غفور فتاحیان:مریم قجر گرگی در لباس میش با فریب و نیرنگ و کاسۀ گدایی

0
743

این فرقه سالیان سال است که مرده است و دیگر آن مجاهدین چند دهه پیش نیست چون مسعود رجوی با کمک همین خانم مریم قجر به هدف درآوردن پول و پر کردن جیب خود سازمان را تبدیل به یک فرقه تروریستی کرده و آنها بهتراز من و شما می دانند که هیچ جایگاهی در میان ایرانیان ندارد و در ایران هم او را راه نمی دهند منتها دکان کاسبی است که مریم باز کرده تا از عربهای منطقه پول بگیرد. و بعداز مطالعه نسبی سایت گفت واقعا اینها سالیان سال است که دارند به ایران و ایرانی خیانت می کنند و برای همین است که مردم ایران از اینها بیزار و متنفر هستند و برخلاف دعاوی دروغشان هیچگونه پایگاهی در میان ایرانیان داخل و خارج کشور حتی در میان نیروهای اپوزیسیون ندارند.

مریم قجر گرگی در لباس میش با فریب و نیرنگ و کاسۀ گدایی

غفور فتاحیان، پیوند رهایی، چهاردهم ژوئن ۲۰۱۸
لینک به منبع

واقعا مریم رجوی برای به دست اوردن پول از طریق مزدوری برای کشورهای عرب منطقه به هر خفت و خواری و گدایی تن می دهد. البته ماهیت این فرقه همین است همچنان که خود مسعود رجوی هم با دادن اطلاعات به استخبارات عراق پولهای هنگفتی بدست می آورد که حالا مریم هم دنبالرو آن ننگ تاریخ و بشریت است میراثی که از مسعود رجوی به ارث برده است.

چند روز پیش در محل کار یکی از دوستانم که در اطراف پاریس زندگی می کند و از شخصیت ها ی شناخته شده قدیمی است متوجه شدم او را برای شوی مریم قجر در ویلپن پاریس دعوت کرده اند که با تمام خانواده به این مراسم بروند و گفته اند حتی در صورت نیاز خودروی شخصی به دنبال آنها می آید و آنها را به محل مراسم می برد.

من این را از روی یک برگ تبلیغاتی که روی آن نوشته شده بود نظرگاههای مریم رجوی فهمیدم و وقتی که سوال کردم که این برگه چیست؟ برای من توضیح داد که مربوط به مریم  رجوی است که هر روز داخل صندوق پست ما می اندازند و اتفاقا هم چندین و چند بار به اینجا مراجعه کرده و گفته اند که دراین مراسم حتی اگر شده چند دقیقه شرکت کنید خیلی هم مظلومانه برخورد می کنند و آدم دلش به حالشان کباب می شود!!!ما هم زیاد به بیرون تردد نداریم فقط از قدیم اینها را می شناختیم که همیشه از این برگهای تبلیغاتی برای ما می آورند.

من هم به او گفتم من به شما ها تا حالا چیزی نگفتم چون وقتی که به ایرانیان می گویم که داخل مجاهدین بودم خیلی احساس بدی نسبت به ماها  دارند به همین خاطر چیزی نگفتم ولی الان به شما می گویم که من بیش از بیست سال اسیر دروغ ها و دجالگریهای همین فرقه بودم.

تمام حرفها و لجن هایی که روی این برگ نوشته از بالا تا پایین یک کلمه اش هم حقیقت ندارد. فرقه ای که عمر تمام اعضای خودش را در عراق تباه کرد حالا چطوری به این حرفها و ادعاها می تواند پایبند باشد. مرحوم گور به گور شده مسعود رجوی می گفت این حرفهای قشنگ خواهر مریم برای بستن دهان گشاد اروپایهایی ها است.

سپس تلفن همراهم را در آوردم و با نشان دادن و معرفی سایت جدا شدگان بخصوص مقالات آقای حسین نژاد مترجم ارشد رجوی و خانمها زهرا سادات میرباقری و بتول سلطانی از اعضای شورای رهبری مجاهدین گفتم که اینها را بخوانید تا فرقه رجوی را بهتر بشناسید.

این فرقه سالیان سال است که مرده است و دیگر آن مجاهدین چند دهه پیش نیست چون مسعود رجوی با کمک همین خانم مریم قجر به هدف درآوردن پول و پر کردن جیب خود سازمان را تبدیل به یک فرقه تروریستی کرده و آنها بهتراز من و شما می دانند که هیچ جایگاهی در میان ایرانیان ندارد و در ایران هم او را راه نمی دهند منتها دکان کاسبی است که مریم باز کرده تا از عربهای منطقه پول بگیرد.

و بعداز مطالعه نسبی سایت گفت واقعا اینها سالیان سال است که دارند به ایران و ایرانی خیانت می کنند و برای همین است که مردم ایران از اینها بیزار و متنفر هستند و برخلاف دعاوی دروغشان هیچگونه پایگاهی در میان ایرانیان داخل و خارج کشور حتی در میان نیروهای اپوزیسیون ندارند.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید