باندرجوی درتلاش مخفی کردن شکست بزرگ گروه هفت!

0
1009

ازکرامات شیخ ما این است ، شیره را خورد وگفت شیرین است!

باید نباید ندارد، ایران تولید سلاح اتمی را غیر قانونی دانسته و فعالیت های هسته ایش بر این محور قرار دارد وصحت این موضوع مورد تایید کشورهای قدرتمند وموثر عضو دائمی شورای امنیت وهمچنین آژانس اتمی است! آنها برای مرهم گذاشتن بر زخم هولناکی که سرگروه شان در سوریه و … خورده ، خواسته اند که کاری بکنند وشما نباید این مسئله راجدی بگیرید! همچنین،ایران برخلاف قطعنامه ی شورای امنیت قدمی برنداشته وفعالیت های دفاعی کاملا مشروعش ، ربطی به  نقض برجام ندارد! شما رجوی ها اگر فراموشکار نباشید یا خودتان را …

باندرجوی درتلاش  مخفی کردن شکست بزرگ گروه 7!

حمید تبریزی ـ 13.06.2018

در زمانی که همگان قبول دارند که آمریکا با زورگویی های خود، باعث ضعیف تر شدن اتحاد گروه 7 شده واین البته درتحلیل نهائی میتواند درچند قطبی شدن جهان – که از مدت ها پیش آغاز شده و تمام چوب وچماق کشیدن های ترامپ ازهمین روست-  نقش موثری داشته باشد ، رسانه های باند رجوی به طرح حرف های گزینشی ازاین نشست بد فرجام – بد فرجام برای دنیای تک قطبی وطبعا رجوی که تمام تخم مرغ هایش را درسبد درحال پوسیده ی نظام تک قطبی گذاشته – پرداخته تا تلخی این حادثه ی بزرگ را کمتر کرده و نگذارد قلعه نشینان مانز آلبانی بردروغ بودن وعده های مسعود وحالا مریم رجوی بیشتر پی برده ومدت بیشتری درچنگال آنها باشد!

درنوشته ای از رسانه های رجوی که سبب نوشتن این یادداشت شد، آمده است :

“سران گروه هفت کشور بزرگ صنعتی جهان ـ جی۷ در بیانیه پایانی خود تصریح کردند رژیم ایران نباید به سلاح اتمی دست یابد. آنها حمایت مالی رژیم ایران از تروریسم را هم محکوم کردند.در بخشی از مواد بیانیه پایانی گروه هفت آمده است: «با توجه به تهدید برنامه موشکهای بالستیک رژیم ایران برای صلح و امنیت بین‌المللی، ما از این رژیم می‌خواهیم از پرتاب موشکهای بالستیک و سایر فعالیت‌های دیگر که خلاف قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل‌متحد UNSCR ۲۲۳۱– با تمامی ضمائم آن – و بی‌ثبات کننده برای منطقه است پرهیز کند و تکثیر تکنولوژی موشکی را متوقف نماید “.

ازکرامات شیخ ما این است

شیره را خورد وگفت شیرین است!

باید نباید ندارد، ایران تولید سلاح اتمی را غیر قانونی دانسته و فعالیت های هسته ایش بر این محور قرار دارد وصحت این موضوع مورد تایید کشورهای قدرتمند وموثر عضو دائمی شورای امنیت وهمچنین آژانس اتمی است!

آنها برای مرهم گذاشتن بر زخم هولناکی که سرگروه شان در سوریه و … خورده ، خواسته اند که کاری بکنند وشما نباید این مسئله راجدی بگیرید!

همچنین،ایران برخلاف قطعنامه ی شورای امنیت قدمی برنداشته وفعالیت های دفاعی کاملا مشروعش ، ربطی به  نقض برجام ندارد!

شما رجوی ها اگر فراموشکار نباشید یا خودتان را بخواب نزنید ،باید یادتان باشد که ترامپ دراوان ریاست جمهوری اش، آمریکا را سازنده ومجهزکننده ی تروریزم نامید وایران را کشوری معرفی کرد که با تروریزمی که منشآش به امریکا برمیگردد، مبارزه میکند!

بازهم :

” ما متعهد به تضمین همیشگی این هستیم که برنامه هسته‌یی رژیم ایران صلح‌آمیز و مطابق با تعهدات و الزامات بین‌المللی‌اش مبنی بر عدم دستیابی، توسعه و یا ساخت سلاح هسته‌یی باقی می‌ماند”.

حرف تعارف آمیز وبیجایی است وکسی شما را تهدید نکرده که ایران به تعهدات بین المللی اش عمل نخواهد کرد ومثلا سلاح اتمی خواهد ساخت والبته این حق را هم ندارید که قصاص قبل ازجنایت کنید ودربرابر عمل انجام نشده ، دست به تهدید بزنید!

بازهم :

” ما تمام حمایت مالی از تروریسم شامل گروه‌های تروریستی مورد حمایت ایران را محکوم می‌کنیم. ما هم‌چنین از ایران می‌خواهیم تا با کمک به تلاش‌ها برای مقابله با تروریسم و یافتن راه‌حل‌های سیاسی و برقراری صلح در منطقه نقشی سازنده ایفا کند”.

هیچوقت ثابت نشده که ایران ازگروه های تروریستی حمایت میکند ، مگر اینکه شما مدافعان راه آزادی واستقلال یک کشور دوست را تروریست بدانید که البته این طرز تفکرغلط شما ، مسئولیتی برای ایران ندارد!

دیگر اینکه اکنون سوریه در مرکز فعالیت تروریزم جهانی قرار دارد وایران با مبارزه با این تروریست ها، عملا به ثبات وامنیت منطقه کمک میکند ودراین خصوص حداکثر کاری که ما میتوانیم بکنیم، این است که ازشما بخاطر یاد آوری مجدد وظیفه ای که انجام میدهیم ، تشکر کنیم!

درقسمتی از این نوشته ی باندرجوی ، اشاراتی هم به اختلافات موجود دربین کشورهای عضو گروه 7 – که ناشی ازتضاد های موجود دوران گذار جهان ازنظام تک قطبی به چند قطبی است- شده که اعتراضی بدان وارد نیست :

” اختلاف کانادا و آمریکا بر سر تعرفه‌ها در اجلاس گروه هفت – دونالد ترامپ پس از اجلاس گروه هفت در کانادا عازم سنگاپور شد تا با رهبر کره شمالی دیدار کند. وی هنگام عزیمت اعلام کرد پس از اظهارات “ناصادقانه” جاستین ترودو، نخست‌وزیر کانادا که میزبان این اجلاس بود بیانیه اجلاس را تأیید نمی‌کند.  این اختلاف بر سر تعرفه‌هاست. دونالد ترامپ گفت سایر کشورها “تعرفه‌های کلانی” علیه محصولات آمریکایی وضع می‌کنند. پس از پایان این اجلاس، جاستین ترودو، نخست‌وزیر کانادا در کنفرانس خبری وعده داد از ابتدای ماه آینده (ژوئیه) تعرفه‌های جدیدی علیه محصولات آمریکایی وارداتی به کشورش وضع خواهد کرد. ترودو در این کنفرانس خبری گفت این‌که آمریکا فعالیت اقتصادی کانادا را “تهدیدی برای امنیت ملی” خود قلمداد کند برای کانادا “اهانت‌آمیز” است.

بدین ترتیب، احتیاجی حس نشد که منهم درمورد تغییر دوران بنفع دنیای تک قطبی دلخواه رجوی چیزی بنویسم وباید سپاسگزار باشم که زحمت مرا کم نمودند!

و بالاخره :

” دونالد ترامپ ابراز امیدواری کرد که سران رژیم ایران نیز همانند کره شمالی تن به خواسته‌های آمریکا داده و تسلیم شوند “.

وقتی ما مدام فریاد میزدیم ومیزنیم که سیستم آمریکایی چیزی جز تسلیم ازدیگر کشورها نمیخواهد ، روشنفکران غرب مآب بما ایراد  گرفته و آمریکا ستیزمان ( دشمن مردم آمریکا) معرفی میکنند!

آقایان وخانم های مخاطب!

حالا چه اعتراضی بمن دارید؟!

حمید   تبریزی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید