جدا شدن ها واعتراضات ساکنین قلعه ی مانز ربطی به مسائل داخلی ندارد!

0
516

جدا شدن ها واعتراضات ساکنین قلعه ی مانز ربطی به مسائل داخلی ندارد!

Camp_Ashraf_3_Albania_MEK_Terrorism_Maryam_Rajaviصابر از تبریز (امضاء محفوظ)، ایران اینترلینک، یازدهم ژوئن ۲۰۱۸:…  درزمانی که اسرای رجوی در زندان مانز آلبانی دست به جدائی، انجام نافرمانی و اعتراض می زنند، باند رجوی درتلاش است که بطور غیر مستقیم هم که شده ، این مشکلات تشکیلاتی خود را نتیجه ی فعالیت های مامورین ایران درآلبانی بداند ویا بگوید که تبلیغات رسانه های ضد فرقه ای است که چنین میکنند! حال آنکه ما میدانیم … 

کمپ اشرف 3 مجاهدین خلق تروریسم مریم رجوی آلبانیافشاگری علیه مجاهدین خلق در بزرگترین شبکه تلویزیونی آمریکا

http://iran-interlink.org

جدا شدن ها واعتراضات ساکنین قلعه ی مانز ربطی به مسائل داخلی ندارد!

۲۰ خرداد۱۳۹۷

درزمانی که اسرای رجوی در زندان مانز آلبانی دست به جدائی، انجام نافرمانی و اعتراض می زنند، باند رجوی درتلاش است که بطور غیر مستقیم هم که شده ، این مشکلات تشکیلاتی خود را نتیجه ی فعالیت های مامورین ایران درآلبانی بداند ویا بگوید که تبلیغات رسانه های ضد فرقه ای است که چنین میکنند!

حال آنکه ما میدانیم ، مامورین نامشخص ایرانی، باین قلعه راهی ندارند و عرصه بر این اسرای رجوی چنان تنگ است که اجازه ی خواندن نوشته های مارا ندارند که اگر داشتند، وضع بگونه ای نبود که حالا هست !

درستتر آنست که هر روز که میگذرد، این گروگان های بد طالع رجوی، به دروغ بودن مواعید چندین دهه ای او پی برده، توان اقامت شان در قلعه ی رجوی کم شده و کار بهتری جز جدا شدن ویااعتراضاتی که مریم را شدیدا دچار خشم وجنون میکند ، ندارند!

در وارونه نمائی اوضاع اسرا درآلبانی، قلم بدستان رجوی، تلاش وافر دارند که با پیش کشیدن مشکلات ایران- که قسمت اعظم این مشکلات ازعملکرد سلطه گرانه ی اربابانش بوجود آمده- نگذارندکه مردم و مخصوصا خانواده های ذیربط ، خبر وتحلیلی درست ازوضع عزیزانشان داشته باشند!

درتعقیب این سیاست فریبکارانه است که در رسانه های رجوی نوشته میشود :

” حالی‌که رژیم آخوندی از هر سو با خیزشها، اعتراضات و اعتصابات در سراسر کشور محاصره شده است، بیش از هر زمان دیگر به توطئه علیه اپوزیسیون اصلی خود نیازمند است. عمیق‌تر شدن در ویژگی اعتراضات مردمی این مسأله را روشن‌تر می‌کند “.

این اپوزیسیون رسوا وقلابی ، هیچ نقشی در اعتراضات واعتصابات مردمی ندارند واگر خرابکاری هایی درمواردی مشهود است ، نه کار قلعه نشینان مانز آلبانی که از چیزی خبر نداشته وقدرت تجزیه وتحلیل مسائل را بعلت دوری ازجهان واقعی ندارند، بلکه کار پادوان درجه ۱ مسعود رجوی است!

بنابراین راه خوابانیدن اعتراضات ، رسیدگی دقیق به وضع جامعه است و مشغول شدن به توطئه؟! برعلیه باندرجوی، بکار حکومت نمیآید و برخورد خانواده های گرفتار وجدا شده های متنفر ازمناسبات فرقه ی رجوی ، برای آچمز کردن کار این گروه خبیث وضد ملی، کفایت میکند!

دوباره :

“…اعتراضات هم پایه‌های حاکمیت رژیم را در داخل کشور به لرزه در آورده و هم بر محاسبات بین‌المللی به سود مردم و مقاومتشان تأثیر به‌جا می‌گذارد. نمونه واضح این تأثیرگذاری حرفها و سخنرانی سرفصلی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، در اتخاد تصمیم بابت برون‌رفت از برجام بود “.

درتحلیل نهائی، این اعتراضات بنفع آن ” بین المللی ” نیست که باند رجوی تعریف خاص خود را ازآن دارد!

اگر این اعتراضات برحق باشد، دنباله اش به تنفر هرچه بیشتر ازسلطه گران منجر خواهد شد!

آیا ترامپ ازاعتراضات مردم متاثر شد وازبرجام بیرون آمد؟

این دو چه ربطی بهم دارد؟!

واقعیات بشدت ملموس موجود نشان میدهد که توقع دیوانه وار بچه شلتاقی مانند ترامپ ازتمامی جهان ، تسلیم بلا قید وشرط آنها ازآمریکا ودادن همه ی ثروت وامکاناتشان به آمریکاست که این غول جهانی درحال افول ، عظمت صد سال گذشته ی خود را باز یابد که بنظر میرسد توقعی نابجا و البته خطرناک باشد!

درادامه :

” آنجا که به‌طور مشخص به تظاهرات و اعتراضات اجتماعی در ایران اشاره کرد. تا آنجا که به مقاومت ایران برمی‌گردد، این مقاومت همواره از جامعه بین‌المللی خواستار به‌رسمیت شناخته شدن حق مردم ایران برای مقاومت در برابر فاشیسم مذهبی و احترام به خواست مردم ایران برای سرنگونی این رژیم بوده است”.

جامعه ی بین المللی مورد تایید وانتظار شما ، بلحاظ مشغول بودن به دفاع ازحقوق یک درصدی های مرفه و بی درد جهان ، مشروعیتی ازلحاظ برسمیت شناختن ونشناختن ندارد!

کار آنها تجاوز و ایجاد فضاهای پرواز ممنوع وبمباران های بشر دوستانه است که با روند فعلی جهان ، این اقتدار خود را روزبروز ازدست میدهند!

سپس :

“… آنچه که بر دوش تک به تک ما ایرانیان وطن‌پرست و آزادیخواه سنگینی می‌کند حمایت همه‌جانبه و بی‌دریغ از این راه‌حل استراتژیکی و بنیادین مجاهدین است. علی‌الخصوص که هر روز شاهد صدای رسای تظلم‌خواهی کارگران، کشاورزان، غارت‌شدگان، فرهنگیان و دانشجویان و رانندگان خودروها در اشکال مختلف هستیم … “.

نه بابا!

اگر جاسوسی، ترور، تلاشی خانوادهها وبی ناموسی های متعاقب آن که کار رجوی است وبنظر شما باید مورد حمایت همه جانبه قرار گیرد، پس ازچه عمل و طرزتفکری نباید حمایت کرد؟!

کسانی مانند مجاهدین که سرشان درآخور استثمارگران کارگران وزحمتکشان است ، چه سنخیتی بااین اقشار وطبقات دارند تا بخاطر آنها میباست ازمجاهدین حمایت کرد؟!

وهمینطور :

” باشد که در فردای آزادی میهن اسیرمان از چنگال این وطن‌فروشان خانمان برباد ده؛ همگام و همصدا با مجاهدین و مقاومت ایران جشن رهایی برپا کنیم و مردمِ تشنه به عدالت و برابری را به سمت رفاه و آسایش رهنمون سازیم. پس با شعار ”پشت به دشمن، رو به میهن“ همگی به پیش “.

کسی که برای رهائی وطنش مبارزه میکند وتشنه ی عدالت وبرابری است، طبیعتا نمیتواند با مجاهدین خلقی که هم وطن فروش است و هم تیز کننده ی ساطور جهانخواران برای دریدن وتکه پاره کردن مردم سراسر جهان ، هیچ سفره ی مشترکی با آن باز نخواهد کرد و برعکس، این باند تبهکار را درمقابل آرمان های استقلال، آزادی وعدالت طلبانه ی خود خواهد دید ومجبور خواهد شد که تتمه ی انرا به زباله دان تاریخ بریزد!

صابر

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید