اعلام نکرده بودند و معلوم نیست قصد آنان از وارد کردن این میزان ارز چه بوده است. دستگیر شدگان فعلا متهم به پول شویی هستند که این کار را با کمک یک سازمان غیر دولتی به اسم FARA انجام داده اند … 

مسعود خدابنده و ریچارد انگل ان بی سی امریکا می 2018The MEK’s Man inside the White House (Bolton Giuliani and Mojahedin Khalq, Rajavi cult terrorists)

لینک به منبع

نشریه SYRI آلبانی: وارد کردن ارز به آلبانی برای اردوگاه سوم. چه کسی این پول ها را میدهد؟

قاچاق پول به آلبانی توسط مریم رجوی مجاهدین خلق ایران شورای ملی مقاومت ایران

بر اساس آخرین اخبار رسیده، پلیس آلبانی چندین نفر را به اتهام پولشویی دستگیر کرده است. در میان دستگیر شدگان دو شهروند یهودی آلبانی وجود دارند که صدها هزار یورو پول نقد بدون اینکه بتوانند منشأ آن ها را مشخص کنند در دست داشته اند.

بر اساس قوانین آلبانی ارز و اشیاء قیمتی به ارزش بالاتر از ۱۰ هزار یورو می بایست در بدو ورود در فرودگاه به مقامات دولتی اعلام گردد و در صورت در دست داشتن آن در داخل کشور منشأ آن مشخص باشد.

این افراد مدعی بوده اند که این میزان ارز را از خارج از آلبانی به داخل کشور آورده اند در صورتی که در بدو ورود چنین چیزی را اعلام نکرده بودند و معلوم نیست قصد آنان از وارد کردن این میزان ارز چه بوده است.

دستگیر شدگان فعلا متهم به پول شویی هستند که این کار را با کمک یک سازمان غیر دولتی به اسم FARA انجام داده اند. این سازمان غیر دولتی مسئول ساخت و راه اندازی اردوگاه سوم مجاهدین خلق در منطقه Manze در بیست کیلومتری تیرانا می باشد.

ارتباط این دستگیری ها و پول های بدست آمده با مجاهدین خلق در آلبانی و ساخت اردوگاه سوم در دست بررسی است.

لینک به منبع خبر:

https://www.syri.net/kronike/165719/pastruan-1-milion-euro-me-monedhen-bitcoin-procedohen-5-persona-sekuestrohen-shuma-te-medha

Tiranë-Durrës – Pastruan 1 mln euro me ‘Bitcoin’, 5 në hetim, sekuestrohen miliona

Sektori i Anti-Krimit Ekonomik dhe Prokuroria e Tiranës kanë nisur hetimet duke proceduar penalisht 5 persona nga Durrësi, Tirana dhe Kavaja për pastrim parash në vlerën e 1 milion eurove.

Nga hetimet paraprake janë sekuestruar pajisje që shërbejnë për transaksione me monedhën virtuale Bitcoin.

LEXO EDHE:Plagosje me armë zjarri në Gramsh, në kërkim autori
Këta persona dyshohet se kanë sjellë nga jashtë vendit një milion euro duke hapur biznese fiktive me objekt transaksione elektronike me Bitcoin.

Hetimet po kryhen nga njësia Task Forcë e Prokurorisë së Tiranës.

Janë bllokuar në cilësinë e provës materiale veç pajisjeve për transaksione të Bitcoin dhe 250 mijë euro të cilat nuk janë deklaruar në Rinas.

Paratë janë futur në Shqipëri nga izraelitë, cash duke shmangur sistemin bankar.

Pajisjet për Bitcoin janë zhdoganuar në ۱۶ dhe 18 prill dhe janë sekuestruar pasi dokumentet shoqëruese kanë rezultuar false.

© SYRI.net

توضیح:

۱٫ در متن خبر به ساخت اردوگاه اشرف ۲ اشاره کرده است که منظور همان اردوگاه سوم بعد از اشرف و لیبرتی است. در آلبانی به مقر آنان در تیرانا اشرف ۱ و اردوگاه آنان در دورس اشرف ۲ و به محل جدید مریم رجوی در کنار دریا اشرف ۳ می گویند.

۲٫ به رقم ۱۰ میلیون یورو اشاره شده که درست آن ۱۰ هزار یورو است و اشتباه در نوشتار خبر می باشد.

بنیاد خانواده سحر

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید