نامه خانواده های گروگان های اسیر در فرقه مجاهدین به آنتونیو تابای ریاست پارلمان اروپا

0
373

نامه به آنتونیو تابای ریاست پارلمان اروپا

+ اعتراض خانواده ها به سرقت مدارک گروگانهای مجاهدین خلق توسط مریم رجوی در آلبانی

انجمن فراق، اردبیل، بیست و یکم ژوئن ۲۰۱۸:… متاسفانه شاهد این واقعیت تلخ هستیم که عناصر این فرقه که دستشان به خون هزاران نفر از شهروندان عادی، مسئولان دولتی و پارلمانی ایران آلوده است، آزادانه در برخی کشورهای اروپایی درحال تردد هستند و به بهانه‌های دروغین دفاع از حقوق بشر، از امکانات و تسهیلات در پاره‌ای از پایتخت‌ها و شهرهای اروپایی، به ویژه پارلمان اروپا برای فریب افکار عمومی … 

با ارسال نامه ای به «آنتونیو تایانی»، ریاست پارلمان اروپا مطرح شد: اعتراض خانواده های اسیران فرقه رجوی در استان اردبیل به برگزاری جشن تروریست ها در پاریس

انجمن فراق، بیست و یکم ژوئن ۲۰۱۸
لینک به منبع

جمعی از خانواده های اسیران فرقه رجوی به برگزاری جشن نفاق در پاریس اعتراض کردند.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی فراق، خانواده های عضو انجمن نجات مرکز استان اردبیل با ارسال نامه ای به آنتونیو تایانی ، ریاست پارلمان اروپا ضمن اعتراض به تبلیغ برای برگزاری جشن منافقین در فرانسه و قلب اروپا، خواستار روشنگری درخصوص ماهیت تروریستی این فرقه و برخورد با آنها شدند.

خانواده ها در این نامه با اشاره به اینکه خانواده های اسیران فرقه رجوی، یکی از بزرگ ترین قربانیان این فرقه هستند، تاکید کردند: متاسفانه شاهد این واقعیت تلخ هستیم که عناصر این فرقه که دستشان به خون هزاران نفر از شهروندان عادی، مسئولان دولتی و پارلمانی ایران آلوده است، آزادانه در برخی کشورهای اروپایی درحال تردد هستند و به بهانه‌های دروغین دفاع از حقوق بشر، از امکانات و تسهیلات در پاره‌ای از پایتخت‌ها و شهرهای اروپایی، به ویژه پارلمان اروپا برای فریب افکار عمومی برخوردارند.

در ادامه این نامه آمده است: پس از خروج متقلبانه نام این فرقه از فهرست گروه‌های تروریستی اتحادیه اروپا در سال ۲۰۰۹، شماری از مقامات و نمایندگان پارلمان اروپایی ضمن نادیده انگاشتن سوابق جنایات عوامل منافقین، در نشست‌ها و اجتماعات آنها شرکت می‌کنند.

این موضوع در حالی است که ممانعت از گسترش فعالیت‌های تروریستی و تسری جریانات افراطی به اروپا نیازمند تصمیم های صحیح و اجتناب از رفتارهای متناقض است.
در این نامه اذعان شده است: خانواده های اسیران فرقه رجوی بیش از ۳۰ سال است توسط سران فرقه رجوی به عنوان دشمن اعضا معرفی شدند و اجازه هیچگونه تماس و ارتباط به آنها داده نمی شود.

در این نامه با اشاره به برگزاری جشن فرقه تروریستی منافقین در ۳۰ ژوئن ۲۰۱۸ آن هم به مناسبت یک حادثه تروریستی تاکید شده است: انتظار می‌رود پارلمان اروپا با توجه به سیاست سازنده و بی طرفانه، زمینه های لازم برای جلوگیری از فعالیت های تروریستی این فرقه خطرناک را فراهم نماید تا خانواده ها به عنوان مهمترین و اساسی ترین رکن یک جامعه پس از سال ها انتظار بتوانند با عزیزان خود ارتباط برقرار نمایند.

انتهای پیام

اعتراض شدید فراق به سرقت مدارک هویتی اعضای اسیر در فرقه سرکوبگرِ رجوی: مراجع امنیتی و مسوول در کشور آلبانی پاسخگو باشند

انجمن فراق، بیست و یکم ژوئن ۲۰۱۸
لینک به منبع

اخیرا به دستور مریم قجر، رهبر فرقه منفور رجوی مدارک شناسایی اعضای اسیر در فرقه رجوی که توسط سازمان ملل صادر شده به افراد داده نمی شود.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، این اقدام نامشروع  از سوی سران جنایتکار رجوی در حالی است که  کارت های صادر شده در راستای  کنوانسیون های بین المللی و از سوی کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان در کشور آلبانی صادر شده و به عنوان سند هویتی اعضای کنونی فرقه در این کشور محسوب می شود.

به دنبال اختلاف های شدید درمقررهای فرقه رجوی در کشور آلبانی و تصمیم به جدایی دسته جمعی اعضای اسیر در این فرقه سرکوبگر، سران پلید فرقه با این رفتار سعی دارند اعضا را از تصمیم خود خسته نموده و در نهایت آنها را منصرف نمایند.

سرقت اسناد ومدارک شناسایی اشخاص عمل مجرمانه ای است که باید توسط مراجع مسوول در آلبانی پیگیری شود.

پایگاه خبری-تحلیلی فراق ضمن محکومیت شدید این رفتار خواستار پاسخگویی مراجع امنیتی و مسوول در کشور آلبانی درباره این موضوع شد.

————————–

 

az-tehran-ta-tirana-Hanifnejad-Saeed-Mohsen-Nikbin-Badizadegan

 

Rajavi-mehdi Eftekhari-Mojahedin khalgh Az Tehran ta Tirana-3-sobhani

———–

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید