بله درسته! کره شمالی خائنی بنام باند رجوی ندارد!

0
630

بله درسته! کره شمالی خائنی بنام باند رجوی ندارد!

Mojahedin-Khalq_Israel_jafarzade-MEK_Rajavi_Mercenariesصابر از تبریز (امضاء محفوظ)، ایران اینترلینک، هفدهم ژوئن ۲۰۱۸:…  اولا این عدم خوش بینی دارای پشتوانه ایست که از رفتارهای عهد شکنانه ی  آمریکا تجربه شده است ! ثانیا پیمان خائنانه ی گورباچف وپیمان شکنی آمریکا ، جهان را به دنیای غیر قابل تحمل تک قطبی تبدیل کرد وآمریکا بجای کم کردن بودجه ی جنگی خود و تخصیص منابع بیشتر به رفاه عمومی مردم این کشور، پیمان ناتو را گسترش داد … 

http://iran-interlink.org

بله درسته! کره شمالی خائنی بنام باند رجوی ندارد!

۲۷/۰۳/۱۳۹۷

درپی وارونه نشان دادن ماهیت تفاهمات اولیه ای که بین آمریکا وکره شمالی بوجود آمده، باند رجوی چنین مینویسد :

” دیدار رهبران دو کشور آمریکا و کره شمالی و توافق آنها برای خلع‌سلاح هسته‌یی کره‌ شمالی جدای از تحلیلهای مختلفی که به‌دنبال داشت؛ به‌هرحال به‌عنوان یک دیدار تاریخی توصیف شد که می‌تواند مقدمه و مدخلی برای حل و فصل یکی از بحرانهای بین‌المللی عصر حاضر باشد. بحرانی که طی بیش از نیم قرن یکی از کانونهای تنش دنیا بوده است “.

این خلع سلاح هسته ای شامل شبه جزیره ی کره ( کره شمالی وجنوبی – بنوعی آمریکا ) است وقرار نیست که تنها کره شمالی خلع سلاح شده وآمریکا پایگاه های اتمی خود را درکره داشته باشد واین البته که بنفع کره شمالی است که انگیزه ای برای اعمال هژمونی جهانی یا منطقه ای ندارد ومیخواهد که با کم کردن ازبار هزینه های نظامی خود، بر میزان خدمات عمومی جامعه بیافزاید!

این بحران ، زائده ی سلطه گری های اولیه ی امپریالیزم ژاپن وسپس آمریکا بوده و اتهامی را متوجه کره شمالی نمیکند!

سپس :

” پس از امضای توافق بین ترامپ و کیم جونگ اون، حرفهای مختلفی درباره این‌که آینده چه می‌شود؟ گفته شد برخی‌‌ محافل سیاسی بین‌المللی نسبت به آینده مناسبات آمریکا و کره شمالی چندان خوش‌بین نیستند ولی بسیاری دیگر، آن را با ملاقات ریگان و گورباچف که به انهدام بخش بزرگی از تسلیحات اتمی دو کشور آمریکا و شوروی منجر شد و چشم‌اندازهای جدیدی پیش روی دو طرف و جهان قرار داد،‌ مقایسه می‌کنند. به هر حال از پروسه‌یی که طی شده می‌شود نتیجه گرفت که کره شمالی تصمیم گرفته است که از تسلیحات اتمی چشم‌پوشی کند و متعهد به خلع‌سلاح هسته‌یی شده است”.

اولا این عدم خوش بینی دارای پشتوانه ایست که از رفتارهای عهد شکنانه ی  آمریکا تجربه شده است !

ثانیا پیمان خائنانه ی گورباچف وپیمان شکنی آمریکا ، جهان را به دنیای غیر قابل تحمل تک قطبی تبدیل کرد وآمریکا بجای کم کردن بودجه ی جنگی خود و تخصیص منابع بیشتر به رفاه عمومی مردم این کشور، پیمان ناتو را گسترش داد و جهان را درغیاب اغیاربخاک وخون کشید!

ثالثا ، بطوری که قبلا معروض افتاد، کره ی شمالی این خلع سلاح را – مسلح شدنی که دراصل باو تحمیل شده- با شرط وشروط های لازم وکافی پذیرفته است که تمیز شدن کره جنوبی از سلاح های هسته ای یکی از آنهاست وبرخلاف میل کثیف رجوی ها، تعهد کره شمالی ، یکجانبه نیست!

درادامه :

” …از سوی دیگر، بعضی از اظهارنظرها هم در درون رژیم تلویحا حاکی از این است که رژیم باید از الگوی کره شمالی تبعیت کند: روزنامه‌ ابتکار ۲۳خرداد نوشت: «کره شمالی؛ عبور از گذشته! شاید کیم‌جونگ اون چنین نتیجه گرفته است که با افول قدرت ایدئولوژی و شدت‌گیری ملی‌گرایی در فضای عمومی جامعه جهانی و به‌ویژه منطقه شرق آسیا، از انقلابی‌گری مدت‌دار دست کشیده و بکوشد از کره شمالی کشوری قدرتمند بسازد “.

من سطح نگرش نویسنده ی این مطلب رونامه ی ایرانی را ساده لوحانه انگاشته وبصراحت اعلام میکنم که  در زمانی که فرمان ۱۲ ماده ای پمپئو ( وزیر خارجه ی آمریکا ) با محتوی تسلیم بلا قید وشرط ایران صادر کرده ،   فعلا چنین تبعیتی ممکن نیست!

آمریکا بطور موقت هم که شده، مذاکرات برابر وبدون قید وشرطی را با کره شمالی آغاز کرده ودرمورد ما ، چنین نظری ندارد!

همچنین:

” … کره شمالی با مقاومت مردم و یک مقاومت سازمان‌یافته مواجه نیست، در حالی‌که در ایران به‌شهادت رسانه‌های داخلی و خارجی، ساعتی نیست که یکی از مقامات رژیم یا نهادهای حکومتی از وحشت حضور مجاهدین، مصاحبه یا سخنرانی‌اش را قطع نکند و به پای مجاهدین نپیچد “‌ !

آی گفتی !

کره شمالی گروه های خائنی شبیه باند رجوی ندارد ونیز صف احمد چلبی های ایرانی چنان طویل است که باند رجوی دربین آنها گم وگور میشوند!

درحالی که  کره شمالی درعمر خود هم نمیتواند این وضعیت را درداخل خود تجربه کند!

بازهم :

” در چنین شرایطی با تحریم، بی‌تحریم، با مذاکره، بی‌مذاکره، مردم ایران و مقاومت سازمان‌یافته آنها از آرمان سرنگونی این رژیم دست بر نمی‌دارند. آرمانی که ۳۷سال است بر آن پای فشرده‌اند و نگرانی‌های رژیم را بی‌شک محقق خواهند کرد! و نشان خواهند داد عامل اصلی و تفاوت اصلی رژیم با هر کس دیگر در دنیا در درون ایران است “!

مذاکره ، با شرایطی که نقل شد، فعلا در دسترس نیست!

دست نگه نداشتن یا دست کشیدن سرنگون طلب هایی مانند سازمان مجاهدین ، تاثیری درمعادلات ندارد وبطوری که گفته شد ، توان وموقعیت مجاهدین رجوی ، درمیان دهها چلبی ایرانی که چشم انتظار این تسلیم  ایران اند ، توازن قوا بین این ” چلبی ایست ” های ایرانی را بنفع خود سازند!

به بیان دیگر، باند رجوی ، عددی درمیان خیل این مشتقان کسب قدرت، عدد قابل توجهی بشمار نمیرود!

صابر

———————–

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید