این ادعا، بشدت ریاکارانه است!

0
592

شما درتشکیلات مخوف واستبدادی خود وبدون اجازه دادن به اظهار نظر آزادانه ی افراد، همه ی مردان را توسط مسعود وبا مشاطه گری مریم تحقیر کرده و به زیر کشیدید ومسئولیت های آنها را بصورت ظاهری بزنان سپردید وآنها را واداشتید که ضمن شرکت در سرکوب همسران، برادران و … خود، تمامی این مسئولیت ها را باضافه ی تمامی داشته های شخصی خود، دراختیار مسعود رجوی گذاشته وتبدیل به گماشتگان بی خاصیت وبی اراده ی رجوی گردند! بعبارت دیگر ، تمامی حقوق اعضای سازمان را – اعم از زن ومرد- طی دومرحله وبا شعبده بازی های خود ، به مسعود͵ شیفته ی قدرت و شهوت بسپارید واین عمل درتضاد کامل با آزادی زن یا مرد وبرابر حقوقی آنها دارد و درتحلیل نهائی میشود گفت که زنان بیشتر ازمردان مورد تعرض رجوی قرار گرفتند! درتشکیلات رجوی هیچ نوع آزادی پوشش برای زنان ومردان وجود ندارد وآنها با لحاظ جنسیت خود، باید لباس متحدالشکلی بپوشند و وقتی که چنین طرزتفکری برشماها حاکم است، چه دلیلی دارد که این آزادی را برای دیگران برسمیت بشناسید؟!

این ادعا، بشدت ریاکارانه است!

حمید تبریزی ـ 20.06.2018 برابر با 30 خرداد 1397

این ادعا، بشدت ریاکارانه است!

رسانه های باند رجوی در یادداشت کوتاهی با عنوان “نگاهی به برنامه ۱۰ماده‌‌ای مریم رجوی ـ برابری زن و مرد (ماده ۵) ” آورده است :

 ما به برابری کامل زنان و مردان در کلیه حقوق‌ سیاسی، اجتماعی و مشارکت برابر زنان در رهبری‌ سیاسی، معتقدیم و هر گونه اشکال تبعیض علیه زنان، ملغی خواهد شد و آنان از حق انتخاب آزادانه پوشش، ازدواج، طلاق، تحصیل و اشتغال برخوردار خواهند بود “.

شما درتشکیلات مخوف واستبدادی خود وبدون اجازه دادن به اظهار نظر آزادانه ی افراد، همه ی مردان را توسط مسعود وبا مشاطه گری مریم تحقیر کرده و به زیر کشیدید ومسئولیت های آنها را بصورت ظاهری بزنان سپردید وآنها را واداشتید که ضمن شرکت در سرکوب همسران، برادران و … خود، تمامی این مسئولیت ها را باضافه ی تمامی داشته های شخصی خود، دراختیار مسعود رجوی گذاشته وتبدیل به گماشتگان بی خاصیت وبی اراده ی رجوی گردند!

بعبارت دیگر ، تمامی حقوق اعضای سازمان را – اعم از زن ومرد- طی دومرحله وبا شعبده بازی های خود ، به مسعود͵ شیفته ی قدرت و شهوت بسپارید واین عمل درتضاد کامل با آزادی زن یا مرد وبرابر حقوقی آنها دارد و درتحلیل نهائی میشود گفت که زنان بیشتر ازمردان مورد تعرض رجوی قرار گرفتند!

درتشکیلات رجوی هیچ نوع آزادی پوشش برای زنان ومردان وجود ندارد وآنها با لحاظ جنسیت خود، باید لباس متحدالشکلی بپوشند و وقتی که چنین طرزتفکری برشماها حاکم است، چه دلیلی دارد که این آزادی را برای دیگران برسمیت بشناسید؟!

من ناچارم دراینمورد، حرف شاعر را اینگونه عوض کنم:

دیگران را چرا کنی آزاد

توکه با خویش آنچنان کردی!

بنظر میرسد، اینگونه تشبثات نه برای جلب توجه و تشویق افراد کم تعداد خودی، که برای فریب دادن ” غیر خودی ” ها درجهت استفاده ازنیرو وامکانات آنها وسپس  وارد کردن شمشیر برپشت آنهاست که گمان نمیرود بسادگی این نوع انسان ها را در میان ایرانی ها یافته وفریب داد!

دوباره :

” برابری زن و مرد یا برابری جنسیتی Gender equality به این معناست که زن و مرد از حقوق و وظایف و فرصت‌های یکسان در جامعه برخوردار هستند. برابری زن و مرد، هم‌چنین مربوط به عدالت و تقسیم مسئولیت برابر در جامعه و خانواده است. صندوق جمعیت سازمان ملل‌متحد برابری جنسیتی را نخستین حق انسانی خوانده و آن را به‌عنوان یکی از اهداف برنامهٔ توسعه هزاره سازمان ملل انتخاب نموده است “.

البته این برابری بشکل صوری ویا ناقص دربعضی ازکشورها رعایت میشود. مثلا حق طلاق و …

اما درستتر آنست که شرکت های بازرگانی وتبلیغاتی همین کشورها ، با نمایش اندام و قیافه ی  زیبای زنان درجهت کسب سود بیشتر استفاده میکنند واین نه تنها ربطی به آزادی زنان ندارد، بلکه نشانگر این است که ازآنها بعنوان برده هایی برای جمع کردن پول- که امری سیری ناپذیر است- سوء استفاده میشود و درمواردی از مردان نیز!

راست آنست که این برابری زمانی اتقاق میافتد که مردان هم ازآزادی برخوردار باشند ومشاهده ی مردانی که بعنوان مثلا مزدوران جنگی وتروریزم برای بالا دستی های دراقلیت صرف قرار گرفته ی جهان درخدمت آنها قرار میگیرند، نشانگر عدم برابری بین مردان نیست!

هنوز زمان برابری واقعی فرا نرسیده وفریفتن زنان ومردان با این شعارهای عوامفریبانه ، گره عدم آزادی وبرابری آنها را باز نمیکند!

دراین میان ، تکلیف تشکیلات رجوی با آن اقدامات غدارانه وضد بشری برعلیه هردو جنس ، روشنتر است و با هیچ شعر وشعاری نمیتوان وجود این تبعیض وحشتناک را درصفوف این تشکیلات پوشاند ومردم را برای کمک به این تشکیلات نحس، به فداکاری بنفع باند رجوی واداشت!

مریم یاوه میسراید ومردم پخته تر ازآنی هستند که او فکر میکند!

حمید  تبریزی

///////////////////////////////////

Rajavi-mehdi Eftekhari-Mojahedin khalgh Az Tehran ta Tirana-3-sobhani

az-tehran-ta-tirana-Hanifnejad-Saeed-Mohsen-Nikbin-Badizadegan

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید