ازنظر باند رجوی، قطع مایحتاج عمومی ، حمایت از مردم ایران است!

0
730

آیا ممانعت ازرسیدن دارو، لوازم یدکی کارخانه ها و… ، دردرجه ی اول برمحرومترین اقشار اجتماعی ایران ضربه وارد نمیکند که مثلا ازبی دارویی ترک حیات کرده وازخوابیدن کارخانه ها ، شغل ونان وآب خود را ازدست بدهند؟ اگر ترامپ درابراز این دوستی خودبا مردم ایران صادق باشد ، دربهترین حال ، دوستی ای شبیه خاله خرسه ازآب درخواهد آمد! ضمنا ترامپ حرف های دیگری هم زده که با حملات شدید نئوکان ها ( دولت درسایه ) قرار گرفته وباند رجوی موافق تورق روزنامه هایی شبیه نیویورک تایمز که عملا به ارگان نئوکنسرواتیو های جنگ طلب تبدیل شده ، نشده است! این حملات یاد شده ، نشان میدهد که همه چیز بروفق مراد عقابها- که رجوی امید و تکیه اش به آنهاست – انجام نگرفته و ترامپ حرف هایی زده که نمیباییست بزند!

ازنظر باند رجوی، قطع مایحتاج عمومی ، حمایت از مردم ایران است!

حمید تبریزی ـ 18.07.2018

این گروه ضد ملی که خبرهای جسته وگریخته ی دیدار ترامپ- پوتین را بصورت گزینشی مطرح میکند تا به شغل شریف؟؟!! تداوم جنگ روانی بامردم ایران استمرار بخشد، درنوشته ای با عنوان ” وحشت رژیم از دیدار ترامپ ـ پوتین و نتایج آن ” آورده است :

” اظهارات اخیر رئیس‌جمهور آمریکا که فاکس‌نیوز انعکاس داد به شرح زیر بود: اگر شما نگاه کنید که چه اتفاقی می‌افتد (رژیم) ایران در حال فروپاشی است …ما نمی‌خواهیم به کسی جز رژیم آسیب برسانیم ولی می‌خواهیم به مردم [ایران] بگوییم که ما صددرصد پشت آنها هستیم که در سراسر کشور تظاهرات دارند “.

آیا ممانعت ازرسیدن دارو، لوازم یدکی کارخانه ها و… ، دردرجه ی اول برمحرومترین اقشار اجتماعی ایران ضربه وارد نمیکند که مثلا ازبی دارویی ترک حیات کرده وازخوابیدن کارخانه ها ، شغل ونان وآب خود را ازدست بدهند؟

اگر ترامپ درابراز این دوستی خودبا مردم ایران صادق باشد ، دربهترین حال ، دوستی ای شبیه خاله خرسه ازآب درخواهد آمد!

ضمنا ترامپ حرف های دیگری هم زده که با حملات شدید نئوکان ها ( دولت درسایه ) قرار گرفته وباند رجوی موافق تورق روزنامه هایی شبیه نیویورک تایمز که عملا به ارگان نئوکنسرواتیو های جنگ طلب تبدیل شده ، نشده است!

این حملات یاد شده ، نشان میدهد که همه چیز بروفق مراد عقابها- که رجوی امید و تکیه اش به آنهاست – انجام نگرفته و ترامپ حرف هایی زده که نمیباییست بزند!

بازهم :

” از جمله … عضو پیشین مجلس ارتجاع، روز بعد از این دیدار ۲۶تیر ۹۷ تابلوی معامله بین دو رئیس‌جمهور بر سر بی‌اثر‌کردن حضور رژیم در سوریه را وسط کشیده و می‌گوید:این‌که آنها چه تصمیمی را با توجه به چه امکاناتی بگیرند، یک مسأله و این‌که جمهوری اسلامی تا چه‌ اندازه و به چه بهایی پذیرای امیال آنان باشد، مسأله دیگری است. نباید فراموش کرد که در شرایطی حاد به‌‌سر می‌بریم. سران نظامی غرب در دیدار ناتو درباره مسأله موشکی ایران اتفاق‌نظر داشتند، روس‌ها نیز متحد اسراییل و خواهان رفع مسأله هستند”.

سران ایران، روسیه وسوریه، همواره تاکید دارند که همواره برسرنحوه ی حضور نیروها درمناطق مختلف سوریه ، اتفاق نظر دارند و زمانی که تصمیمی ازطرف مقامات رسمی هریک ازآنها اعلام میشود، با نظر مثبت وصلاحدید بقیه انجام میگیرد ودراصل موضع واحدی بنمایش گذاشته میشود وبنابراین، دلخوش کردن خود باالفاظ ویا تعبیر دلبخواهی ازآنها عین حماقت است ! حماقتی که درافکار مالیخولیایی رجویه به وفور پیدا میشود!

این ادعا که روسیه متحد اسرائیل است ، یک ادعای عجیب وغریبی است!

اگر نمیدانید، بدانید که پوتین دربرابر درخواست های توام با امتیازدهی نتنیاهو، باوجواب داده بود که ما دوست اسرائیل هستیم ، اما با ایران اتحاد استراتژیکی داریم وازاجابت درخواست شما معذوریم!

دراین نوشته بنقل از یک مثلا دیپلمات دیگر ایرانی آورده شده است :

” اصلی‌ترین نگرانی رژیم روی از دست دادن حضورش در سوریه به‌عنوان عمق استراتژیکش دور می‌زند، چرا که می‌داند با از دست دادن این میدان، به‌قول خودشان نبرد به داخل شهرها و خیابانهای ایران کشیده می‌شود “.

این حضور در سوریه به ایران تحمیل شده است وحالا که ارتش سوریه بر90درصد اراضی این کشور تسلط پیدا کرده وسد سدیدی درمقابل تجاوز به ایران ایجاد نموده ، اهمیت این حضور کمتر وکمتر میشود وایران با خروج ظفرمندانه از سوریه ، چیزی را ازدست نمیدهد تا نگران آن باشد!

یا:

” رئیس‌جمهور آمریکا… در حاشیه نشست ناتو اعلام کرد که انتظار زیادی از این ملاقات نداشته و می‌خواهد با پرزیدنت پوتین درباره سوریه گفتگو کند. جان بولتون، مشاور امنیت ملی کاخ سفید، نیز به‌تازگی گفته است که مسأله استراتژیک آمریکا در سوریه حضور نظامی (رژیم) ایران در این کشور است و بودن و نبودن اسد در قدرت موضوع اصلی واشنگتن نیست “.

با کسب مجدد اقتدار توسط دولت قانونی سوریه ، ایران احتیاج به حضور درسوریه نخواهد داشت واین سخن جان بولتن درحکم بیان ” غلط کردیم ” است!

چرا که همین فرد وبزرگانش ، تا همین یک سال پیش،کنار رفتن بشار اسد را شرط اصلی پایان دادن به ماجرا جویی های وحشتناک خود بیان میداشتند وحالا با گفتن اینکه بودن بشار اسد درقدرت موضوع اصلی آنها نیست، پذیرفته اند که درجنگی ظالمانه با سوریه ومتحدان آن، شکست جانانه ای خورده اند!

 

” سرمقاله روزنامه حکومتی اعتماد روز ۲۶تیر نیز در مطلبی تحت عنوان «ملاقات در شرایط جدید» {مینویسد}: سؤال مهم در این رابطه این است که روسیه تا چه حد می‌تواند در برابر فشارهای احتمالی مقاومت کند. شرایط اقتصادی و اجتماعی در روسیه و نیاز مبرم پوتین به پول یکی از فاکتورهایی است که در این رابطه باید مورد توجه باشد. رشد اقتصادی در روسیه نزدیک صفر است و رشد بسیار ضعیف اقتصادی طی چند سال گذشته تداوم داشته و ذخایر ارزی روسیه که از دوره بالا بودن قیمت نفت به‌جای مانده بود، در حال خاتمه است “.

عجب حرفی!

آیا این روسیه بوده که ایران را بدین شکل ظالمانه تحریم کرده تا بتوان اورا شدیدا زیر انتقاد وفحاشی قرار داد؟

یا روسیه مسئول کارهای آمریکاست که باید برای منسی کردن نقش جنایتکارانه ی آمریکا باو حمله کرد که مثلا چرا قدرت لازم را برای مقابله با سلطه گر ندارد؟؟!!

با تاسف زیاد میتوان گفت که این برخوردها ، حمایت ضمنی ازآمریکا وتراشیدن لو لویی بنام روسیه وخاک پاشیدن بچشم مردم است که اینگونه رجوی وطن فروش  را خوش آمده است !

برخلاف نظر نویسنده ی مقاله که آب دهان باند رجوی را سرازیر کرده ، درزمانی که افزایش دستمزدی درآمریکا نبوده ( منظور افزایش ثروت 1 درصدی ها نیست) ، حقوق کارگران وکارمندان روسیه 7 برابر افزایش داشته واین کشور علیرغم خواست من وایشان، گام های غول آسایی درتوسعه ی کشاورزی خود برداشته وچندین برابر گندم مورد احتیاج خود را تولید کرده است که البته درتحلیل نهائی ممکن است افتخاری برای ما نداشته باشد، ولی سند محکمی بر علیه این نویسنده که وطن دوستی اش موردشک وتردید فراوان است، ارائه میدهد!

یک فرد دوستدار وطن ومنافع ملی، هرگز گناه دیگران را به گردن کشور دیگری که فعلا دشمنی باما نمیکند ، نمیاندازد!

——————————

آرشیو موضوع : کتاب

نگاهی به کتاب ” خاطرات و تاملات در زندان شاه ”

نگاهی به کتاب ” خاطرات و تاملات در زندان شاه ”

از پی این ماجراها، شدید ترین بحث ها میان گرگانی و دیگر سران اعضای رده بالای سازمان چون مسعود رجوی و موسی خیابانی در زندان در گرفت چنانکه نهایتا به انزوا و بایکوت شدن وی در زندان انجامید به طوریکه خود از مسئولین زندان می خواهد که وی را به انفرادی ببرند تا دمی از بند انتقاد ها …

گذری بر فرهنگ و هنر در هفته‌ای که گذشت؛ جام جهانی و چرا قباد را کشتند

گذری بر فرهنگ و هنر در هفته‌ای که گذشت؛ جام جهانی و چرا قباد را کشتند

یک نظرسنجی در شبکه های اجتماعی برای یافتن پرخواننده ترین نویسندگان ادبیات معاصر نشان داد محمود دولت آبادی، عباس معروفی و خانم زویا پیرزاد پرهوادارترین نام ها در فضای امروز ادبیات کشورند. این در حالی است که “زوال کلنل”، آخرین رمان دولت آبادی که تاکنون به پنج زبان مختلف جهانی منتشر شده است هنوز بعد ده …

کتاب داستان دو نهضتی؛یزدی معتقد و عبدی منتقد

کتاب داستان دو نهضتی؛یزدی معتقد و عبدی منتقد

سعید شاهسوندی، عضو سابق سازمان مجاهدین خلق، نیک‌بین را یکی از سه عضو مؤسس و بنیانگذار تشکیلاتی مخفی (در کنار محمد حنیف‌نژاد و سعید محسن) در سال ۱۳۴۴ می‌داند که شش سال بعد «سازمان مجاهدین خلق ایران» شد. اما نیک‌بین فقط سه سال اول را با سازمان همراهی کرد. شاهسوندی می‌گوید اغلب کتاب‌های آموزشی این گروه را نیک‌بین …

نامزدهای دریافت جایزه بین‌المللی ادبیات در آلمان معرفی شدند

نامزدهای دریافت جایزه بین‌المللی ادبیات در آلمان معرفی شدند

“رمان عشقی” نویسنده‌ی این رمان ایوانا سایکو، زاده‌ی ۱۹۷۵ در کرواسی است. او در جنوب اروپا به عنوان نمایشنامه‌نویس شهرتی به دست آورده است. کتاب “رمان عشقی” نخستین رمانی است که از او به زبان آلمانی ترجمه شده است. مترجم این اثر، آلیدا برمر است. قهرمانان این رمان زوجی متشکل از یک هومانیست بیکار و یک هنرپیشه هستند که …

پیرامون کتاب “ایدئولوژی آلمانی” مارکس

پیرامون کتاب “ایدئولوژی آلمانی” مارکس

 در کتاب ” ایدئولوژی آلمانی”، غیر از تصفیه حساب با فلسفه کلاسیک،آن پل گذری است از فلسفه به تئوری مبارزه احتماعی. مارکس میگفت تنها علمی که وجود دارد و ما می شناسیم، ” علم تاریخ ” است. او در این کتاب موضوعات فلسفی را مورد نقد و توجه قرار داد. با مطالعه آثار او میتوان با مارکس جامعه …

 /////////////////////////////////////////////

 

Paul Ryan-Trump -Poutin

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید