پدر چشم انتظار «امیراصلان حسن زاده اسیر در فرقه مجاهدین » رخ در نقاب خاک کشید

0
1056

پدر چشم انتظار «امیراصلان حسن زاده» رخ در نقاب خاک کشید / ای کاش «امیر» می فهمید که مجاهدت واقعی در خدمت پدر و مادر بودن است / خواهران داغدار«امیر» منتظر برادر هستند

 پایگاه خبری-تحلیلی فراق – 13.07.2018

متاسفانه با خبر شدیم بازهم پدری چشم انتظار و در حسرت دیدار با فرزند، رخ در نقاب خاک کشید.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی فراق، «منوچهر حسن زاده» پدری که بیش از ۱۶ سال در حسرت دیدار با فرزند جوان خود «امیراصلان» بود، صبح روز شنبه با نگاهی معنا دار به گذر زمان چشم از این جهان خاکی فرو بست.
پدران و مادران اسیران فرقه رجوی شمع هایی هستند که آهسته می سوزند، می لرزند و ناگهان تمام می شوند.
«امیر اصلان» یکی از اعضایی است که ناخواسته به دامن فرقه رجوی پیوسته و اسیر فرمان های این فرقه پلید و ضد خانواده شده است.
حیف که «امیر» نمی داند ثریا عبداللهی، مادر دلسوخته و خواهران چشم انتظار وی هم اکنون چه نیازی به حضور و دلداری او دارند.
حیف که نبود و ندید خواهران داغدیده او در مراسم خاکسپاری پدر با چه فریادهایی می گفتند:«امیر بیا و تنهایی های ما و مادر را پرکن، بیا و رنج خواهران و مادرت را ببین»
آری، روزگار سختی است برای خواهران امیر، به خصوص «آنا» خواهر کوچک وی که پدر تکیه گاه و پشت گرمی برای او بود. این خواهر کوچک همیشه در کنار پدر خود به عنوان یار و یاور بود و هم اکنون نیاز به یک پشتوانه ای محکم و یک حامی چون برادر دارد.


ای کاش امیر به خود تکانی می داد و می فهمید که مجاهدت واقعی بر اساس آموزه های دینی در خدمت پدر و مادر بودن است. «امیر» اگر این پیام را می خواند باید بداند که خلق، چیزی جز بنیادی ترین نهاد یک جامعه که همان خانواده است، نمی باشد، تو با چه کسی سر جنگ داری؟
انجمن نجات مرکز استان اردبیل و پایگاه خبری-تحلیلی فراق ضایعه درگذشت این پدر چشم انتظار را تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و مغفرت واسعه و برای سرکار خانم عبداللهی، خواهران رنج دیده و چشم انتظار «امیراصلان» و خانواده محترم حسن زاده صبوری و شکیبایی مسئلت می نماید.
خداوند قرین رحمتش فرماید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید