نامۀ حسین نژاد به امیر ترکی الفیصل شاهزادۀ عربستان سعودی

0
836

نامۀ حسین نژاد به امیر ترکی الفیصل شاهزادۀ عربستان سعودی

 پیوند رهایی، پاریس، هشتم ژوئن ۲۰۱۸:… ما زمانیکه در پایگاههای سازمان مجاهدین در عراق حضور داشتیم شاهد توهینها و تمسخرها و تحقیرهای بسا بدتر از این توسط شخص مسعود رجوی علیه ملت عرب و بویژه مردم شبه جزیرۀ عربستان قبل از اسلام بودیم. رجوی در نشستی که خود اینجانب در آن حضور داشتم عربها را وحوش لقب داد و با آنکه رهبری سازمان خودش خاندانی … 

لینک به منبع

نامۀ حسین نژاد به امیر ترکی الفیصل شاهزادۀ عربستان سعودی

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب امیر ترکی الفیصل شاهزادۀ سعودی

سلام بر شما،

اینجانب علی حسین نژاد نژاد مترجم ارشد سابق بخش روابط خارجی و رهبری سازمان مجاهدین در عراق و از اعضا و مسئولین قدیمی جدا شدۀ این سازمان وقتی اعلام فوت مسعود رجوی برای اولین بار توسط شما در جشنوارۀ سالانۀ دو سال پیش سازمان مجاهدین (فرقۀ رجوی) در پاریس را با جملۀ «أنت وزوجک المرحوم مسعود رجوی» خطاب به مریم رجوی به یاد می آورم و از طرف دیگر می بینم که همین سازمان طی این دو سال دهها پیام به نام و امضای مسعود رجوی (البته بدون صدا و تصویر او) منتشر کرده است می پرسم آیا فکر نمی کنید که این کار رهبران سازمان مجاهدین (فرقۀ رجوی) حتی اگر رجوی واقعا فوت کرده باشد به معنی بدترین توهین و بی حرمتی و حتی تمسخر شما می باشد؟ آیا این کار آنان به این معنی نیست که ما هنوز رجوی را زنده می دانیم و زنده اعلام می کنیم و این یعنی که «ما به آقای ترکی الفیصل دروغ گفته ایم که رهبرمان رجوی فوت کرده است»؟!

ما زمانیکه در پایگاههای سازمان مجاهدین در عراق حضور داشتیم شاهد توهینها و تمسخرها و تحقیرهای بسا بدتر از این توسط شخص مسعود رجوی علیه ملت عرب و بویژه مردم شبه جزیرۀ عربستان قبل از اسلام بودیم. رجوی در نشستی که خود اینجانب در آن حضور داشتم عربها را وحوش لقب داد و با آنکه رهبری سازمان خودش خاندانی و زن و شوهری و کاملا وابسته به بیگانه بود خاندانی بودن دولت عربستان را به باد تمسخر می گرفت و آن را وابسته به بیگانه توصیف می کرد و گفت اینها فرزندان همان کسانی هستند که قبل از اسلام دخترانشان را زنده به گور می کردند!! ولی دیگر نمی گفت که اسلام و محمد پیغمبر اسلام نیز از میان همین ملت عرب شبه جزیرۀ عربستان ظهور کرد و بسیاری نقاط جهان از جمله ایران را فراگرفت.

همچنین به دستور رجوی نمایشنامه هایی در قرارگاه اشرف اجرا می کردند که در آنها عربها و لباس عربی را به تمسخر می گرفتند این در حالی بود که ما نزدیک سی سال بود که در خاک عراق بودیم و از امکانات و قرارگاههای عراقیان استفاده می کردیم و شخص رهبری سازمان مجاهدین زیر چتر حمایت مالی و تسلیحاتی و امکاناتی دولت عراق در زمان صدام حسین قرار داشت و بعد از آن نیز اصرار بر ماندن در خاک عراق می کرد.

چرا این پیام دهی های دو سال اخیر رهبری سازمان مجاهدین به نام مسعود رجوی که این روزها شدت یافته و پیاپی و به صورت شماره دار با صدای مجری تلویزیون این فرقه خوانده می شود شما را سال گذشته در همان فستیوال و نیز امسال وانداشته که به آنها اعتراض کنید که چرا به من دروغ گفته اید یا چرا بعدا به من نگفتید که اشتباه بوده تا بگویم و به صورت علنی و عمومی اعلام بکنم که این خبر را من اشتباه فهمیده ام یا به من اشتباه و دروغ گفته اند؟!!

ما جداشدگان از این فرقه یعنی اعضا و مسئولان سابق در سازمان مجاهدین خلق که سالها شاهد انواع دروغگویی های رهبری این سازمان و در رأس آن مسعود و مریم رجوی به خود ما و به جهان بیرون و حتی به شخصیتهای حامی سازمان بودیم و انواع سرکوبها و خفقان و فشارهای جسمی و روحی و جنسی (با تحریم ازدواج و هر گونه ارتباط با بیرون از جمله با خانواده) را بر خود هموار کردیم؛ بعد از اعلام فوت مسعود رجوی توسط شما از یک شخصیت آزاد سیاسی و آگاه و روشنفکر عرب مثل شما توقع داشتیم که در مصاحبه ای یا صحبتی یا نوشته ای در مورد آن توضیح بدهید و این که این خبر را از کجا به دست آورده اید و منبع آن کی و چه بود و آیا خودتان مستقیم در جریان بودید یا نه؟ چرا که هیچ شخصیتی سیاسی دیده نشده که بعد از چنین سخنی مورد سؤال خبرنگاران و رسانه ها قرار نگیرد تا در مورد آن توضیح بدهد. آیا این نشان نمی دهد که شما برای بیان حقیقت و توضیح در مورد آن از سوی یک منبعی دیگر یعنی فرقۀ رجوی مورد کنترل و منع قرار گرفته اید؟ آیا این توهین به آزادی و شخصیت سیاسی مستقل شما و به ملت عرب نیست؟.

اگر این اطلاع شما آزادانه و مستقل بوده و خودتان مستقیما از فوت رجوی مطلع شده اید چرا آن را اکنون که سازمان مجاهدین (فرقۀ رجوی) مرتب اعلام می کند که او زنده است و به نام او پیام پخش می کند مورد تأکید قرار نمی دهید و این توهین و بی حرمتی و دهن کجی به شما و حرف شما را تحمل کرده و سکوت پیشه کرده اید؟.

بدانید که این برای شخص شما و یک کشور معتبری مانند پادشاهی عربستان سعودی که دارای بیشترین وجهه و اعتبار در میان کشورهای اسلامی و مسلمانان جهان می باشد خیلی تحقیر آمیز است که یک فرقۀ شناخته شده در سطح جهان به عنوان یک فرقۀ تروریستی که به تأکید سازمان اطلاعات و امنیت کشور خودتان فاقد هر گونه پایگاه مردمی در میان ایرانیان داخل و خارج و حتی اپوزیسیون ایران و فاقد هر گونه نقش و تأثیری در رویدادها و تحولات در عرصۀ ایران و مورد تنفر و بیزاری مردم ایران می باشد، این چنین با حیثیت و آبرو و اعتبار شخص شما و کشور و دولت عربستان سعودی بازی کند.

لذا به حضرت عالی پیشنهاد می کنم که در اولین فرصت توضیح لازم را در رسانه ها در این مورد بدهید تا افکار عمومی عربی، ایرانی و اسلامی را در این رابطه روشن ساخته و وزن و چهرۀ معتبر خودتان و کشورتان را بیش از پیش حفظ کنید و از ضربه خوردن آن جلوگیری نمایید.

علی حسین نژاد عضو و مترجم ارشد سابق بخش روابط خارجی و رهبری مجاهدین در عراق – پاریس

۱۹ رمضان ۱۴۳۹

۴ ژوئن ۲۰۱۸

——————

نقض مستمر حقوق بشر در سازمان مجاهدین خلق ایران در گفتگوی فیروزمند و سبحانی

نقض مستمر حقوق بشر در سازمان مجاهدین خلق ایران در گفتگوی  فیروزمند و سبحانی

بررسی نقض حقوق بشر طی عملیات های مجاهدین، بطور خاص عملیات موسوم به فروغ جاویدان نقض حقوق بشر و نقض حقوق انسانی اعضا و خانواده های مجاهدین در جریان انقلاب ایدئولوژیک طلاق های اجباری خانواده ها پس از اعلام انقلاب ایدئولوژیک در سال ۱۳۶۸ جدایی از همسر و فرزند خردسال پس از اعلام …

مسائل جهان از منظر آنگلامرکل، صدراعظم آلمان

نقض مستمر حقوق بشر در سازمان مجاهدین خلق ایران در گفتگوی  فیروزمند و سبحانی

آنگلا مرکل در این نشست از سیاست خود در ارتباط با پناهجویان دفاع کرد. او گفت که آلمان در شرایط استثنایی سال ۲۰۱۵ میلادی با پذیرش پناهجویان “بسیار مسئولانه” عمل کرد و صحیح بودن این اقدام را دادگاه عالی اتحادیه اروپا تایید کرده است. خانم مرکل گفت که از آن زمان به بعد دولت آلمان سیاست پناهجوپذیری خود …

مطبوعات آلبانی: وارد کردن ارز به آلبانی برای اردوگاه سوم. چه کسی این پول ها را میدهد؟

مطبوعات آلبانی: وارد کردن ارز به آلبانی برای اردوگاه سوم. چه کسی این پول ها را میدهد؟

مطبوعات آلبانی: وارد کردن ارز به آلبانی برای اردوگاه سوم. چه کسی این پول ها را میدهد؟  بنیاد خانواده سحر، تیرانا، آلبانی، ششم ژوئن ۲۰۱۸:…  این افراد مدعی بوده اند که این میزان ارز را از خارج از آلبانی به داخل کشور آورده اند در صورتی که …

یک رسانۀ آلبانی: کشف و ضبط یک میلیون یورو پول نقد از اسرائیل برای فرقۀ رجوی در آلبانی

یک رسانۀ آلبانی: کشف و ضبط یک میلیون یورو پول نقد از اسرائیل برای فرقۀ رجوی در آلبانی

به نوشتۀ روزنامۀ آلبانیایی «سیری» پلیس آلبانی چندین نفر را به اتهام پولشویی دستگیر کرده است. در میان دستگیر شدگان دو شهروند یهودی آلبانی وجود دارند که یک میلیون یورو پول نقد بدون اینکه بتوانند منشأ آن ها را مشخص کنند در دست داشته اند. بر اساس قوانین آلبانی ارز و اشیاء قیمتی به ارزش بالاتر از 10 …

Rajavi-turky Feysal- marg 300-160

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید