خذف فیزیکی مالک شراعی توسط سران فرقه رجوی در آلبانی

0
525

خذف فیزیکی مالک شراعی توسط سران فرقه رجوی در آلبانی

+ اظهارات متناقض مریم رجوی، مجاهدین خلق و سایتهایشان

انجمن فراق و فریاد آزادی، تیرانا، آلبانی، بیست و سوم ژوئن ۲۰۱۸:… حتی یکبار هم به یکی از دوستانش گفته بود که من نمیتوانم چیزی بگویم چون برایم سخت تمام میشود ولی در این اواخر جانش به لبش رسیده بود و قصد خروج از سازمان را داشت اما یک دفعه اعلام شد که در آب غرق شده است چیزی که مرغ پخته را هم به خنده می اندازد آنهم در …

خذف فیزیکی مالک شراعی توسط سران فرقه رجوی در آلبانی

احمد دارایی (مستعار)، فریاد آزادی، تیرانا، آلبانی بیست و سوم ژوئن ۲۰۱۸:
لینک به منبع

Malek Sheraee-ghatl darouni dar Mojahedin

زنده یاد مالک شراعی

سلام به تمام دوستان

فکر میکنم خبر کشته شدن مشکوک یک تن از اعضای مجاهدین که در زندان اشرف سه بوده‌اند را نشنیده باشید یا شاید هم بشنوید

اولین مرگ مشکو ک نیست و قظعا آخرین آن‌ها هم نخواهد بود

دوروز پیش در رسانه های آلبانی فاش شد که یک تن از مجاهدین در یک برکه که کنار زندان اشرف است غرق شده‌اند و روز بعد جسد آن‌ها پیدا شده است

یکی از نفرات به اسم مالک شرایی که از بچه های منطقه جنوب ایران بوده و خودش در ایران هم غریق نجات بود.

اما چرا مجاهدین در این مورد سکوت اختیار کرده اند

خوب است بدانید که مالک از بازماندگان کشتار اشرف در عراق بوده است همان صدنفر که رجوی به اسم حفظ اموال در اشرف نگه داشت و تمام نفرات را به کشتن داد چیزی که از اول هم میدانست پایانش خونریزی خواهد بود ولی چرا این کار را کرد .

خیلی ساده رجوی برای بقای مریم که در اروپا بتواند لانه های ترور را بر پانگه دارد تمام نفرات را هم حاضر به قربانی بود کما اینکه بعد از کشتار نوزدهم فروردین در اشرف که سی و شش نفر کشته شدندبا وقاهت تمام گفت کم داده ایم و این کمترین بها بوده است او حتی پسر خود را هم که جز ناراضیان به خود او بود به قتلگاه فرستاد اما محمد از گلوله ها جان سالم بدر برد .

اما حالا چرا این مرگ های مشکوک .بله مالک نفری بود که در کشتار اشرف بود و اطلاعاتی داشت که هیچ وقت به زبان نیاورد و حتی یکبار هم به یکی از دوستانش گفته بود که من نمیتوانم چیزی بگویم چون برایم سخت تمام میشود ولی در این اواخر جانش به لبش رسیده بود و قصد خروج از سازمان را داشت اما یک دفعه اعلام شد که در آب غرق شده است چیزی که مرغ پخته را هم به خنده می اندازد آنهم در مورد مالک که از سیزده سالگی در آب بوده است و برای اینکه خودش را نشان بدهد در ایران بادوستانش مسابقه میداده که از عرض کارون با شنا عبور کند و این کار را بارها وبارها انجام داده بوده است .

و اما چرا مجاهدین در این مورد سکوت کرده اند او ل برای اینکه میتینگشان در پاریس که بزک کردن چهره مریم است تحت شعاع قرار نگیرد در مرحله بعد اگر بخواهد در این مورد سکوت را بشکند و چیزی بگوید اول باید بگوید که چطور یک نفر که خودش حرفه‌اش شنا بوده است غرق شده آنهم در یک برکه که آب راکت داشته و عمق زیادی هم نداشته است .

و چطوری است که برای یک عضو شورای رهبریتان که به یک سردرد کوچک مبتلا میشود بسیج میدهید و شبانه به اروپا اعزام میکنید مثل شهین حائری که معروف بود به قصاب اما نمیتوانید یک جوان که تمام زندگیش را در اولین بهار جوانی گذاشته و به شما پیوسته را از مرگ نجات دهید

آیا این را نمیشود گفت قتل .

آیا اطلاعاتی که مالک داشت که همه میدانیم چه چیزهایی بوده از این که تا آخرین لجظات حتی نفراتی که خودت برای به اصطلاح حفظ اشرف گذاشته بودی از مخفیگاه ضد بمبت به هیچ عنوان خبر نداشتند

و آیا این عراقی ها نبودند که به شما گفتند که اگر شما حرکات مشکوک دیده بودید چرا به ما اطلاع نداده بودید شما که برای یک نفر که برای امداد میخواست برود درب کمیساریا را از جا میکندیدو به کوبلر ایراد میگرفتید که مارا به زندان لیبرتی آورده .

آیا این حرفها عیر واقعی است آیا نمیشد جلوی کشتار هفت و شش مرداد را گرفت آیا نمیشد جلوی موشک هایی که در لیبرتی میخوردیم را گرفت آیا نمیشد جلوی کشتار ده شهریور را گرفت و آیا های دیگر .

چرا تمام این جنایت را میشد جلویش را گرفت اما رجوی با خون بیشتر ریخته شدن ارتزاغ میکرد و برای خودش و زنش هر چه بیشتر عمر میخرید

اکبر سمسار پور در بیست و پنج سالگی به طرز مشکوکی فوت کرد و علت را بیماری گفتند در حالی که تا شب آخر روی تانک داشت کار میکرد تنها اتهامش این بود که در مورد انقلاب خودساخته حرف داشت و قبول نداشت و باید حذف فیزیکی میشد.

آیا یاسر پسر جوانی که در اشرف دست به خودسوزی زد را نمیشد جلویش را گرفت بله میشد ولی یاسر به ماندن در اشرف معترض بود و باید آنقدر تحت فشار روحی میگذاشتنش که در سن بیست سه چهار سالگی دست به خودسوزی بزند که حتی نگذارند برایش مراسم هم بگیرند .

آیا جلوی مرگ رضا را نمیشد گرفت ،آیا جلو مرگ نصرالله شمس الهی را نمیشد گرفت ، آیا جلوی مرگ مرضیه رضایی را نمیشد گرفت .

آیا باید مینو فتحلی کشته میشد .ایا باید سمیا و مریم و غیره و ذالک کشته میشدند

از نظر رجوی بله تمام معترضین در جنبش باید حذف شوند که مانعی بر سر راه خودش و زنش نباشند این شیوه و قانون رجویست نه اینکه باید کشته شوند که اکر در زمانهای خاصی هم باشد برایش بیشتر سود دارد مثل حمله آمریکا که افرادی را عمداً فرستاد در جایی که آمریکاییان اخطار کرده بودند و همه کشته شدند بله گفتم این کشتار ها تا زمانی که حتی یک معترض در صف رجوی وجود دارد ادامه خواهد داشت .

اما رجوی باید این را خوب بداند که هر چقدر هم که تلاش مزبوحانه برای بقاء بکند بالاخره در یک سربالایی از پشت به زمین خواهد خورد اگر دیکتاتوری در دنیا پیدا کرد که عمر جادان داشته است رجوی نفر دوم خواهد بود دیر و زود دارد ولی سوخت وسوز ندارد صبح نزدیک است و در سپیدی صبح چهره کریحش از هم خواهد پاشید و این را به عینه خواهیم دید

به امید آن روز که دور نیست

احمد دارابی ۲۰۱۸ /۰۶/ ۲۳

مرگ مشکوک «مالک شراعی» در آلبانی و اظهارات عجیب در سایت فرقه رجوی / کسی که مالک او را نجات داده گفته وی سالم بود

انجمن فراق، بیست و سوم ژوئن ۲۰۱۸
لینک به منبع

بر اساس گزارش سایت فرقه رجوی، مالک شراعی، یکی از اعضای اسیر در فرقه ۳ روز پیش به دنبال نجات دوست خود هنگام شنا، غرق شده است.
مجید آتش افروز در این باره نوشت:«مرگ مشکوک مالک شراعی یاد آور سکوت باند تروریستی مریم قجر درست مثل سال های ۷۳ در زندان اشرف است که نفرات را سر به نیست می کردند و به اسم عملیات رفته و کشته شده به خانواده قربانیان اعلام می کردند.

اما این بار چیزی پنهان نمی شود، چون در کشور عراق نیستیم و صدام هم نیست. این بار در چند نوبت این خبر که «مالک شراعی» در یک سد غرق شده، به گوش مردم آلبانی رسید.

این حرکت مشکوک است، چون مالک خودش نجات غریق بود و خیلی هم در کارش ماهر بود. به قول خیلی از جدا شدگان باز هم یک خبر مشکوک از طرف فرقه منتشر شده است، کسی که مالک او را نجات داده گفته وی سالم بود و مرا نجات داد و داشت بر می گشت که اینجاست باید به گذشته مراجعه کرد.

مالک شراعی بچه جنوب و جزو نفراتی بود که در حوادث ۱۰ شهریور و کشتار در اشرف مانده بود. در آن حادثه ۵۲ نفر کشته شدند و مالک جان سالم به در برد. بعد از آمدن به لیبرتی وی افسرده شده بود و بارها من با او صحبت کردم که مالک چه شده؟ واقعیت چیست؟ او به من گفت: نباید سر آن با کسی صحبت کنم، خودت که می دانی چه بلایی سر آدم می آورد؟ یک روزی همه چیز بر ملا می شود، ما فعلا باید در سکوت باشیم.

در آلبانی خیلی ها از فرقه بیرون کشیدند و خیلی های دیگر نیز دارند بیرون می آیند، مالک جزو نفراتی بود که داشت بیرون می آمد که حتما به خاطر اطلاعات آن زمان او را خفه کردند.
جواب اصلی را باید مریم قجر بدهد که چرا تا به حال خفه خون گرفته و ما جدا شده ها هیچ گاه این سر کردگان را رها نخوایم ساخت تا جزای تمام کارهایشان را ببینند.»

پایگاه خبری-تحلیلی فراق درگذشت مالک شراعی را به خانواده تلاشگر شراعی به خصوص مادر و خواهر وی تسلیت عرض می نماید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید