جواد فیروزمند: موج سواری رجوی از اعتراضات بازاریان در نمایش ویلپنت

0
993

بر اساس اخباری که از رفقای قدیمی مجاهد در سازمان درز نموده، سیستم تبلیغات مجاهدین برای برگزاری شو سالانه ویلپنت با مسئولیت مهناز سلیمیان در یک فقره سوء استفاده از حرکات اعتراضی بازاریان، به ارگان های زیر دست خود دستور داده است : «با توجه به اغتشاشات بازار تهران و برخی دیگر از شهرها و اینکه خواهر مریم نیز قرار است در سخنرانی خود از اقدام بازاریان حمایت نماید. باید سریع نسبت به چاپ و تهیه پوسترهای حاوی شعارهای همسو با اغتشاشات بازار تهران واعلام حمایت از اعتصاب کنندگان و تشویق به ادامه قیام و … اقدام نماییم. تا بعد تبلیغی گسترده ای را در مراسم روز شنبه ۹ تیر ۱۳۹۷ برابر با ۳۰ ژوئن ۲۰۱۸ در ویلپنت داشته باشیم و بتوانیم به خوبی حمایت خودمان از این اعتصابات را از طریق رسانه های خارجی به جامعه بین المللی و نفرات داخل نشان دهیم.» اقدام سازمان درباره اعتصاب بازاریان و گنجاندن این وقایع در سخنرانی مریم رجوی در ویلپنت و تصمیم بر انجام تبلیغات گسترده بر موضوع اعتصابات فوق در نمایش امسال ویلپنت، ناشی از موج سواری و مصادره رنج اقشار مختلف مردم به نفع خود می باشد. که طبعا زیر سایه لابی های ضد ایرانی مثلث آمریکا-اسرائیل-عربستان و با هزینه عربستان سعودی به اجرا در می آید. رجوی و سازمانش طی ۳۷ سال گذشته ماهیت ضد ایرانی خود را با بمب گذاری ها، ترورهای خیابانی و شرکت مستقیم در جنگ صدام حسین علیه مردم ایران و سرکوب منتقدان داخلی و افراد جدایی خواه، به اندازه کافی به نمایش گذاشته است.

موج سواری رجوی از اعتراضات بازاریان در نمایش ویلپنت

Villepinte_Maryam_Rajavi_Misuse_Iranians_MEK_MKO_NCRI_Rajavi_Cult_Mercenariesجواد فیروزمند، آریا ایران ـ 29.06.2018

Rajavi_Giuliani_Lieberman-Jasoushaye dast be dast shode 260-410

لینک به منبع

موج سواری رجوی از اعتراضات بازاریان در نمایش ویلپنت

ولپینت پاریس فرانسه مریم رجوی مجاهدین خلق مزدوری وطن فروشی جنایت ترور

در چند روز گذشته شاهد حرکات اعتراضی بخشی از بازاریان تهران و تعدادی از شهرهای ایران بودیم. این فعالیت ها در اعتراض به شرایط اقتصادی و وضعیت کنونی کسب و کار آنان بوده است. تلاش برای بهبود وضعیت و معیشت زندگی که با خروج آمریکا از برجام و اعمال مجدد تحریم های اقتصادی، گریبانگیر مردم ایران شده و زندگی روزمره آنان را تحت تاثیر قرار داده است.

دامنه این تحریم ها که با مخالفت آشکار اتحادیه اروپا همراه شده، نه حکومت، بلکه مستقیما مردم ایران و وضعیت زندگی آنان را هدف قرار داده است. چرا که آمریکا آشکارا گفته است در صدد تغییر حکومت نیست! مسیری که نشان می دهد آمریکا علنا در صدد باجگیری از فرایند سیاسی-اجتماعی پس از لغو برجام است. تا حکومت را وادار به مصالحه و پذیرش شروط آمریکا بنماید.

فراموش نکنیم که سال گذشته آقای ترامپ با چند نعره امنیتی بر سر سلطان سعودی که «کشورعربستان تاوان حفاظت ما از حکومت شان را نمی دهد و اگر حفاظت ما از حکومت سعودی نباشد، مردم یک شبه آنان را جارو خواهند کرد»، یک قلم ۴۰۰ میلیارد دلار اسلحه به عربستان فروخت و در قصر طلایی با سلطان سعودی به رقص شمشیر برخاست.

ولپینت پاریس فرانسه مریم رجوی مجاهدین خلق مزدوری وطن فروشی جنایت ترور

باج خواهی ترامپ از مردم ایران و گسترش دامنه تحریم های ضد مردمی تا آنجا پیش رفته که برخی شرکت های بزرگ از ترس جریمه مالی اعلام کرده اند دیگر نمی توانند در ایران فعالیت اقتصادی انجام دهند. البته این تحریم ها محدود به درون ایران نیست. تا آنجا که حتی دامن دانشجویان ایرانی در برخی کشورهای اروپایی را نیز گرفته است.

چند روز پیش روزنامه فیگارو در فرانسه، طی مقاله ای به مشکلات دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در فرانسه پرداخته و در همین رابطه نوشته است؛ «اغلب بانک های فرانسوی به دلیل تهدیدات و تحریم های آمریکا از باز کردن حساب برای دانشجویان ایرانی امتناع می کنند.»

در کنار اینها؛ تحریم های دارویی، تکنولوژی پزشکی، تحریم نفتی و هواپیماهای مسافربری را قرار دهید و آنچنان که در برجام وعده داده بودند، از تحویل دادن حتی هواپیماهای مسافربری نیز خودداری ورزیدند.

اینها نمونه هایی از حقوق بشر مدل ترامپ، پمپئو، جولیانی، مک کین و جان بولتون برای مردم ایران است. حقوق بشری که آمریکا طی هفته گذشته آن را طویله خواند و از شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد خارج شد. و پشت سر آن بر اساس فرمان ترامپ، بیش از ۲۰۰۰ کودک خردسال پناهجویانی که به آمریکا رسیده بودند را از پدران و مادرانشان جدا کرد و به کمپی دور افتاده در وسط بیابان های خشک آمریکا فرستاد که با اعتراضات بین المللی مواجه گردید. اما ترامپ گفت؛ «آمریکا اردوگاه پناهجویان نیست!»

ولپینت پاریس فرانسه مریم رجوی مجاهدین خلق مزدوری وطن فروشی جنایت ترور

در کنار چنین اقداماتی که از دونالد ترامپ و حکومت ایالات متحده سر می زند، حمایت آشکار آنان از گروه تروریستی رجوی که حتی مرزهای نقض حقوق بشر اعضای درون تشکیلاتی خود را درنوردیده، زندان و شکنجه گاه درون تشکیلاتی ساخته و هر جا که توانسته عضو ناراضی و منتقد خود را سربه نیست کرده، جای تعجب ندارد.

گروهی که در سالگرد همین امروز در ۷ تیر ۱۳۶۰، در یک فقره عملیات تروریستی بزرگ، عده ای غیر مسلح در درون ساختمان حزب جمهوری را با بمب گذاری کشت و ۶ سال بعد در همین لحظات که نگارنده مطلب را می نگارد، با فروش اطلاعات شهرهای ایران به صدام حسین، موجب بمباران شیمیایی مرکز شهر سردشت شد که طی آن بیش از ۱۰۰ تن کشته شده و بیش از ۶۰۰۰ تن مجروح شیمیایی شدند.

ولپینت پاریس فرانسه مریم رجوی مجاهدین خلق مزدوری وطن فروشی جنایت ترور

مجادهین خلق موجب بمباران شیمیایی سردشت توسط صدام حسین در ۷ تیر ۱۳۶۶ شدند

این باند تبهکار ضد ایرانی که از مدل حقوق بشر ترامپ، پمپئو، جولیانی، مک کین و جان بولتون پیروی می کند، قرار است دو روز دیگر یعنی ۳۰ ژوئن ۲۰۱۸، مریم رجوی و حامیان آنچنانی حقوق بشر را در سیرک سالانه ویلپنت روی صحنه آورده و برای مردم ایران و اپوزیسیون درس حقوق بشر بدهند. خواستار بمباران و تحریم مردم ایران شوند!

پرچم وقاحت برافرازند و ضمن ارج نهادن به ۳۷ سال ترور و خشونت در ایران که هنوز گریبانگیر مردم و گروه های سیاسی اجتماعی است، اعتراضات اقتصادی بازاریان تهران را از آن خود نمایند.

ولپینت پاریس فرانسه مریم رجوی مجاهدین خلق مزدوری وطن فروشی جنایت ترور

به همین دلیل است رجوی که دو سال پیش طبق گفته و تسلیت رئیس سازمان اطلاعات و امنیت عربستان به مریم رجوی، در مکانی نامعلوم مرحوم گردیده، باز سر از قبر برون می آورد و اعتراضات بازاریان را انقلاب مجاهدین در ایران می نامد.

ولپینت پاریس فرانسه مریم رجوی مجاهدین خلق مزدوری وطن فروشی جنایت ترور

ولپینت پاریس فرانسه مریم رجوی مجاهدین خلق مزدوری وطن فروشی جنایت ترور

مریم رجوی و ترکی الفیصل رئیس سازمان اطلاعات عربستان سعودی

بر اساس اخباری که از رفقای قدیمی مجاهد در سازمان درز نموده، سیستم تبلیغات مجاهدین برای برگزاری شو سالانه ویلپنت با مسئولیت مهناز سلیمیان در یک فقره سوء استفاده از حرکات اعتراضی بازاریان، به ارگان های زیر دست خود دستور داده است :

«با توجه به اغتشاشات بازار تهران و برخی دیگر از شهرها و اینکه خواهر مریم نیز قرار است در سخنرانی خود از اقدام بازاریان حمایت نماید. باید سریع نسبت به چاپ و تهیه پوسترهای حاوی شعارهای همسو با اغتشاشات بازار تهران واعلام حمایت از اعتصاب کنندگان و تشویق به ادامه قیام و … اقدام نماییم. تا بعد تبلیغی گسترده ای را در مراسم روز شنبه ۹ تیر ۱۳۹۷ برابر با ۳۰ ژوئن ۲۰۱۸ در ویلپنت داشته باشیم و بتوانیم به خوبی حمایت خودمان از این اعتصابات را از طریق رسانه های خارجی به جامعه بین المللی و نفرات داخل نشان دهیم.»

اقدام سازمان درباره اعتصاب بازاریان و گنجاندن این وقایع در سخنرانی مریم رجوی در ویلپنت و تصمیم بر انجام تبلیغات گسترده بر موضوع اعتصابات فوق در نمایش امسال ویلپنت، ناشی از موج سواری و مصادره رنج اقشار مختلف مردم به نفع خود می باشد. که طبعا زیر سایه لابی های ضد ایرانی مثلث آمریکا-اسرائیل-عربستان و با هزینه عربستان سعودی به اجرا در می آید.

رجوی و سازمانش طی ۳۷ سال گذشته ماهیت ضد ایرانی خود را با بمب گذاری ها، ترورهای خیابانی و شرکت مستقیم در جنگ صدام حسین علیه مردم ایران و سرکوب منتقدان داخلی و افراد جدایی خواه، به اندازه کافی به نمایش گذاشته است.

ولپینت پاریس فرانسه مریم رجوی مجاهدین خلق مزدوری وطن فروشی جنایت ترور

سازمانی که به دلیل ماهیت توتالیتریستی و عملکرد تروریستی ، فرقه گرایی و سوابق گذشته در همکاری با صدام حسین علیه مردم ایران و مزدوری فعلی خود برای جنگ طلبان مثلث آمریکا-اسرائیل-عربستان علیه مردم ایران، هرگز قادر نخواهد بود تاثیری بر روی حوادث داخل کشور داشته باشد. چرا که در داخل ایران هر چه وجود دارد، مربوط به مردم ایران می باشد، نه یک گروه خودفروخته، مزدور و تروریست!

پنجشنبه ۷ تیر ۱۳۹۷ – برابر با ۲۸ ژوئن ۲۰۱۸

جواد فیروزمند

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید