محمد کرمی: چرا مالک شراعی را فرقه رجوی به قتل رساند ؟

0
401

واقعیت چیست ؟ مالک جز لشگر فدائی اشرف بود . یعنی همان ۱۰۱ نفری که مسعود رجوی ملعون به بهانه فروش اجناس در کمپ اشرف سابق نگه داشته بود . یکی از بازماندگان کشتار ۱۰ شهریور ۱۳۹۲ بود که در ان جریان ۵۲ تن از دوستانش را فرقه رجوی به کشتن داد . بعد از ان جریان مالک همیشه مسله دار بود و این موضوع را تمامی افرادی که در نشست های مختلف مالک را دیده اند شهادت می دهند که مالک دیگر ان نفر قدیم نبود و مسله دار بود . از سوئی دیگر عضو تیم های عملیاتی بود که از طرف بصره به خاک ایران می رفتند برای انجام عملیات . همه دوستان جدا شده و انهائی که در نشست های مختلف وی را مشاهده کرده شهادت می دهند که مالک مسله دار بوده ؛ مدت زمان طولانی است که میخواسته فرقه رجوی را ترک کند .اما بخاطر اطلاعات زیادی که داشت مانع وی بودند که او به دنبال زندگی اش برود . در این حرکت اخر وی را به این شکل مرموز به قتل رساندند .

چرا مالک شراعی را فرقه رجوی به قتل رساند ؟

محمد کرمی ـ 28.06.2018

منبع : وبلاگ عیاران

Albania-Malek Sheraee-Nejatyaftegad dar Albani

– جسد مالک در دریاچه ناپدید شده تا چهار روز پیدا نشده و بعد از ان هم خبری نشد که ایا پیدا شد یا نه . مگر ان دریاچه اسید بوده باشد که جسد مالک در ان ذوب شده باشد . – در البانی دریاچه یا برکه اب به نام روتول وجود خارجی ندارد . در عکس نقشه گول که ضمیمه است می توانید واقعیت را ببینید . – روستا به نام روتولا وجود دارد که در فاصله ۲۳ کیلومتری اردوگاه فرقه رجوی است . – در سایت ها خبری قید شده که پلیس از ۴ نفر از دوستان مالک که فرقه ادعا کرده تلاش کرده اند برای جستجوی مالک ، بازجوئی کرده و این اتفاق از نظر پلیس مشکوک است و پرونده ان باز است .- کسی که نجات غریق بوده باشد و در رودخانه کارون صدها بار عرض ان را طی کرده باشد در یک برکه ناپدید نمی شود ….
چرا مالک شراعی را فرقه رجوی به قتل رساند ؟

قبل از هر چیز این مسله را روشن کنم که به قتل رساندن افراد درون تشکیلات فرقه رجوی از قدیم و ایام بوده و هست .* اولین حذف یا قتل درون سازمانی در پایئز ۱۳۵۲ بود.در ان زمان رهبری مرکزیت سازمان مجاهدین با رضا رضائی بود . درون زندان کاظم ذوالانوار حکم اعدام راتائید کرده بود ، بیرون زندان هم رضا رضائی .بلاخره بعد از دو سال حکم قتل جواد سعیدی در پایئز ۱۳۵۲ اجرا می شود .ازان تاریخ به بعد در تشکیلات فرقه مجاهدین که بعد ها تبدیل به تشکیلات فرقه رجوی شد این قتل ها ادامه داشت و خواهد داشت از مجتبی میر میران تا ژاله ،از علی نقی حداد تا مینو فتحعلی ، از مرتصی هودشتیان تا سیعد کیانی ……و صدها نفر که خاموش کشته شدندهر کدام به شکلی .

حالا هم مالک شراعی قتل رساندن ! دریک اطلاعیه سراسر متناقض چنین میگویند :مالک که در ساحل بود متوجه شد یکی از همرزمانش که برای شنا به داخل آب رفته دچار انقباض عضلات شده است و در حال غرق شدن کمک می‌خواهد، بلادرنگ با لباس به داخل دریاچه پرید و با تلاش فوق‌العاده همرزم خود را از عمق به روی آب آورد و جان او را نجات داد، اما لحظاتی بعد خودش در آب فرو رفت و نتوانست بیرون بیاید. جستجو و اقدامات بعدی ۴تن دیگر از همرزمان و کمک یکی از اهالی با قایق نیز به نتیجه نرسید. همزمان مجاهدین از پلیس و غواصان زبده دولت آلبانی کمک خواستند و عملیات تجسس تا شروع تاریکی در دو نوبت صورت گرفت. جستجو برای یافتن پیکر شهید در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه و جمعه ادامه یافت اما هنوز به نتیجه نرسیده است.

فردی که نجات غریق بوده و سالیان توی اب بوده می رود از عمق اب کسی را که می خواسته غرق شود را به روی اب می اورد ! و ان فرد را نجات می دهد . یعنی به ساحل رسانده است . هر فردی که مقدارکمی اشنائی با شنا داشته باشد می داند وقتی که فردی که در حال غرق شدن است تمام تلاش خودش را می کند که به نجات غریق بچسبد و نجات غریق در این حالت فرد را در اب رها نمی گذارد تا به خشگی برساند.فرقه رجوی مدعی شده که وقتی ان فرد دیگر را مالک نجات داد خودش در اب فرو رفت و نتوانست بیرون بیاید ؟! جستجوهای بعدی اهالی با قایق به نتیجه نمی رسد و پلیس و غواضان زده البانی می ایند ! مالک را پیدا نمی کنند و سه روز بعد از ان یعنی چهار شنبه ، پنج شنبه ، جمعه هم جستجو می کنند جسد مالک را پیدا نمی کنند.؟؟؟ مطلقا مطلقا مطلقا دروغ است . وقتی فردی که در توی اب غرق می شود ، دریا دریاچه …. جسد چند ساعت بعد روی اب می اید . موج ان را به سمت ساحل می اورد .

فرقه رجوی دروغ مطلق می گوید بنا به دلایل زیر:

– جسد مالک در دریاچه ناپدید شده تا چهار روز پیدا نشده و بعد از ان هم خبری نشد که ایا پیدا شد یا نه . مگر ان دریاچه اسید بوده باشد که جسد مالک در ان ذوب شده باشد . — در البانی دریاچه یا برکه اب به نام روتول وجود خارجی ندارد . در عکس نقشه گول که ضمیمه است می توانید واقعیت را ببینید .
– روستا به نام روتولا وجود دارد که در فاصله ۲۳ کیلومتری اردوگاه فرقه رجوی است .Daryaye Albani

– در سایت ها خبری قید شده که پلیس از ۴ نفر از دوستان مالک که فرقه ادعا کرده تلاش کرده اند برای جستجوی مالک ، بازجوئی کرده و این اتفاق از نظر پلیس مشکوک است و پرونده ان باز است .

– کسی که نجات غریق بوده باشد و در رودخانه کارون صدها بار عرض ان را طی کرده باشد در یک برکه ناپدید نمی شود .

واقعیت چیست ؟

مالک جز لشگر فدائی اشرف بود . یعنی همان ۱۰۱ نفری که مسعود رجوی ملعون به بهانه فروش اجناس در کمپ اشرف سابق نگه داشته بود . یکی از بازماندگان کشتار ۱۰ شهریور ۱۳۹۲ بود که در ان جریان ۵۲ تن از دوستانش را فرقه رجوی به کشتن داد . بعد از ان جریان مالک همیشه مسله دار بود و این موضوع را تمامی افرادی که در نشست های مختلف مالک را دیده اند شهادت می دهند که مالک دیگر ان نفر قدیم نبود و مسله دار بود . از سوئی دیگر عضو تیم های عملیاتی بود که از طرف بصره به خاک ایران می رفتند برای انجام عملیات . همه دوستان جدا شده و انهائی که در نشست های مختلف وی را مشاهده کرده شهادت می دهند که مالک مسله دار بوده ؛ مدت زمان طولانی است که میخواسته فرقه رجوی را ترک کند .اما بخاطر اطلاعات زیادی که داشت مانع وی بودند که او به دنبال زندگی اش برود . در این حرکت اخر وی را به این شکل مرموز به قتل رساندند .

———————-

Mojahedin khalgh az tehran ta tirana 3-ketabe Elame mawaze-taghi shahram

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید