علیرضا نصراللهی: نامه سر گشاده به آقای پاندلی مایکو نخست وزیر سابق آلبانی

0
866

من از شما آقای پاندلی مایکو سوال دارم،آیا شما از زمان ورود این سازمان به کشورتان از مردم خوردتان سوال کرده اید که نظرشان نسبت به این فرقه چیست؟ آیا شما برای ورود این گروه خطرناک به آلبانی به عاقبت آنهم فکر کرده اید؟ آیا شما میدانید که این سازمان وقتی به اعضای بدنه خودش رحم نکرده به شما و مردم شما هم رحم نخواهد کرد؟ آیا شما میدانید که این سازمان از سال ۱۹۸۱ میلادی تا به الان همه نوع خیانت به کشور و مردم خودش کرده است؟

تعدادی از سیاستمداران پول را به انسانیت و شرف ترجیح میدهند

نامه سر گشاده به آقای پاندلی مایکو نخست وزیر سابق آلبانی

Alireza_Nasrollahiعلیرضا نصراللهی، یاران ایران ـ 06.07.2018

Malek_Shara'i_Murdered_Albania_MEK_Maryam_Rajavi

“Heroi” iranian i Manzës telash shtesë për sigurinë në Shqipëri

لینک به منبع

نامه سر گشاده به آقای پاندلی مایکو نخست وزیر سابق آلبانی

تعدادی از سیاستمداران پول را به انسانیت و شرف ترجیح میدهند

ششم جولای  ۲۰۱۸

اینجانب علیرضا نصراللهی عضو سابق سازمان مجاهدین ( فرقه رجوی ) که مدتهاست که از این گروه جدا شده،و برای شفاف سازی از این فرقه در حال افشاگری میباشم.

آقای پاندلی مایکو به جرات قسم میخورم که همه شما شرکت کنندگان در مراسم سالیانه مریم رجوی به خوبی از تاریخچه ضد انسانی این گروه آشنا بوده و هستید.

مخصوصأ شما آقای پاندلی مایکو نخست وزیر پیشین آلبانی که در حال حاضر این فرقه در کشور شما اسکان داده شده اند من قبل از آمدن این سازمان به کشور شما هیچ اطلاعاتی از آلبانی نداشتم ولی با آمدن این فرقه به کشور شما با مردم شما و تاریخچه آلبانی آشنا شدم.و از این موضوع خیلی خوشحال هستم.

من از شما آقای پاندلی مایکو سوال دارم،آیا شما از زمان ورود این سازمان به کشورتان از مردم خوردتان سوال کرده اید که نظرشان نسبت به این فرقه چیست؟

آیا شما برای ورود این گروه خطرناک به آلبانی به عاقبت آنهم فکر کرده اید؟

آیا شما میدانید که این سازمان وقتی به اعضای بدنه خودش رحم نکرده به شما و مردم شما هم رحم نخواهد کرد؟

آیا شما میدانید که این سازمان از سال ۱۹۸۱ میلادی تا به الان همه نوع خیانت به کشور و مردم خودش کرده است؟

واقعأ من برای مردم دنیا افسوس میخورم که جهان را کسانی دارند اداره می کنند که ذره ای در وجود تعدادی از آنها شرف و انسانیت وجود ندارد.

آیا در این دنیا چیزی برای قسم خوردن در هنگام گرفتن هر رتبه سیاسی وجود ندارد که حداقل هر فرد سیاسی به یک درصد آن عمل کند؟

آقای پاندلی مایکو شما که در هر برنامه این سازمان به تازگی شرکت مینمایید آیا شما هم مثل بقیه پول دریافت کرده اید و اگر دریافت کرده اید مبلغ آن را برای مردم خودتان بیان کنید؟

برای ما روشن است که هر فرد به اندازه مقام و رتبه دولتیش مبلغ دریافتیش بالا و پایین میشود ولی مهم این است که مردم ایران بدانند شماها در راه راضی خدا در این مراسم شرکت نکرده اید بلکه انگیزه شما دلار و یورو بوده است.

آقای پاندلی مایکو واقعأ من از شما تقاضا دارم که اگر واقعأ شما فقط و فقط بی هیچ پولی در این مراسم شرکت کرده اید با ما اعضای جداشده از این فرقه( سازمان مجاهدین )یک ملاقات بگذارید و به حرفهای ما هم گوش دهید کما،که حرفهای ما حرف هزاران انسانی هست که مریم رجوی در کشور شما زندانی کرده است.

اگر شما ذره ای در وجود این زن رحم دیده باشید که هیچکس ندیده متوجه یک موضوع تا به حال باید شده باشید و آنهم درست کردن جهنم در آلبانی برای اعضای گروه خودش!

آقای پاندلی مایکو شما الان چندین سال است که با این فرقه آشنا شده اید نمیدانم که آیا از قبل هم این فرقه را می شناختید یا نه؟ولی به هر حال الان به هر دلیل با این آدمها آشنا شده اید سوال من از شما این است با این همه خرج های کلان خانم رجوی آیا نمیشد بهترین امکانات را برای این اسیران در بند مریم رجوی درست کرد؟

در آخر از شما بازهم تقاضا دارم به ما اعضای جداشده از این فرقه ( سازمان مجاهدین ) چند دقیقه ای ملاقات دهید تا ما بتوانیم همه حقایق این سازمان را برای شما و مردم شما شفاف کنیم.

با کمال تشکر از شما علیرضا نصراللهی

رونوشت به سفارتخانه های آلبانی در کشورهای آلمان،فرانسه،هلند،بلژیک به زبان انگلیسی
رونوشت به نخست وزیری کشور آلبانی
رونوشت به تعدادی از رسانه های آلبانی که بعد از ترجمه انگلیسی به زبان آلبانیایی مطالب جداشدگان، اسامی رسانه ها اعلام خواهد شد.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید