گاردین: سخنرانی جولیانی برای چهار هزار نفر لهستانی. مریم رجوی تنها فارسی زبان…

0
1324

طبق گزارش گاردین، روز گذشته (شنبه) حدود ۴ هزار نفر با اتوبوس به پاریس آورده شدند و پرچم گروه مجاهدین خلق به دست آنها داده شد یا از آنها خواسته شد که کلاه‌های زردرنگی که نام مریم رجوی (سرکرده گروهک تروریستی منافقین) برروی آنها نوشته شده بود را بر سر بگذارند. از این تعداد، نیمی از آنها اتباع کشورهای لهستان، چک، اسلوواکی، آلمان و سوریه بودند که در پاسخ به یک فراخوان فیس‌بوکی که وعده سفر به پاریس به همراه غذا و محل اقامت چندروزه را تنها در ازای ۲۵ یورو به آنها داده بود، در این همایش شرکت کرده بودند. به نوشته این روزنامه انگلیسی، صدها پناهجوی سوری ساکن آلمان نیز با این وعده به پاریس آمده بودند که بسیاری از آن‌ها در طول سخنرانی‌ها زیر درختان چرت می‌زدند! یک زن جوان سوریه‌ای که به همراه دو فرزندش در این نشست حضور داشته، به گاردین گفته است: «ما فراخوان شرکت در این همایش را در فیس‌بوک دیدیم و تصمیم گرفتیم برای تعطیلات به پاریس بیاییم. من قبلا هرگز پاریس را ندیده بودم و درباره مجاهدین خلق (منافقین) هم چیزی نمی‌دانم.»

گاردین: سخنرانی جولیانی برای چهار هزار نفر لهستانی. مریم رجوی تنها فارسی زبان جلسه ویلپنت فرانسه 

باشگاه خبرنگاران ـ 02.07.2018

لینک به منبع

افشاگری گاردین از پشت‌پرده حضور پرتعداد مهمانان در همایش منافقین در پاریس+تصاویر

روزنامه انگلیسی گاردین فاش کرد بخش زیادی از مهمانان گردهمایی روز گذشته منافقین در پاریس با وعده سفر توریستی رایگان در این تجمع شرکت کرده بودند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه انگلیسی گاردین در گزارش خود درباره گردهمایی گروهک تروریستی منافقین در پاریس فاش کرد بخش زیادی از افراد حاضر در این گردهمایی، توریست‌هایی بودند که با وعده سفر رایگان به فرانسه به این تجمع آورده شده بودند.

Maryam_Rajavi_MEK_MKO_Villepinte_France_Terrorism_2018

به نوشته این روزنامه، بخشی از مهمانان این مراسم که روز گذشته (شنبه نهم تیرماه) برگزار شد، مقامات سیاسی سابق کشورها از جمله «بیل ریچاردسون» سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل، «استفان هارپر» نخست‌وزیر سابق کانادا و «برنار کوشنر» وزیر خارجه سابق فرانسه بودند، اما بخش اعظمی از افراد حاضر در این مراسم، پناهجویان و اتباع کشورهای اروپای شرقی بودند که با وعده سفر توریستی رایگان در این تجمع شرکت کرده بودند.

در حالی که گروهک تروریستی منافقین از چند ماه پیش در تبلیغات خود به دنبال حضور ۱۰۰ هزار نفری ایرانیان در همایش پاریس بود، طبق گزارش گاردین، روز گذشته (شنبه) حدود ۴ هزار نفر با اتوبوس به پاریس آورده شدند و پرچم گروه مجاهدین خلق به دست آنها داده شد یا از آنها خواسته شد که کلاه‌های زردرنگی که نام مریم رجوی (سرکرده گروهک تروریستی منافقین) برروی آنها نوشته شده بود را بر سر بگذارند. از این تعداد، نیمی از آنها اتباع کشورهای لهستان، چک، اسلوواکی، آلمان و سوریه بودند که در پاسخ به یک فراخوان فیس‌بوکی که وعده سفر به پاریس به همراه غذا و محل اقامت چندروزه را تنها در ازای ۲۵ یورو به آنها داده بود، در این همایش شرکت کرده بودند.

وکیل ترامپ به نقش منافقین در ناآرامی‌های اخیر ایران اعتراف کرد+ فیلم

به نوشته این روزنامه انگلیسی، صدها پناهجوی سوری ساکن آلمان نیز با این وعده به پاریس آمده بودند که بسیاری از آن‌ها در طول سخنرانی‌ها زیر درختان چرت می‌زدند!

یک زن جوان سوریه‌ای که به همراه دو فرزندش در این نشست حضور داشته، به گاردین گفته است: «ما فراخوان شرکت در این همایش را در فیس‌بوک دیدیم و تصمیم گرفتیم برای تعطیلات به پاریس بیاییم. من قبلا هرگز پاریس را ندیده بودم و درباره مجاهدین خلق (منافقین) هم چیزی نمی‌دانم.»

مریم رجوی تنها فارسی زبان کارناوال امریکایی اسرائیلی سعودی ویلپنت پاریس 2018

گاردین در ادامه با اشاره به حضور ۳۳ مقام سابق آمریکایی در همایش منافقین نوشته است: «مشخص نیست آیا مقاماتی که دیروز در این همایش سخنرانی کردند، بابت آن پول دریافت کرده بودند یا خیر. اما سازمان مجاهدین خلق به پرداخت دستمزدهای بسیار بالا به سخنرانان شهره است!»

این روزنامه انگلیسی در بخش دیگری از گزارش خود با اشاره به نفرت مردم ایران از منافقین نوشته است: اکثر ناظران سیاسی ایران می‌گویند گروه مجاهدین خلق (منافقین) در داخل ایران از حمایت حداقلی برخوردار است و به دلیل استفاده از خشونت و ارتباط نزدیک با دستگاه‌های اطلاعاتی اسرائیل، به شدت مورد تنفر قرار دارد.

گفتنی است گروهک تروریستی منافقین که تا چند سال پیش در فهرست گروه‌های تروریستی اتحادیه اروپا و آمریکا قرار داشت، در سال‌های اخیر با لابی‌گری و پرداخت پول به سیاستمداران غربی از این فهرست خارج شده و از آن زمان به بعد، هر ساله با وعده‌هایی چون برگزاری تورهای رایگان به مقصد پایتخت‌های اروپایی و همچنین با سوءاستفاده از نیاز پناهجویان، تجمعاتی را در شهرهای مختلف اروپا برگزار می‌کند که در آنها، سیاستمداران دست دوم غربی در ازای دریافت مبالغ سنگین در حمایت از این گروهک تروریستی به سخنرانی می‌پردازند.

آن‌گونه که از پوشش رسانه‌های غربی از همایش‌های قبلی این گروهک مشخص شده است، منافقین برای اینکه وانمود کنند تعداد زیادی از ایرانیان حامی آنها هستند، هر ساله با فراخوان‌های گسترده، تعداد زیادی از دانشجویان خارجی نیازمند، پناهجویانی با ملیت‌های مختلف و حتی برخی از بی‌خانمان‌ها را با وعده سفر به شهرهای اروپایی و همچنین وعده غذایی رایگان و حتی ارائه پول برای حضور در همایش‌ها ترغیب می‌کنند.

Maryam_Rajavi_MEK_MKO_Villepinte_France_Terrorism_2018_9

خبرگزاری آسوشیتدپرس نیز در سال ۲۰۱۵ در گزارشی از برگزاری همایش این گروه در برلین نوشت: «اغلب حاضران در گردهمایی سازمان مجاهدین خلق توسط این گروه از مدارس لهستان و جمهوری چک به برلین آورده شده بودند تا صندلی‌های خالی همایش را پر کنند!»

شبکه تلویزیونی ان‌بی‌سی نیوز آمریکا نیز چندی پیش برای اولین بار با انتشار فیلمی از محوطه بیرونی مقر گروهک تروریستی منافقین در آلبانی، از روابط اعضای دولت دونالد ترامپ از جمله «جان بولتون» مشاور امنیت ملی کاخ سفید و «رودی جولیانی» شهردار پیشین نیویورک و وکیل فعلی ترامپ با منافقین و مبالغی که آنها در ازای حضور و سخنرانی در تجمعات این گروه دریافت می‌کنند، پرده برداشت.

-رودی جولیانی، مشاور حقوقی رئیس‌جمهور آمریکا، در گردهمایی منافقین در پاریس به نقش این گروهک تروریستی در ناآرامی‌های اخیر کشورمان اذعان کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رودی جولیانی، شهردار اسبق نیویورک و مشاور حقوقی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا درگردهمایی منافقین در پاریس که روز گذشته (شنبه نهم تیرماه) برگزار شد، به صراحت اعتراف کرد که این گروهک ترویستی در پس ناآرامی‌های اخیر ایران قرار دارد.

وی در بخشی از سخنرانی خود در این گردهمایی، خطاب به حاضران گفت: «شما (منافقین) توانسته‌اید در سراسر ایران هسته‌های مقاومت (!) تشکیل دهید. اعتراضات ایران تصادفی نیستند؛ این اعتراضات اتفاق می‌افتند چون از قبل هماهنگ شده‌اند.»

رودی جولیانی ادامه داد: «این اعتراضات توسط بسیاری از افراد ما در آلبانی (مقر منافقین)، توسط بسیاری از افراد ما در اینجا (پاریس) و توسط بسیاری دیگر در سراسر جهان سازماندهی شده‌اند.»

البته مریم رجوی، سرکرده گروهک تروریستی منافقین، خود نیز پیشتر به نقش این گروهک در اغتشاشات ایران اعتراف کرده بود. وی سال گذشته در مصاحبه با روزنامه سعودی “عکاظ” اقرار کرد که هدایت آشوب‌های دی‌ماه ۹۶ در ایران بر عهده اعضا و شبکه‌های این گروهک تروریستی بود.

در اعتراف دیگری که نقش بیگانگان را در هدایت ناآرامی‌های اخیر در کشورمان نشان می‌دهد، «ران پال» عضو سابق مجلس نمایندگان آمریکا روز گذشته در مصاحبه‌ای گفت: «نظریه ما آمریکایی‌ها این است که باید با ایجاد دردسر یا از طریق اعمال تحریم، آنقدر مردم کشورها را آزار دهیم تا آنها به این نتیجه برسند که باید حکومتشان را سرنگون کنند.»

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید