محمد رزاقی: نامه سرگشاده به وزیر مهاجرت کشور آلبانی آقای پاندولی مایک

0
677

نامه سرگشاده به وزیر مهاجرت کشور آلبانی آقای پاندولی مایک

 محمد رزاقی، وبلاگ رزاقی، هجدهم ژوئیه ۲۰۱۸:…  آقای  پاندولی مایکو شما بعنوان وزیر مهاجرت کشور البانی در شوء مریم قجر شرکت کردید . از شما خواهش می کنم یک نگاه مختصر به وضع زندگی اعضاء فرقه که در اسارت سران فرقه رجوی هستند نطری داشته باشید . شما خواسته یا نا خواسته در دام فرقه ای افتاده اید که اعضاء خود را از زندگی نرمال و معمولی در کشور شما منع کرده … 

Paul Ryan-Trump -Poutin

لینک به منبع

وزیر مهاجرت کشور آلبانی آقای  پاندولی مایک

با سلام و آرزوی موفقیت برای شما  در کار و زندگیتان .

من محمد رزاقی هستم از اعضاء سابق سازمان مجاهدین خلق ایران که الان بصورت فرقه تروریستی و مافیائی رجوی نامیده می شود .

من نزدیک به ۲۰ سال از بهترین دوران زندگی ام را بصورت شبانه روزی در اردوگاههای اهدائی صدام ملعون به این فرقه در مناسبات تشکیلاتی این فرقه بصورت اسیر جسمی و ذهنی سپری کرده ام و شناخت کافی از گذشته سر تا پا جنایتکارانه ؛ وطن فروشی مزدوری سران این فرقه را دارم و همچنین می دانم حضور سران و اعضاء این فرقه در یک کشور چقدر می تواندبرای مردم کشوری که میزبان سران و اعضاء این فرقه هستند خطر ناک و دردسر ساز باشد .

ــ آقای  پاندولی مایکو

شما بعنوان وزیر مهاجرت کشور البانی در شوء مریم قجر شرکت کردید .

از شما خواهش می کنم یک نگاه مختصر به وضع زندگی اعضاء فرقه که در اسارت سران فرقه رجوی هستند نطری داشته باشید .

شما خواسته یا نا خواسته در دام فرقه ای افتاده اید که اعضاء خود را از زندگی نرمال و معمولی در کشور شما منع کرده و با کمک دولت شما یک اردوگاه و بهتر است بگویم اسارتگاهی درست کرده که در ان اسارتگاه اعضاء نگون بخت هیچ حق و حقوق یک مهاجر را هم ندارند .

ــ آقای  پاندولی مایکو

رهبر این فرقه بطور خاص مریم رجوی که در بین ایرانیان به مریم قجر داعشی معروف می باشد در ظاهر با لباسهای گرانقیمت و تکرار حرفهائی مثل ؛ آزادی ؛ برابری ؛ دمکراسی و … همیشه سعی کرده و می کند افکار عمومی و سیاستمداران را فریب بدهد ولی بدانید رهبران این فرقه برای حفظ منافع خود هر لحظه رنگ عوض می کنند !

زمان انقلاب ضد سلطنتی در داخل ایران خود را بزرگترین دشمن امپریالیزم جا زده بودند هم اکنون با همکاری نماینده گان جنگ طلب همکاسه و همپیمان هستند !

رهبران این فرقه سالها درسایه و حمایت صدام با دریافتهای دلار علیه مردم و منافع مردم ایران برای صدام نوکری کردند که اسناد انگار ناپذیر ان درکانالهای و سایتهای اینترنتی موجود می باشد .

ــ در این فرقه به جز رهبر فرقه کسی حق ازدواج را ندارد و تنها رهبر این فرقه حق خود می داند که زن و بچه داشته باشد و بقیه اعضاء باید بدون زن زندگی کنند .

ــ اعضاء فرقه حق ارتباط با خانواده را ندارند و رهبران این فرقه داشتن زن و زندگی و ارتباط با خانواده را برای اعضاء خود ممنوع کرده اند .

ــ رهبران این فرقه زندگی فردی برای اعضاء را ممنوع کرده اند تا بتوانند اعضاء را در اسارت جسمی و ذهنی نگه دارند .

ــ اعضاء فرقه حق داشتن خانه و ماشین وسایل ابتدائی زندگی را ندارند و باید بصورت دسته جمعی زندگی کنند و به همین خاطر رهبر این فرقه در آلبانی اردوگاهی بنام اشرف ۳ درست کرده تا بتواند اعضاء را حتا از دیدن زندگی مردم البانی دور نگه دارد تا اعضاء به فکر زندگی ازاد نه افتند .

ــ اعضاء این فرقه مجبور هستند هر روز گزارش هر انچه به ذهنشان می رسد را بصورت مکتوب نوشته و به مسئولین و فرمانده هان خود بدهند و یا در نشستهای دورنی در جمع مطرح کنند ( اعتراف به فکر کردن به زن و یا مسائل جنسی و … که فقط در مناسبات و تشکیلات فرقه ها همچین نشستهائی برگزار می شود .

ــ اعضاء در صورت مخالفت با رهبران این فرقه زندانی و شکنجه روحی و جسمی می شوند . در زمان حضور در عراق من و بیش از ۵۰۰ نفر به دستور رهبران این فرقه زندانی و شکنجه جسمی و روحی شدیم و چندین نفر از اعضاء در زندان زیر شکنجه های وحشیانه این فرقه کشته شدند که هم اکنون همان شکنجه گران و زندانبانان که دستشان به خون اغشته هست و جنایتکار هستند در کشور آلبانی مستقر هستند و من حاضرهستم در دادگاههای آلبانی برای رسیدگی به جنایات این افراد حاضر شده و شهادت بدهم .

آقای  پاندولی مایکو

انچه در این نامه بصورت مختصر نوشتم خلاصه ای از مناسبات ضد انسانی و ضد بشری این فرقه می باشد که مریم قجر داعشی که با نام مستعار مریم رجوی به آلبانی به همراه دیگر سران این فرقه تردد می کنند در کارنامه سیاه خود دارند و از شما تقضا می کنم امکانی فراهم کنید تا در دیدار مستقیم هر انچه در مناسبات این فرقه مشاهده و تجربه کرده ایم را من و دوستان جدا شده از این فرقه برای اگاهی شما و دولتمردان و ملت آلبانی بیان کنیم.

مطمئن هستم اگاه شدن شما و دولتمردان آلبانی از کارنامه سیاه و سر تا پا جنایتکارانه این فرقه کمک بزرگی به شما و دولتمردان و بخصوص مردم آلبانی خواهد کرد تا شناخت خوبی از یک فرقه خطر ناک را بدست بیاورید تا در حال و اینده از اسیب رسیدن به دولت و ملت شما جلو گیری شود و همچنین زمین های باشد تا اعضاء اسیر در این فرقه با تدابیر اصولی دولت آلبانی از اسارت سران این فرقه رها شوند .

من از شما در خواست می کنم وقت مشخصی را برای دیدار حضوری را ترتیب بدهید تا بتوانیم در همکاری با همدیگر جلو یک فاجعه را بگیریم .

ــ با سپاس و تشکر

محمد رزاقی : از اعضاء جدا شده فرقه رجوی

رونوشت :

ــ وزارت کشور آلبانی

ــ وزارت خارجه البانی

ــ وزارت دادگستری آلبانی

ــ سفارت کشور آلبانی در فرانسه

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید