آریا ایران: از فرقه خون آشام تا بوسه های کولیندای مِی زده

0
924

او ضمن اشاره به حامیان آمریکایی رجوی گفته است: برای محافظه کاران، نومحافظه کاران و برخی از کسانی که در ارتباط با دونالد ترامپ می باشند، مجاهدین خلق همانند احمد چلبی / کنگره ملی عراق هستند. که جنگ بین آمریکا و عراق را تحریک و هدایت می کردند. مجاهدین خلق در حال حاضر به عنوان یک سازمان متشکل برای جنگ بعدی با ایران در خدمت قرار گرفته اند. تشکیلات و سازماندهی مجاهدین با پول های زیادی که از طرف عربستان سعودی به آنان داده می شود بازیابی شده است. و همینطور هزینه های زیادی که در بازاریابی های بازار سیاست آمریکا و اروپا صرف می گردد تا از آنان چهره خوبی به نمایش درآید و دیدگاه ها نسبت به آنان تغییر یابد…. چهره خوبی که هم اکنون در آلبانی زندان اشرف ۳ را اداره می کند، همه اعضای مجاهدین را همانند پادگان اشرف در عراق از جهان خارج ایزوله کرده، حق زندگی شخصی آنان را سلب نموده، دیدار با خانواده و تماس با عزیزانشان را ممنوع کرده و هر کسی را که خواهان جدایی از سازمان باشد به وزارت اطلاعات ایران منسوب می نماید.

از فرقه خون آشام  تا بوسه های کولیندای مِی زده

 آریا ایران J 18.07.2018

لینک به منبع

از فرقه خون آشام تا بوسه های کولیندای مِی زده

مقام آمریکایی : مجاهدین خلق یک فرقه خون آشام هستند

آمریکا برای سرنگونی دولت ایران به فرقه خون آشام-مجاهدین خلق کمک میکند، نام گزارشی است که توسط بن نورتون روزنامه نگار و لری ویلکرسون مقام ارشد دولت جورج بوش تهیه شده و در وب سایت رئال نیوز منتشر گردیده است.

این مسئله نشان می دهد که سیاستمداران واقع گرای آمریکایی چه شناخت دقیق و منسجمی از یک سازمان ایزوله شده از طرف مردم ایران دارند و چقدر خوب آنها را می شناسند.

در این گزارش آمده است: دولت دونالد ترامپ تغییر رژیم ایران را بعنوان یکی از اولویت های سیاست خارجی خود قرار داده است و همینطور برخی از نزاع ها توسط افرادی که ظاهرا دلسوز ترامپ می باشند او را احاطه نموده اند و از یک فرقه متعصب و فناتیک حمایت می کنند به امید اینکه حکومت ایران را سرنگون نمایند.

اما به اعتقاد لری ویلکرسون، مقام ارشد دولت جورج بوش، مجاهدین خلق یک فرقه خون آشام است که به طور گسترده ای توسط ایرانیان به عنوان یک گروه خائن شناخته می شود.

وقتی من رئیس کارکنان وزارت امور خارجه آمریکا بودم و با دونالد رامسفلد و کالین پاول همکاری می کردم، آمریکا در برخورد با مجاهدین آنها را در عراق نگه داشت. دلیل اول این بود که آنها در صدر فهرست سازمان های تروریستی بین المللی قرار داشتند.

اما دلیل دوم این بود که مجاهدین بعنوان یک فرقه خونخوار شناخته می شدند، و ما این را می دانستیم. همه ما این را می دانستیم. انسان های باهوش و دیپلمات ها همه این را می دانستند. هرکسی که در مناقشه با مجاهدین خلق قرار داشت، می دانست که آنها یک فرقه ی وحشی، خونخوار و بی رحم هستند.

او ضمن اشاره به حامیان آمریکایی رجوی گفته است: برای محافظه کاران، نومحافظه کاران و برخی از کسانی که در ارتباط با دونالد ترامپ می باشند، مجاهدین خلق همانند احمد چلبی / کنگره ملی عراق هستند. که جنگ بین آمریکا و عراق را تحریک و هدایت می کردند. مجاهدین خلق در حال حاضر به عنوان یک سازمان متشکل برای جنگ بعدی با ایران در خدمت قرار گرفته اند.

تشکیلات و سازماندهی مجاهدین با پول های زیادی که از طرف عربستان سعودی به آنان داده می شود بازیابی شده است. و همینطور هزینه های زیادی که در بازاریابی های بازار سیاست آمریکا و اروپا صرف می گردد تا از آنان چهره خوبی به نمایش درآید و دیدگاه ها نسبت به آنان تغییر یابد….

چهره خوبی که هم اکنون در آلبانی زندان اشرف ۳ را اداره می کند، همه اعضای مجاهدین را همانند پادگان اشرف در عراق از جهان خارج ایزوله کرده، حق زندگی شخصی آنان را سلب نموده، دیدار با خانواده و تماس با عزیزانشان را ممنوع کرده و هر کسی را که خواهان جدایی از سازمان باشد به وزارت اطلاعات ایران منسوب می نماید.

این فرقه در جدیدترین رویداد، یک عضو ناراضی خود که در آلبانی خواهان جدایی از سازمان شده را به عضویت در وزارت اطلاعات ایران متهم نموده و اعلام کرده که او را بخاطر شک اطلاعاتی امنیتی و تبانی در خیانت، از سازمان اخراج نموده است.

این نوع واکنش های بشدت کینه جویانه رهبران مجاهدین نسبت به جدایی خواهانی که خواستار خروج از سازمان رجوی هستند، یک بار دیگر علامت سئوال بزرگی را در برابر همگان به نمایش می گذارد.

چرا هر کسی که خواهان جدایی از سازمان مجاهدین باشد، بلافاصله پس از اعلام جدایی به مزدوری برای رژیم ایران متهم می شود؟

سئوال بزرگی که هیچ وقت پاسخ منطقی و مناسبی از جانب رهبران سازمان نداشته است!

بوسه های کولیندای مِی زده

فینال جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه حاشیه های جالب و فراوانی به همراه داشت.

تیم ملی فوتبال فرانسه قهرمان جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه شد و در مراسم اهدای جام‌، پوتین، مکرون و خانم کولیندا کیاروویچ رئیس جمهور کرواسی که زیر بارش شدید باران کاملا خیس شده بودند حضور داشتند. خانم کولیندا کیتاروویچ  در حالی که خیس باران بود و از موهایش اب می‌چکید، بازیکنان هر دو تیم  را یکی یکی بغل کرد، بوسید و به آنها تبریک گفت.

رفتار خانم پرزیدنت واکنش ها، انتقادات ومتلک های بسیار زیادی را در سرتاسر جهان برانگیخت:

مشهورترین روزنامه نگار کروسی نوشت: «او همه معیارها را زیرپا گذاشت. رفتارش فاقد خویشتنداری و متظاهرانه بود.»

مفسر تلویزیونی شبکه سراسری کرواسی هم گفت: «خدا رحم کرد که باران می‌آمد وگرنه بعید نبود خانم پرزیدنت توپ‌جمع‌کن‌های دور میدان را هم ماچ کند.»

صرب ها هم به دلیل اختلافات تاریخی با کروات ها از این فرصت استفاده کرده و شروع به متلک پرانی کردند:

روزنامه معروف صربستان در همین رابطه نوشت: «کولیندای می زده و پاتیل، ستاره اول بازی بود.»

ایرانی ها هم از این دعوای جام جهانی بی نصیب نماندند. پخش بوسه های خانم کولیندا کیتاروویچ رئیس جمهور کرواسی از تلویزیون سراسری ایران، روزنامه کیهان و نایب رئیس مجلس را به واکنش واداشت.

عادل فردوسی‌پور بخاطر پخش مستقیم بوسه های جام جهانی کولیندا از صدا و سیما قدردانی کرد.

علی مطهری هم گفت: «بوسه‌های خانم رئیس جمهور جنسی نبود و حس مادرانه داشت»

اما روزنامه کیهان به این وضع اعتراض کرده و نوشت: «اگر کار دست فردوسی‌پور باشد کشتی کچ زنان آمریکایی را هم پخش می‌‌کند تا همه بنشینند و لذت ببرند …»

به هر حال جام طلای مسابقات جهانی ۲۰۱۸ روسیه را فرانسه به خانه برد، بوسه هایش را کولیندا زد و دعوایش برای ایرانی ها ماند!

———————

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید