با کشورهای بدسابقه و اربابان رجوی، چه باید کرد؟!

0
843

با کشورهای بدسابقه و اربابان رجوی، چه باید کرد؟!

 prince Turki Saudiصابر از تبریز (امضاء محفوظ)، ایران اینترلینک، هفدهم ژوئیه ۲۰۱۸:…  اگر داشتن موشک برای کشوری که بمب هسته ای ندارد، اینهمه بد است، چرا اسرائیل که انواع واقسام این موشک ها وپیشرفته تر از نوع ایرانی را دارد ، مورد انتقاد باند رجوی نیست؟! اگر عربستان – که بودجه ی نظامی اش ۲۰برابر ایران است و جنبش  مسالمت آمیزمردم بحرین را درهم کوبید و یمن را به ویرانه ای … 

مریم قجر عضدانلو ابریشمچی رجوی منفور ترین ایرانیگزارش تصویری از منفورترین شخصی که خود را ایرانی می نامد( مریم قجر عضدانلو – رجوی)ا 

http://iran-interlink.org

با کشورهای بدسابقه و اربابان رجوی، چه باید کرد؟!

۲۶/۰۴/۱۳۹۷

رسانه های رجوی درضدیت با منافع ملی ایران  وبدون توجه باینکه دشمنان ایران از چه سلاح های مخوفی برخوردارند، در خوش رقصی به این دشمنان درنوشته ای با عنوان ” تروریسم موشکی رژیم – تضاد آشکار با روح قطعنامه ملل متحد “  چنین نوشته اند :

“… آزمایش موشک‌های میان برد تا شعاع هزار کیلومتر و تهدید به ارتقاء برد آنها تا سقف دو هزار کیلومتر نیز آن روی دیگر سکه‌ای بنام «سیاست به بند کشیدن جامعه جهانی» است. در این رابطه پیشتر شورای ملی مقاومت ضمن افشاء این سیاست مخرب رژیم آخوندی در کتابی تحت عنوان «ساختار موشکهای بالستیک رژیم ایران، گامی در مسیر ساخت موشکهای با قابلیت حمل کلاهک هسته‌ای» تاکید کرده بود…”.

اگر داشتن موشک برای کشوری که بمب هسته ای ندارد، اینهمه بد است، چرا اسرائیل که انواع واقسام این موشک ها وپیشرفته تر از نوع ایرانی را دارد ، مورد انتقاد باند رجوی نیست؟!

اگر عربستان – که بودجه ی نظامی اش ۲۰برابر ایران است و جنبش  مسالمت آمیزمردم بحرین را درهم کوبید و یمن را به ویرانه ای بدل کرد، درسوریه نقشی همطراز اسرائیل وآمریکا بازی کرد و کمک نمود که این کشور زیبا به تلی ازویرانه ها تبدیل شده ومیلیونها نفر ازمردم آنجا کشته شده یا آواره ی دیگر کشورها شده واینقدر تحقیر شوند ، ازاین سلاح ها به وفور وارد میکند ، ابدا طرف ایراد نیست؟!

اما ایران که هیچ حمله ای به هیچکدام ازکشورهای جهان نکرده، چرا باید اینهمه مورد سرزنش قرار گیرد؟!

شاید که دشمنان مردم ایران ، ازاین توان صنعتی که ایران برغم تمام مشکلات موجود، اندک اندک برخوردار میشود ، مورد حسادت دشمنانی مانند باند رجوی واربابان او قرار گرفته اند والبته رسم براین نیست که کس دیگری بهای حسادت حسودان را پرداخت نموده ومورد انتقاد ومجازات قرار گیرد!

آقا یا خانم رجوی !

مگر شما سخنگوی جامعه ی جهانی هستید که اینهمه برای راحتی آن، درزمانی که عقلا وعرفا ایران قادر به ” بند کشیدن جامعه ی جهانی ” یقه پاره میکنید؟!

جریانی که به ۳هزار نفر افراد خود اینهمه جوروستم روامیدارد، حقوق شهروندی یک زندانی جانی را برایشان قایل نیست ، خانواده های این اعضای دربند خود را بدترین دشمن خود میداند ، چگونه میتواند به جامعه ی جهانی دل بسوزاند؟!

نه! نمیتواند بسوزاند و منبع سوزش این باند تبهکار در ساخت  موشک ها توسط خود ایران ، چیز دیگری باید باشد!

باند رجوی حاکمیت نماینده ی ۱درصدی های آمریکا و … را جامعه ی جهانی میداند وترسش ازاین موشک های ایران بدانجهت است که ممکن است در جواب تحرکات تجاوزکارانه ی اسرائیل – کشوری که خودش، خودش را برسمیت نمیشناسد چون مرز جغرافیایی برای خود قائل نیست و تنها یک ماشین جنگی صاحبان واقعی آمریکا وکم وبیش اروپا میباشد- درمقام دفاع عادلانه ازخود ازاین موشک هااستفاده نماید!

بازهم :

“همچنین در تازه‌ترین نمونه در رابطه با تروریسم موشکی رژیم باید به اجلاس اخیر ناتو در بروکسل اشاره نمود. در این اجلاس کشورهای عضو در بیانیه پایانی خود تاکید کرده‌اند: «ما از تشدید آزمایشها، برد و دقت موشک‌های بالستیک رژیم ایران و فعالیتهای بی‌ثبات کننده این رژیم در سراسر منطقه خاورمیانه نگرانیم. ما از رژیم ایران می‌خواهیم که از تمام فعالیتهایی که با قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل متحد و پیوستهای آن مطابقت ندارد خودداری کند “.

پیمان ناتوی تحت زعامت آمریکا،رطب خورده ای است  که منع رطب میکند!

زمانی که خود هزاران بار بیشتر ازایران موشک ، هواپیما و … دارد وکارنامه ی ننگینی در فروریختن یوگسلاوی ( عضو معتبر وازبنیانگذاران جنبش عدم تعهد) ، لیبی و … ازخود بیادگار گذاشته ، عقلا وانصافا نمیتواند ازاین حرف ها بزند وچون میزند، نشان میدهد که پیمان ناتو یک غلام حلقه به گوش سلطه گر بیرحمی بنام سیستم آمریکائی است!

ضمنا ،قطعنامه ی مورد استناد ، نافی اقدامات دفاعی ایران نیست ودراینجا نقض غرض شده است!!

دوباره :

” پیشتر نیز دبیر کل سازمان ملل متحد ضمن ابراز نگرانی از توسعه و ادامه برنامه‌های موشکی رژیم آخوندی «از تهران خواست تا به نگرانی‌های بین‌المللی در مورد فعالیت‌های خود که در تضاد با برجام هستند، به ویژه فعالیت‌های موشکی و ارسال سلاح به شورشیان حوثی در یمن و گروه‌های شبه‌نظامی در لبنان و نوار غزه توجه کرده و به آنها اهمیت بدهد “.

برجام تنها به فعالیت های هسته ای ایران مربوط است وکاری با مسائل دفاعی ایران ندارد واگر این دبیر کل بی استخوان حرفی خارج از چهارچوب مربوطه زده، تقصیر خودش است!

اما منطقی وعادلانه تر آنست که او اززبان ۶ میلیارد نفر سخن بگوید ونه بازتاب دهنده ی منافع نیم درصدی های جهان باشد!

اوچرا به آمریکا، اسرائیل، عربستان و و و ازبابت ایجاد گروه های تکفیری وبشدت خونریز ، چنین تذکری را نداد؟؟!!

جواب ساده است:

برای اینکه اینها ” عشایر انقلابی رجوی “ بودند که بنفع ۱درصدی های حاکم برجهان عمل میکردند؟؟!!

ضمنا، میزان جمعیت کشورهای عضو دائمی شورای امنیت که این کار ایران را برخلاف قوانین ومصوبات شورای امنیت نمیدانند ، چندین برابر کشورهای مشابهی است که ۱درصدی های جهان را نمایندگی میکنند!

از جهت منطقی، نظر نمایندگان کشورهای پرجمعیت، به قواعد انسانی ودموکراسی نزدیک تر است!

بااین حال من شخصا همواره آرزو کرده ام که نظر مردم جهان باید درمصوبات شورای امنیت ، تعیین کننده باشد که متاسفانه فعلا اینطور نیست و وظیفه ی هرانسان شرافتمندی، مبارزه برای تحقق این امر است!

صابر

——————-

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید