علیرضا نصراللٌهی:نامه سرگشاده به رئیس جمهور محترم فرانسه آقای امانوئل ماکرون

0
884

آقای امانوئل ماکرون امروز در تمامی نقاط ایران و جهان از این فرقه بد نام تروریستی  شکنجه گر و داعش صفت بعنوان رئیس کل نیرو های ترو ریستی و داعشی سخن بر سر زبانها می باشد و شما آقای امانوئل ماکرون با حمایت دولت و خودتان ضربه بزرگی را بر بدنه کشور فرانسه زده و خواهید زد و به خوبی برای همه گان واضح و روشن هست که مردم کشور شما از این حمایت پشتیبانی نمیکنند و فرقه رجوی با باج دادن های کلان هست که یک شهردار و شهر در گوشه ای از پاریس در اختیار خود گرفته است و این برای دولت و ملت شما مایه ننگ و سرافکندگی سیاسی استراتژیکی میباشد که نان خود را از دست ترو ریستها و جنایت کاران بگیرید و بخورید

نامه سرگشاده به رئیس جمهور محترم فرانسه جناب آقای امانوئل ماکرون

علیرضا نصراللٌهی، یاران ایران، پاریس، نهم ژوِئن ۲۰۱۸ 
لینک به منبع

با سلام خدمت شما  رئیس جمهور محترم فرانسه،اینجانب علیرضا نصراللٌهی عضو جدا شده از فرقه رجوی و ساکن پاریس هستم و حدود ده سالی هست که در فرانسه زندگی میکنم.

آقای امانوئل ماکرون من نه قصد دارم که مزاحم وقت شما شوم و نه قصد دارم که بی دلیل به کسی تهمت بزنم و نه هیچ قصد دیگری ،من از نوشتن این نامه فقط قصد،دارم که به عنوان یک شهروند که ساکن اینجا هستم به شما بگوییم که خطر در کمین است خطری که بدتر از هر بمب اتمی میباشد. متاسفانه در کشوری که الان در آن زندگی میکنیم فرقه ای در آن وجود دارد که در هر ثانیه ممکن هست برای مردم فرانسه خطر ایجاد کنند این افراد اصلا قابل اعتماد و قابل پیشبینی نیستند چون در واقع این افراد همه چیز خودشان را از دست داده اند و دگر هیچ ارزش انسانی در وجود این آدمها نیست و مثل گروه داعش و القاعده و…منتظر دستور از طرف فرمانده خودشان هستند تا دست به هر کاری بزنند.

باور کنید این فرقه به خانواده های خودشان رحم نکردند چه برسد به کسان دیگر،ما که زمانی عضو این فرقه بودیم و داشتیم برای آنها سینه سپر میکردیم،به ما رحم نکردند.آیا به نظر شما این فرقه به ملت فرانسه رحم خواهد کرد؟

آقای امانوئل ماکرون شما به عنوان بالاترین نفر این آب و خاک باید هر چه زودتر این فرقه واقعآ خطرناک را از این کشور بیرون کنید چون بعدها تاریخ در مورد شما قضاوت خواهد کرد،شما با یک حساب سر انگشتی و ساده از این فرقه خواهید فهمید که در سال چقدر دارن در اینجا پولشویی میکنند،چرا واقعا شهردار محترم شهر شما این همه باج به این فرقه میدهد،آیا شما تا به حال در مورد این فرقه تجسس کرده اید.

آقای امانوئل ماکرون امروز در تمامی نقاط ایران و جهان از این فرقه بد نام تروریستی  شکنجه گر و داعش صفت بعنوان رئیس کل نیرو های ترو ریستی و داعشی سخن بر سر زبانها می باشد و شما آقای امانوئل ماکرون با حمایت دولت و خودتان ضربه بزرگی را بر بدنه کشور فرانسه زده و خواهید زد و به خوبی برای همه گان واضح و روشن هست که مردم کشور شما از این حمایت پشتیبانی نمیکنند و فرقه رجوی با باج دادن های کلان هست که یک شهردار و شهر در گوشه ای از پاریس در اختیار خود گرفته است و این برای دولت و ملت شما مایه ننگ و سرافکندگی سیاسی استراتژیکی میباشد که نان خود را از دست ترو ریستها و جنایت کاران بگیرید و بخورید

آقای امانوئل ماکرون من از شما خواهش میکنم که اگر برایتان امکان دارد به ما اعضای جداشده از این فرقه وقت کوچکی داده تا ما بتوانیم با اسناد و مدارک کتبی و تصویری به شما اطلاعات کامل دهیم تا شما را با واقعیتهای این فرقه تروریستی بیشتر آشنا کنیم.

آقای امانوئل ماکرون در آخر از شما خواهش میکنم تا با کمی دقت بیشتر این فرقه رچوی را کنکاش کنید تا در آینده شرمنده ملت بزرگ و شریف فرانسه نشوید.بازهم از اینکه وقت گرانبهای خودتان را در اختیار من قرار دادید متشکرم

انجمن یاران ایران, فرانسه, فرقه رجوی

————–

چند مطلب پیرامون شوی سالانه مریم رجوی در بزرگداشت ترور و خشونت در سالن ویلپنت پاریس

 Rudy_Giuliani_Maryam_Rajavi_Terrorists_MEK_Albanian_Mafia_1کریم غلامی از ایران فانوس، علیرضا نصراللهی و سعید ناصری از یاران ایران، غفور فتاحیان از پیوند رهایی و علی جهانی از وبلاگ آیینه، نهم ژوئن ۲۰۱۸:… همانگونه که انتظار می رفت مجاهدین تبلیغات خود را برای راه اندازی یک خیمه شب بازی دیگر در دهکده ویلپنت، شروع کرده اند. اساس بر گزاری این جلسه سالانه مجاهدین به مناسبت سالگرد ۳۰ خرداد سر آغاز مبارزه مسلحانه است … 

چند مطلب پیرامون شوی سالانه مریم رجوی در بزرگداشت ترور و خشونت در سالن ویلپنت پاریس 

نگاهی به اطلاعیه مجاهدین برای خیمه شب بازی ویلپنت

کریم غلامی، ایران فانوس، نهم ژوئن ۲۰۱۸
(لینک به منبع)

همانگونه که انتظار می رفت مجاهدین تبلیغات خود را برای راه اندازی یک خیمه شب بازی دیگر در دهکده ویلپنت، شروع کرده اند. اساس بر گزاری این جلسه سالانه مجاهدین به مناسبت سالگرد ۳۰ خرداد سر آغاز مبارزه مسلحانه است. مجاهدین با به تاخیر انداختن این روز و حذف جمله مبارزه مسلحانه از اطلاعیه خود تلاش می کنند تا چهره خود را بزک کنند. در اطلاعیه های قدیمی مجاهدین همواره این متن“گرامیداشت ۳۰ خرداد، سرآغاز مبارزه مسلحانه“ بود اما در اطلاعیه جدید آمده است“سرآغاز مقاومت انقلابی“. اگر مجاهدین مبارزه مسلحانه را رد بکنند، بسیار خوب است اما این متن سایر مواضع مجاهدین یک دجالیت بی شرمانه بیش نیست، مجاهدین هرگز مبارزه مسلحانه را بطور رسمی رد نکرده اند.

مجاهدین اطلاعیه خود را اینگونه شروع می کنند:

„در شرایطی که قیام سراسری دیماه ۹۶، سلطنت خلیفه ارتجاع را به لرزه افکنده و تحولات شتابان اجتماعی، سیاسی و بین‌المللی پس از قیام، میهن ما را در برابر آزمون تاریخی دیگری قرار داده است؛ کمیتهٔ برگزاری گردهمایی سالانه مقاومت“.

اعتراضات و اعتصابات گسترده مردم ایران چنان متضاد عملکرد و خواستگاه مجاهدین است که در این دو سطر آنها تلاش کرده اند که اعتراضات به حق مردم ایران را با گردهمایی سالانه خود به زور هم که شده مرتبط کنند ولی با همه تلاش این دو جمله کاملا با هم متضاد است. گردهمایی که ایرانیان در آن حضور ندارند، گردهمایی که ایرانیان در آن سخنرانی نمی کنند، گردهمایی که تا کنون هیچ کدام از جوانان زندانی و یا مصدوم شده در آن حضور ندارند و سخنرانی نمی کنند. این گردهمایی ضد ایرانی و خائنانه با پول دشمنان مردم ایران مثل عربستان سعودی، تامین می شود و در آن دشمنان مردم ایران مثل وزیر اطلاعات سابق عربستان“ترکی الفیصل“ و یا دشمن خونی مرد ایران“جان مک کین“ سخنرانی می کنند.

می بینید که این جلسه هیچ ربطی به مردم ایران و اعتراضات آنها ندارد.

در این اطلاعیه، سه دلیل مطرح شده، „گرامیداشت قیام۳۰خرداد“ و „سالروز تأسیس ارتش آزادیبخش ملی“ و „کودتای ۱۷ژوئن“.

سی خرداد، بزرگترین خیانت مسعود رجوی به مردم ایران است، او فضای باز و آزاد سیاسی آن دوران را با شروع خون ریزی به پایان رساند و جامعه ایران به یک فضای خشن تبدیل شد و سالیان بعد از آن فاجعه بزرگ انسانی برای مردم ایران بود. تلفات این سالیان، ضربه هولناکی به جامعه روشنفکری ایران وارد کرد که قابل جبران نیست. این خیانت، هیچ جایی برای „گرامیداشت“ ندارد بلکه نقطه ننگی است بر پیشانی رجوی. اما تاسیس „سالروز تأسیس ارتش آزادیبخش ملی“ یک طنز بیش نیست، در فرصتی به این موضوع مفصل خواهم پرداخت، تشکیل “ ارتش آزادیبخش ملی“ بر این اساس بود که افراد غیر مجاهد با هر عقیده و مرام به آن بپیوندند البته هر کسی که به آن پیوست به ضرب و زور شکنجه و زندان و تهدید، تعهد عضویت در سازمان مجاهدین را می گرفتند. این ارتش در سال ۲۰۰۳ بعد از حمله آمریکا به عراق در یک قرارداد بین ارتش آمریکا و مجاهدین، بطور رسمی منحل شد و آنها تمامی سلاح های خود را تحویل دادند و امروزه صحبت کردن در رابطه با „ارتش آزادیبخش ملی“ یک طنز بیش نیست. و اما „کودتا“، موضوع اینجا است که دستگیری مریم رجوی به جرم تروریسم و پول شویی، چه ربطی به کودتا دارد. هر چند که بعدها در یک معامله سیاسی و فریبکاری، این پرونده بسته شد. دستگیری یک تروریست و یک دزد و یک جنایتکار، کودتا نیست بلکه اجرای عدالت است.

از آنجایی که مجاهدین خلق سالیان درازی است پوچ و بی محتوا شده اند، مجبورند برای پر کردن وجود بی وجودشان با کلمات بازی کنند.

مجاهدین مدعی هستند که:

„طرح ایرانی آزاد، بدون سرکوب و شکنجه و اعدام، بر اساس جدایی دین و دولت که در آن ولایت و سلطنت مطلقه فقیه با دموکراسی و حاکمیت جمهور مردم ایران، جایگزین شود.“

مجاهدین که حتی اعضای خود را زندانی و شکنجه می کنند و دین و مراسم های مذهبی اجباری را برای اعضای خود تحمیل می کنند چه انتظاری از آنها است که به جدایی دین و دولت اعتقاد داشته باشند و یا زندان و شکنجه و اعدام را اجرا نکنند. مجاهدین که در سابقه ۴۵ ساله خود حتی یک مورد انتخابات نداشتند و مسعود رجوی خود ولایت و سلطنت مطلقه فقیه(رهبر عقیدتی) مجاهدین بود و خود را رهبری بلامنازع مردم ایران می دانست، هیچ آشنایی با دمکراسی و حاکمیت مردمی ندارد. رهبران مجاهدین، تنها به منافع خودشان و پر کردن جیب های خودشان از دلار فکر می کنند و مردم ایران جایی برای آنها ندارند.

“ طرح ایرانی غیراتمی و کانون صلح و دوستی در منطقه و جهان که در آن ثروتها و ذخایر ملی ایران نه برای جنگ‌افروزی، بلکه برای رفاه و سعادت ملت و تحقق برابری و عدالت اجتماعی و آبادانی و محیط‌ زیست زیباترین وطن هزینه شود.“

شعار ایران غیر اتمی برای مجاهدین، فقط یک دست آویز برای تحریم و فشارهای اقتصادی بر روی مردم ایران است و هیچ ربطی به جنگ افزار اتمی و محیط زیست، ندارد. مسعود رجوی، در یکی از جلسات داخلی مجاهدین مطرح کرد که موضوع افشاگری اتمی فقط بخاطر ایجاد جنگ بین آمریکا و ایران است و اگر ما به قدرت برسیم، این پروژه را ادامه خواهیم داد. مجاهدین هرگز اعتقادی به صلح نداشته و ندارند. تمام تلاش آنها فقط برای ایجاد جنگ بین ایران و همسایگان آن و آمریکا است. مجاهدین فقط از جنگ تغذیه می کنند و ادامه حیات مجاهدین فقط در گروه جنگ و خون ریزی است.

این وظیفه همه ایرانی ها است که در مقابل دجالیت مجاهدین بایستند و آنها را نزد سایر ملیت ها افشا کنند.

„پایان“

نمایش هر سال فرقه رجوی با حضور یک مشت آدم بیکار

سعید ناصری پاریس انجمن یاران ایران، هفتم ژوئن ۲۰۱۸
(لینک به منبع)

حماقت یک مشت آدم بیکار که عقل خود را به دست رجوی داده‌اند سالانه سازمان مجاهدین برنامه‌ای را برگزار میکنند که غیر از سیاه پوست وعرب وتعدادی مغز شسته که برنامه را میچرخانند یک ایرانی در آن شرکت نمیکند این برنامه سالانه که با پولهای کلان برگزار می‌شود وهیچ نتیجه‌ای به دنبال ندارد تنها برای سیاهی لشکر واینکه سازمان هنوز همان سازمان قبلی است برگزار می‌شود از این رو میخواستم به همه کسانی که این سالیان در این برنامه با پول ناچیزی از راههای دور شرکت میکنند بگویم آیا این همه سال واین همه حرف تکراری نتیجه‌ای داشته است یا خیر آیا این همه حرف مفت بوده یا خیر اگر سر سوزنی دگرگونی یا پیشرفتی در این سازمان دیده‌اید پس حق باشماست خدایی خودتان کلاه خود را قاضی کنید واز خود بپرسید که آیا ارزش این را دارد بخاطر ۵۰یورو این همه راه را بروم واخر سر هم به اسم ایرانیها تمام شود هیچ نتیجه‌ای نداشته باشد اگر شما این سازمان را فقط چند سال است میشناسید من سالیان سال است که آن‌ها را میشناسم وحتی یک حرف این سازمان در این سالیان به واقعیت نپیوسته و آنچه که شما در این برنامه میبینید ومیشنوید فقط در حد حرف زدن است زیرا باید از خودسؤال کنید اگر این سازمان واقعاً مردمی است پس چرا ایرانیها شرکت نمیکنند اگر واقعاً این‌ها برای خلق قهرمان ایران مبارزه میکنند این همه پناهنده در این کشورها هست پس چرا باید با دادن پول به ما باید جلوی دوربین هنجره خود را پاره کنیم درصورتی که ما نه ایرانی هستیم ونه این سازمان را میشناسیم خوب گذشته از اینکه تعدای هم هستند که جا ومکانی ندارند هم یک غذای مفت میخورند هم یک سفر بدون پول وهم ۵۰ یورو پول کاسب می‌شوند وبقول افغانیها هم یک کار خیر کرده‌اند لذا میخواستم برای اینکه بهتر این فرقه بشناسید به شما بگویم اولاً این فرقه تا چندی پیش در لیست سیاه تروریستی آمریکا بود دوم اینکه اگر بروید واز نزدیک محل استقرار آن‌ها را در البانی ببینید وبا اعضای این فرقه به دور از چشم سران فرقه ملاقات کنید میفهمید که این سازمان چه سازمانی است وچگونه با زور وتهدید ودادن وعده‌های دروغین آن‌ها را در یک چهار دیواری زندانی کرده‌اند سوماً همین پولهایی که بعد از برنامه به همه شما داده می‌شود با پشتیبانی عربستان وپولشویی به دست میاید چهارماً مردم ایران هیچ دل خوشی از این‌ها ندارند زیرا از یک طرف جوانان آن‌ها را در ایران با عملیتهای انتحاری وخمپاره باران به کشتن میدادند واز طرف دیگر عزیزانشان را با فریب ونیرنگ و وعده های کار ودادن ویزا وفرستادن آن‌ها به کشورهای اروپایی به سارت گرفته استاین فقط چند نمونه وهزاران نمونه دیگر هست زیرا جنایات این فرقه را نمیتوان در چند جمله یا چند کتاب بیان کرد سازمانی که سنگ مردم ایران را به سینه میزند برای سربلندیش مبارزه میکند نه برای بیشتر بدبخت کردن ونابودی آن ودادن پولهای کلان ودروغ برای بیشتر تر کردن تحریم ها پس خودتان را وارد این معقوله ها نکنید زیرا این سازمان هیچ محبوبیتی در ایران ندارد ودستش برای همه رو شده است که تنها به دنبال قدرت است

نامۀ غفور فتاحیان به وزیر خارجۀ فرانسه در رابطه با شوی سالانۀ مریم قجر در پاریس

غفور فتاحیان، پیوند رهایی، نهم ژوئن ۲۰۱۸
(لینک به منبع)

آقای ژان‌-ایوس لا دریان وزیر محترم دو لت فرانسه،
با سلام و احترام

اینجانب غفور فتاحیان عضو قدیمی جداشده از سازمان مجاهدین (فرقۀ رجوی) که بعنوان پناهنده در کشور فرانسه ساکن  هستم و قبل از آن هم به مدت بیش از بیست سال در سازمان مجاهدین بودم با تاکتیکها و خط مشی فریبکارانۀ این فرقۀ تروریستی آشنایی کامل دارم.

آقای وزیر،

سازمان مجاهدین که هم اکنون تبدیل به یک فرقۀ تروریستی بسیار خطرناک شده است برای ادامۀ حیات ننگین خود و این که بتواند اسیران تشکیلاتش را در آلبانی بیشتر نگهدارد هر ساله در محلی به نام ویلپن در حومۀ پاریس یک شوی تبلیغاتی با استخدام سخنرانان اجاره ای برگزار می کند.

آقای وزیر،

این سازمان یا فرقه تروریستی در بین ایرانیان داخل و خارج کشور هیچ جایگاهی ندارد و تمام مخالفان جمهوری اسلامی هم دست رد به سینه این سازمان زده و از آن بیزار هستند.

از این رو این سازمان برای برگزار کردن  این مراسم و پر کردن صندلی های سالن آن نیاز مبرم به سیاهی لشکر دارد زیرا بخوبی می داند که هیچ ایرانی شرافتمندی در آن شرکت نمی کند و تنها عده ای انگشت شمار آن هم از اعضای ناراضی خودش هستند که در آن شرکت می کنند و آنها هم با یک حساب سرانگشتی شاید به پنجاه نفر هم نرسند.

به همین دلیل است که این فرقه دست به دامن پناهندگان کشورهای فارسی زبان و دیگر پناهندگان در فرانسه و سایر کشورها می شود و آنها را با دادن وعده گردش در پاریس  و دادن هتل و غذای مجانی در این مراسم گرد می آورد و تمام سخنرانان هم  خارجی هستند که با دادن پول هنگفت و هزینه های سفر و اقامت به این مراسم آورده می شوند.

در میان این سخنرانان حتی یک ایرانی هم یافت نمی شود. حال معلوم نیست این چه سازمانی سیاسی ایرانی مخالف جمهوری اسلامی است که حتی یک ایرانی در آن سخنرانی ندارد.

آقای وزیر خارجه،

این سازمان که قبلا در لیست تروریستی فرانسه و کشورهای اروپایی  بود متأسفانه با لابی گری و دادن پول های کلان فعلا از این لیست خارجه شده استو تا الآن توانسته با دادن پول های کلان به حیات ننگین خود ادامه بدهد ولی همین الآن هم با جمع آوری نفراتی که اصلا معلوم نیست کی هستند و از کجا آمده اند می تواند به شکل ماهرانه ای آنها را از کشورهای مختلف وارد فرانسه کند و کسی هم نمی پرسد این همه پول که صرف این تبلیغات می شود از کجا می آید و این سازمان از کجا به اینهمه پول دست یافته است.

از سوی دیگر برگزاری این مراسم از سوی این فرقه تروریستی توهینی به ایرانیان وطن پرست و مردم داخل ایران است.

از شما تقاضا دارم نگذارید یک فرقۀ تروریستی که حتی به اعضای خودش هم هیچ رحم و گذشتی ندارد با سوء استفاده از آزادی های فرانسه، جنایتها، سرکوب، شکنجه، تروریسم و نقض ابتدایی ترین حقوق بشر توسط رهبرانش در پایگاههای این فرقه در اروپا و عراق و آلبانی را سرپوش گذاشته و با فراخوان دادن به جنگ و خشونت و تبلیغ آنها به آزادی و دموکراسی و صلحجویی کشور فرانسه توهین کند.

باز هم فراخوان تکراری برای شوی تکراری

علی جهانی، وبلاگ آیینه، نهم ژوئن ۲۰۱۸:
(لینک به منبع)

همانطور که همه شما در جریان هستید سران فرقه تروریستی رجوی و بطور خاص مریم عضدانلو سرکرده فعلی فرقه تروریستی رجوی از ماهها قبل برای کشاندن نیرو برای شوی تکراری تحت عنوان سالروز سی خرداد سال شصت که در حقیقت گرامیداشت سالروز ترور و خشونت و مبارزه مسلحانه می باشد هستند و بازم در تلاش هستند با ترفند های لو رفته و دروغ های تکراری نظیر فرمان ده ماده ای پناهندگان را بفریبند و به مراسم مسخره بکشانند تا به اراجیف تکراری و مضحک همیشگی اش و سخنرانان اجاره‌ای در سالن کرایه ای گوش فرا دهند .لذا به همین مناسبت تمام چماقداران خودش را بسیج کرده تا میان پناهندگان در کمپ های اروپایی بروند با خرج های کلان و وعده های دروغین و تکراری سرنگونی نظیر یک تور مجانی به پاریس پناهندگان ایرانی و افغانی و عراقی و سوریه ای به این خیمه شب بازی بکشانند. اما بنظرم امسال بسا بیشتر از سالهای قبل این شوی تکراری شان سوت و کور و بی رونق تر خواهد شد. چون که فرقه تروریستی رجوی در کمپ تیرانا با مشکل بزرگ جریان مسئله داری و ریزش روز افزون نیرویی مواجه می باشد که این همه مریم عضدانلو سرکرده فعلی فرقه تروریستی رجوی تلاش های مذبوحانه کرد نتوانست این مشکل بزرگ را حل  و فصل کند. و خلاصه اینکه سر مریم عضدانلو بد جوری در خمره کمپ آلبانی گیر کرده است و ایشان با انبوهی سوال های اساسی نظیر وضعیت نامعلوم رجوی و ارتش آزادی بخش و سرنگونی از طرف مردم و نیروهای نگونبخت سازمان مواجه هستند که هیچ پاسخ قانع کننده ای ندارند. حالا با این حساب دیگر نمی تواند با تبلیغات و دروغ های تکراری کسی را به این شوی تکراری بکشاند.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید