همایون کهزادی: الشرق الاوسط عزیز از غار بیرون بیایید کجای کارید؟

0
830

درضمن همین خانم مریم رجویی که میگویید سالیان است با این بازنشته ها واز کار افتاده ها وپول بگیرها حرف میزند وبه جایی نرسیده است لذا خودتان را خسته نکنید پرنده گوشتخوار منقارش کج است البته ناگفته نماند که این رئیس جمهور نیست واگر هم به شما گفته‌اند یا خیالی شده یا شاید فقط مربوط به چند تا نیروی باقی‌مانده پیر وسالمند واز کار افتاده است که در البانی باقی‌مانده اند ونه راه پس دارند ونه راه پیش این حرفهایی است که همین غار نشین از زبان این فرقه گفته است مریم رجوی می گوید: زمان، زمان سرنگونی است. پیروزی حتمی است و ایران آزادی می‌شود. خوب این حرف چهل سال پیش هم خودش هم شوهرش گفته بودند پس چی شد مردم ایران با قیام‌ها و کانون‌های شورشی، اهرم سرنگونی را به‌دست گرفته‌اند.

الشرق الاوسط عزیز از غار بیرون بیایید کجای کارید؟

همایون کهزادی انجمن یاران ایران – 18.07.2018

لینک به منبع

 البته خوب تو هم پول خودت را میگیرید ومجبور هستی حرفهای کشکی وپوشالی را که بهت گفته‌اند بزنید اما این را بدان اگر نمیدانید نزدیک چهل سال است این فرقه اعلام سرنگونی کرده وهر روز از روز قبل بدتر وکوچیکتر می‌شود تا همین امروز حتی برای قسم یک تحیل یا حرف این فرقه درست از آب در نیامده است

درضمن همین خانم مریم رجویی که میگویید سالیان است با این بازنشته ها واز کار افتاده ها وپول بگیرها حرف میزند وبه جایی نرسیده است لذا خودتان را خسته نکنید پرنده گوشتخوار منقارش کج است البته ناگفته نماند که این رئیس جمهور نیست واگر هم به شما گفته‌اند یا خیالی شده یا شاید فقط مربوط به چند تا نیروی باقی‌مانده پیر وسالمند واز کار افتاده است که در البانی باقی‌مانده اند ونه راه پس دارند ونه راه پیش

این حرفهایی است که همین غار نشین از زبان این فرقه گفته است مریم رجوی می گوید: زمان، زمان سرنگونی است. پیروزی حتمی است و ایران آزادی می‌شود.

ج* خوب این حرف چهل سال پیش هم خودش هم شوهرش گفته بودند پس چی شد مردم ایران با قیام‌ها و کانون‌های شورشی، اهرم سرنگونی را به‌دست گرفته‌اند.

ج* خوب به شما چه میرسد طول این سالیان از این اعتراضات بوده نه اسمی از شما بوده ونه از سرنگون کردن سپر بین‌المللی حافظ رژیم‌ فرو ریخته، بهمن تحریم‌ها، پیاپی بر سرشان فرود می‌آید.

ج* خوب خیلی سال است ایران تحریم است ومردم خودکفا گوششان بدهکار این تحریم ها نیست ونبوده رژیم ایران نمیتواند مشکلات داخلی کشور را حل کند و ولایت فقیه فاقد هر گونه مشروعیتی است.

ج* به رژیم ایران کاری نداریم ولی مملکت اگر ناراضی بودند بقول شما سالیان پیش سرنگون شده بود به چند اعتراض صنفی وگرانی دلخوش نکنید مردم ایران وطن فروش نیستند وثل شما حقوق سیاسی و مشخصا حق حاکمیت مردم ایران، باید اعاده و احیا شود.

ج*مردم ایران خودشان عاقل وبالغ وفهمیده هستند واگر نیاز باشد خودشان این کار را میکنند پس مشکلی ندارند وبه دخالت هم نیازی ندارند تغییر رژیم بیش از هر زمان دیگر در دسترس است.

ج*  این را سالیان گذشته نه یکبار هزار بار تکرار کردید حتی زمان وساعت وثانیه آن را هم مثل همیشه دروغین به اعضا واسیران اعلام کرده بودید الان چهل سال است میگذرد پس با هلوا هلوا دهن شیرین نمیشود مردم ایران مثل گوه  ایستاده‌اند ونیازی به وطن فروشان ودورویان نیست وخودشان از پس مشکلات خودشان بر می‌آیند

////////////////////

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید