شهروز تاجبخش: نامه سر گشاده به رئیس جمهورمحترم فرانسه آقای امانوئل مکرون

0
626

ـ آنچه خانم مریم رجوی به عنوان یکی از رهبران این سازمان برای ایران در نظر دارد سیستمی است که خواست مردم ایران نیست و در پشت شعارهای مردم فریب این جریان تنها اهداف قدرت طلبانه‌ی سازمانی نهفته است ؛ از سوی دیگر این سازمان ظرفیت تعامل با دیگر گروه‌های سیاسی اپوزیسیون را ندارد و در چشم انداز سیاسی ایران نقشی بازی نمی‌کند. مجاهدین در بین مردم ایران پایگاه اجتماعی نداشته و اصولا ایرانیان به این سازمان به عنوان خائنین به وطن و مزدوران بیگانگان نگاه می‌کنند و معتقدند که در صورت روی کار آمدن مجاهدین در یک فرض محال ، شرایط به مراتب بدتر از وضعیت فعلی را خواهد بود. ـ این سازمان یک فرقه‌ی مافیایی ـ ایدئولوژیک با تمام تعاریف علمی یک فرقه است . اعضای فرقه مجاهدین حق انتخاب آزادانه مذهب و دین مورد دلخواه خویش را ندارند و در یک سیستم بسته و ایزوله از جهان خارج تحت مغزشویی سیستماتیک قرار می‌گیرند و در صورت اعتراض به پیچیده ترین شیوه های ممکن سرکوب شده وعملا خروج از این فرقه ممنوع اعلام شده است 

نامه سر گشاده به رئیس جمهورمحترم فرانسه آقای امانوئل مکرون

شهروزتاجبخش – وبلاگ مجاهد – 11 ژوئن 2018

با سلام

اینجانب شهروز تاج بخش از اعضای سابق سازمان مجاهدین خلق و ساکن آلمان هستم.
همانطور که می دانید هسته‌ی رهبری کننده‌ی سازمان مجاهدین خلق سال هاست که در کشور فرانسه مستقر هستند و مقر این سازمان که اکنون به یک فرقه ‌ی بسته ی مافیایی ـ ایدئولوژیک استحاله شده است در طول سالیان گذشته ، فعالیت های تروریستی خود را از آنجا هدایت و رهبری می‌کند و اکنون که بدنه‌ی تشکیلات این فرقه که زمانی در عراق مستقر بود به اروپا انتقال داده شده است ، رهبران این جریان با شدت و حدت بیشتری تلاش دارند که فعالیت های خود را در کشور شما گسترش دهند .
به عنوان یک فعال حقوق بشر و یک عضو جداشده و منتقد این سازمان که با اندیشه و عملکرد این سازمان آشناست ، لازم می دانم نکاتی را جهت روشنگری به اطلاع شما برسانم :

ـ این سازمان از ابتدای تاسیس خود مبارزه مسلحانه را به عنوان اصلی‌ترین ابزار، برای کسب قدرت سیاسی انتخاب کرده است ودر تمام سالیان حیات خود با پا فشاری بر این اصل فعالیت های تروریستی گسترده ای را سازماندهی و اجرا کرده است .

ـ آنچه خانم مریم رجوی به عنوان یکی از رهبران این سازمان برای ایران در نظر دارد سیستمی است که خواست مردم ایران نیست و در پشت شعارهای مردم فریب این جریان تنها اهداف قدرت طلبانه‌ی سازمانی نهفته است ؛ از سوی دیگر این سازمان ظرفیت تعامل با دیگر گروه‌های سیاسی اپوزیسیون را ندارد و در چشم انداز سیاسی ایران نقشی بازی نمی‌کند .
مجاهدین در بین مردم ایران پایگاه اجتماعی نداشته و اصولا ایرانیان به این سازمان به عنوان خائنین به وطن و مزدوران بیگانگان نگاه می‌کنند و معتقدند که در صورت روی کار آمدن مجاهدین در یک فرض محال ، شرایط به مراتب بدتر از وضعیت فعلی را خواهد بود .
ـ این سازمان یک فرقه‌ی مافیایی ـ ایدئولوژیک با تمام تعاریف علمی یک فرقه است . اعضای فرقه مجاهدین حق انتخاب آزادانه مذهب و دین مورد دلخواه خویش را ندارند و در یک سیستم بسته و ایزوله از جهان خارج تحت مغزشویی سیستماتیک قرار می‌گیرند و در صورت اعتراض به پیچیده ترین شیوه های ممکن سرکوب شده وعملا خروج از این فرقه ممنوع اعلام شده است .

ـ خانم مریم رجوی که با وارونه نشان دادن تفکرات سازمان متبوعش تلاش دارد در صحنه‌ی بین المللی برای خود وجهه ای بتراشد و با سوء استفاده از مفاهیم انسانی و حقوق بشری خود را طرفدار دمکراسی و آزادی جلوه دهد در عمل اما به جاده صاف کن جنگ تبدیل شده است و آنچه برای آینده‌ی سیاسی ایران تبلیغ می کند در واقع پوششی بر اهداف قدرت طلبانه‌ سازمانی است که با منافع مردم ایران هیچ سنخیتی ندارد .
در چنین شرایطی مجاهدین امسال باردیگر نیز فراخوان به تجمعی در کشور شما داده اند . هرچند که شمار ایرانیانی که در این تجمع شرکت می کنند بسیار محدود است و سازمان با جمع کردن سیاهی لشگر سعی دارد به این تجمع رونقی کاذب بدهد اما نفس فعالیت چنین گروهی با تفکرات واپس گرایانه ی فرقه ای مسئله ایست که باید با آن برخوردی قاطع تر انجام شود .
ما منتقدان سازمان مجاهدین که خود سالها در تشکیلات این فرقه اسیر بوده ایم آماده ایم که مستندات خود را در جهت افشای ماهیت حقیقی این جریان به شما ارائه کرده و خطرات ادامه ی حضور این فرقه ی تروریستی در خاک کشور شما را برایتان روشن کنیم .

با احترام
شهروز تاج بخش

/////////////////////

az-tehran-ta-tirana-Hanifnejad-Saeed-Mohsen-Nikbin-Badizadegan

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید