پس سوریه هم از محور شرارت حذف میشود؟!

0
400

پس سوریه هم از محور شرارت حذف میشود؟!

Iran_Russia_Turkey_against_Terrorismصابر از تبریز (امضاء محفوظ)، ایران اینترلینک، چهاردهم ژوئیه ۲۰۱۸:… یک مقام اسراییلی از قول نتانیاهو ادامه داد: «ما هیچ برخورد نظامی با اسد نخواهیم کرد». این اطمینانی بود که اسراییل به روسیه داد “. آ بارک اله پسر! اگر این کار را زودتر انجام میدادید وتا آخرین نفس ازتروریست ها حمایت نمیکردید، سر سنگین تر بودید! راستی ، تکلیف نقشه ی استراتژیک تان ( خاورمیانه بزرگ ” چه میشود که … 

http://iran-interlink.org

پس سوریه هم از محور شرارت حذف میشود؟!

۲۳/۰۴/۱۳۹۷

هنوز فراموش نکرده ایم که رئیس جمهور وقت آمریکا بعد از به خاک وخون کشیدن افغانستان وعراق، اعلام کرد که ایران، سوریه وکره شمالی ” محور شرارت ” هستن دوتکلیف آنها هم معلوم است!

بعد از قتل عام گسترده ی مردم عراق ، ایران بخاطر موقعیت منطقه ایش، مورد حمله قرار نگرفت وآمریکا ومتحدانش با بسیج عظیم ترین تروریزم دولتی وتکفیری، بجان سوریه افتادند واگر نبود امداد ایران وروسیه، حالا میلیون ها نفر ازمردم این کشور باستانی کشته شده وبر روی تل خرابه های این کشور ، دولت های کوچک عشیرتی- قومی متعددی بنا کرده بودند که مدام درحال درگیری بوده و به چراگاه تروریزم بدل شده ودست اسرائیل را برای تداوم اشغالگری اش بازگذاشته بودند!

اما فلک کج مدار ، چنین نکرد که سلطه گران آرزو میکردند وسوریه با قلع وقمع انواع تروریست ها ، نگذاشت که این کشور نابود شده وبه جولانگاه تروریست ها تبدیل شود!

آنچه در سوریه گذشت ، بعنوان نقطه ی عطفی درقرن ۲۱ باقی خواهد ماند ونشان خواهد داد که ” کشتیبان را سیاستی دیگر آمده ” ومیشود دنیای غرب را بهمراه همکاران مرتجع منطقه ای ، بزانو درآورد ونشان داد که اراده ی مردمی بپا خاسته ، همراه ارتش ملی خود وهم پیمانانی که بنای مبارزه باتروریزم را داشتند ودارند ،  میتوانند برتمام امکانات جهنمی زورگویان واشغالگران غلبه کرده وندای پیروزی سردهند!

از همین روست که سلطه گران بخشم آمده ودست به کارهای خطرناکی زدند که ازروی ضعف ونه اقتدار بود!

دراین میان ، فرقه ی رجوی که تمام هم وغم اش را براشغال نظامی ایران توسط بیگانگان و قبول آن بعنوان ” احمد چلبی ” ایران ، گذاشته بود، دست اش بجایی بند نشد واینهمه آه وفغانش ازاین بابت است که بلند شده است!

باند رجوی نگران ازسفر دکتر ولایتی به مسکو، در نوشته ای بنام “سفر ولایتی به مسکو، نشانه‌ها و گمانه‌ها” چنین آورده است :

” نکته دیگر، سوابق روابط رژیم و روسیه است و این‌که همواره در رژیم، این‌که روسیه تا کجا کنار رژیم می‌ایستد، مورد بحث بوده و از روزی که روسیه توسط رژیم به سوریه وارد شد، در هر سرفصلی این موضوع مطرح می‌شد که روسیه تا کجا حاضر است پشت رژیم بایستد “؟

ایران هم مانند سوریه، بدعوت رسمی دولت قانونی سوریه در این کشور حضوری ظفرمندانه یافته وبارها اعلام کرده که با نابودی تروریزم کارش را درسوریه تمام شده میداند و برآنست که رژیم آینده ی سوریه را مردم خود این کشور تعیین خواهد کرد و ایران تابع اراده ی عمومی سوری ها خواهد بود !

بنابراین سئوال ” روسیه تا کجا حاضر است پشت رژیم بایستد ” ، سئوال کاملا نابجایی است!

ونیز :

” و جوابی که غالباً به این سؤال داده می‌شود این است که روسیه به‌دنبال منافع خودش است و هر جا که لازم باشد رژیم را وجه‌المصالحه خودش می‌کند ” .

ما نیز بخاطر منافع ملی خودمان در سوریه حضور مستشاری داریم روسیه هم!

تهدیدی که اشغال سوریه ایران وروسیه را میکند ، ازیک جنس هستند وبنابراین این منافع مشترک وجود خواهد داشت تا روزی که این تهدیدات ازبین برود وآنگاه با عدم وجود منافع مشترک، هردو کشور راه خود را خواهند رفت با این دغدغه ای که همواره تهدیدات آمریکا برای هردو کشور میتواند وجود داشته باشد!

اگر روسیه اشغال شود، ما حال وروز بسیاربدی خواهیم داشت وضعیف شدن ما، هیچ سودی برای روسیه ندارد!

با این تفاوت که اشغال روسیه برای آمریکا استراتژیک تر است والبته یکی از راه های رسیدن به این اشغال گری، محاصره شدن روسیه از طرف دریای خزر است که معنی اش، اشغال شدن کشور ما نیز هست!!

اگرآمریکا از شما رجوی ها آنقدر حرف شنوی دارند، به آنها بگویید که کاری نکنند که سریشم پیوند ایران وروسیه را فراهم کنند!

درادامه :

” رویترز ۲۰تیرماه از یک مقام ارشد دولت اسراییل نقل کرد که نتانیاهو به پوتین گفته: اسراییل به‌دنبال سرنگون کردن بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه، نیست، اما مسکو باید نیروهای ایرانی را به خروج از سوریه ترغیب کند.     المنار- ۱۲ژوئیه ۲۰۱۸ نیز اعلام کرد: «نتانیاهو به پوتین: اسد در امان است، ایران باید از سوریه بیرون رود “.

این سخنان بمعنای قبول یک شکست استراتژیک اسرائیل است که داعش را آموزش داد که سوریه را ویران و دولت بار اسد را سرنگون کند که عملی نشد!

حالا که اینطور میگوید، شکست خود را قبول دارد و این بمعنی پیروزی ایران هم هست!

ایران با پایان یافتن حضور تروریست ها درسوریه میماند واین موضوع بارها مورد تایید مقامات روسیه قرار گرفته است وبنابراین رجوی بپای این اربابان خود بیافتد که از بقایای پراکنده ی تروریست ها حمایت نکند تا خروج ایران سریع تر انجام گیرد!

بازهم :

” یک مقام اسراییلی از قول نتانیاهو ادامه داد: «ما هیچ برخورد نظامی با اسد نخواهیم کرد». این اطمینانی بود که اسراییل به روسیه داد “.

آ بارک اله پسر!

اگر این کار را زودتر انجام میدادید وتا آخرین نفس ازتروریست ها حمایت نمیکردید، سر سنگین تر بودید!

راستی ، تکلیف نقشه ی استراتژیک تان ( خاورمیانه بزرگ ” چه میشود که بموجب آن میباست ایران، عراق، سوریه ، لبنان و … تکه پاره میشدند ؟ نقشه ای که با این اظهارات نتانیاهو همخوانی ندارد؟؟!!

صابر

—————-

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید