شما رجوی ها، درکی از شرایط انقلابی نداشتید و ندارید!

0
815

شما رجوی ها، درکی از شرایط انقلابی نداشتید و ندارید!

 صابر از تبریز (امضاء محفوظ)، ایران اینترلینک، بیستم ژوئیه ۲۰۱۸:…  توصیه ی من برای شما این است که بجای برداشتن لقمه های بزرگ گلو گیر، کار را از نوع ساده اش انتخاب کنید! مثلا بر مسعود ومریم فشار بیآورید که با قبول حقوق شهروندی اعضای سازمان ، بگذارد آنها هم مطالعه کرده وشخصیتی مستقل داشته باشند! اجازه دهند با ایجاد ارتباط با جهان بیرونی ، بروسعت دانایی و … 

Hassan-shahbaz 260-410

http://iran-interlink.org

شما رجوی ها، درکی از شرایط انقلابی نداشتید و ندارید!

۲۷/۰۴/۱۳۹۷

فرقه ی رجوی که درک نادرستی از مقولات تاریخی- اجتماعی دارد، بطور خود خواهانه ای خواسته است که تحلیلی با نام ” وحشت دیکتاتوری آخوندی از پیوند شرایط عینی و ذهنی انقلاب ” ارائه دهد که بجای تحلیل مشخص از شرایط مشخص- که از این حیث شرمنده است- سعی درتحمیل اراده گرایی به خوانندگان خود کرده است.

با هم بخوانیم :

” … بدون ابهام و عاری از شائبه تردید می‌توان گفت ایران و جامعه ایران در آستانه یک تغییر بزرگ قرار دارد. این واقعیتی است که دوست و دشمن به آن اذعان می‌کنند. به این «آستانه تغییر»، «حتمیت سرنگونی» می‌گوییم “.

با کاری که اتحاد بین مردم انجام میشود و برخورد مناسب  حکومت، این تغییرات میتواند به فرصتی بزرگ برای توسعه وخود کفایی کشور  تبدیل گردد و ازهم اکنون نشانه های این واقع گرایی بزرگ بچشم میخورد و از این روست که مشکلتر شده که  این آرزوی خبیثانه ی باند رجوی ببار نشیند!

ضمنا ، این اظهار ” حتمیت ” ، چیزی جز نشانه ی بیسوادی نویسنده ی این تحلیل نیست!

درادامه :

” به گواهی دوست و دشمن، صورت‌مسأله امروز ایران دیگر این نیست که این رژیم خواهد رفت یا نه، همگی بر این واقعیت مسلم اتفاق‌نظر دارند که این رژیم رفتنی‌ست، سخن دیگر از گذشته و گذشته‌ها نیست، سخن از این است که جایگزین بعدی کیست “؟

اظهار نظر قطعی درمورد رفتن یا ماندن این رژیم ، کار عاقلان نیست!

هرانسان دنیا دیده وآشنا به تاریخ ومخصوصا اقتصاد سیاسی ، میداند که این رژیم واین ملت ، از پتانسیل های کافی برای برون رفت ازبحران موجود که عوامل متعددی دارد، برخوردار است!

البته کسی که تحلیل درستی ازاوضاع نداشته باشد ، نمیتواند ازاین پتانسیل های بالا بهره ببرد و مسلما که شکست اش بعهده ی خود اوست!

 اما تحولات روزهای اخیر ، عزم سران حکومت را برای برون رفت ازاین بحران نشان میدهد!

فعلا شرایط موجود کشور ، نشان دهنده ی آنست که اگر گردانندگان کشور با سالمتر ساختن صفوف خود و راندن شیطنت طلب ها- نفوذی ها و…- دست به اصلاحات عمیق وضروری نزنند، شورش های کور است که کشور را به ویرانگی میکشاند واین به ویرانگی کشاندن ها، بمعنی سقوط حکومت نیست!

شما ازنظریه ی تئوری انقلاب ” لنین ”  که در آن  به شرایط ” عینی وذهنی انقلاب ” پرداخته ،بهره گرفته و دست به مطرح کردن لاطائلاتی میزنید که دردی ازشما را درمان نمیکند!

شما هرگز نتوانستید درکی ازجوهره ی تئوریها داشته باشید!

مثلا نمی دانید که تئوری های ” لنین ” وهر شخص دیگر آیه ی منزل نیست ودرک نمیکنید که این تئوری ها در اوایل قرن بیستم که تفاوت کمی وکیفی فوق العاده ای با حال دارد وبا تحلیل اوضاع روسیه ی آنزمان که شباهتی به جامعه ی ما ندارد ، صادر شده و نمیتواند حکم نسخه ی “حکیم باشی ” را داشته باشد!

زندگی نشان داد که این تئوری ها بلحاظ اهمیت فراوان قائل شدن برای حزب پیشاهنگ و نادیده گرفتن تشکل های صنفی مردم ، ضعف اساسی داشته که این ضعف با فروپاشی شوروی ، بیشتر چهره نشان داد!

وانگهی درقرن حی وحاضر، شما بعنوان مستبدترین ومرتجع ترین گروه فرقوی، چگونه میتوانید نقش پیشتازانه داشته باشید وآنهم درزمانی که  درستی تئوری های مربوط  حتی درمورد گروه های پیشتاز، مترقی ومیهن دوست، بشدت زیر سوء ظن وحتی باطل بودن رفته است!

بنابراین هموطن دشمن وطن!

توصیه ی من برای شما این است که بجای برداشتن لقمه های بزرگ گلو گیر، کار را از نوع ساده اش انتخاب کنید!

مثلا بر مسعود ومریم فشار بیآورید که با قبول حقوق شهروندی اعضای سازمان ، بگذارد آنها هم مطالعه کرده وشخصیتی مستقل داشته باشند!

اجازه دهند با ایجاد ارتباط با جهان بیرونی ، بروسعت دانایی وتوانائی خود بیافزایند!

فرصت یابند که با تماس با اعضای خانواده هایشان ، عواطف انسانی خود را اعاده کنند!

درغیر اینصورت ، مردم سرنوشت خود را بدست ” پیشتاز روباتی ” نخواهند داد واین ژاژ خایی های شما نتیجه ای نخواهد داشت!

دیگر اینکه ، درزمانی که شما با هارترین جناح امپریالیزم سلطه گر نرد عشق میبازید، چه احتیاجی به انقلاب، نظریات انقلاب  و خرج کردن نظریات ” لنین ” و … – که آنرا هم بخوبی یاد نگرفته اید- دارید ؟!

بجای این کار سراغ ماکیاول ها رفته ودرس تان را برای زدوبند با هرشیطانی ، بهتر یاد بگیرید!

تنها اینگونه رفتار کردن است که ازماهیت شما بر میآید ودرآن صورت نیز ، بلحاظ بدنامی مفرط، راه بجایی نخواهید برد!

بدین ترتیب، شما گزینه ای بهتر ازاحقاق خوق پایمال شده ی خود توسط رجوی ندارید والبته با برداشتن این نوع سنگ های بزرگ که موضوع یادداشت من است ، آزادی واستقلال خودرا بدست نیآورده  و ره بجای نخواهید برد!

صابر

———

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید