نصراللهی: آقای پومپئو! تنها خواهشم از شما این است که پای حقوق بشر را پیش نکشید و …

0
854

تنها خواهشم از شما این هست که پای حقوق بشر را پیش نکشید که دولت شما در راس پایمال کردن همین حقوق بشر هست،من اصلا قصد توهین به شما و نه هیچکس دیگر رو ندارم  شما نگاه کوتاهی به افغانستان،عراق،سوریه،بکنید ببیند از زمان شروع جنگ تا الان چند میلیون انسان بی گناه، هدف این سیاستهای ویران کننده دولت شما شده اند؟

البته من با شما تا قسمتی از مسیر همراه هستم تا جای که در هیچ کجای دنیا نباید دیکتاتوری وجود داشته باشد ولی نه به هر قیمت، در این نقطه این سیاست دولت شما منو یاد سازمان مجاهدین انداخت که میخواهد به هر قیمت که شده قدرت در ایران را بدست آورد،حالا در این راه دست به هر جنایت و خیانتی میزند و خواهد زد.

اگر در خاطرتان باشد در سال ۱۳۵۷ خورشیدی بنا به دستور دولت وقف آمریکا به محمدرضا شاه پهلوی دیکته شد که از قدرت کناری کند آیا شما میدانید چرا؟

آقای پومپئو! تنها خواهشم از شما این است که پای حقوق بشر را پیش نکشید و اصلا قصد توهین هم ندارم

علیرضا نصراللهی، یاران ایران ـ 21.07.2018

Sobhane-Negahi be Rahborde jadide USA Aleyhe IRAN 300-180

لینک به منبع

نامه سرگشاده به آقای مایک پومپئو وزیر محترم خارجه آمریکا

علیرضا نصرالهی انجمن یاران ایران بیستم جولای ۲۰۱۸ 

با سلام و احترام به شما و مردم محترم آمریکا

اینجانب علیرضا نصرالهی عضو جداشده از سازمان مجاهدین خلق هستم،و بنا به حوادث اخیر،و درگیرهای مختلف کشورها،چه لفظی و چه فیزیکی مجبور شدم که به دلیل ناآگاهی از خیلی چیزها بخصوص از سازمان مجاهدین این نامه را برای شما بنویسم.

آقای مایک پومپئو وزیر خارجه آمریکا من به خوبی آگاه هستم که شما باید سیاستهای دولت کشورتان را دونبال کنید.و این در راس همه هدفهای شما قرار دارد،ولی آیا در انتهای همه سیاستهای دولت آمریکا مقداری وجدان وجود دارد که بشود روی آن حسابی باز کرد یا نه؟

من میدانم که در حال حاضر در کشورم مشکلات زیادی وجود دارد و مردم در شرایط سختی بسر میبرند،ولی آیا این دولت شما نیست که این مشکلات را برای ملت ایران بوجود آورده؟

در دوره قبل از ریاست جمهوری آقای ترامپ،توافقی بین شش کشور برزگ جهان با ایران بسته شد و طبق همین توافق مردم ایران از خوشحالی به خیابانها آمدن و جشن و پایکوبی کردن،فقط به خاطر اینکه دولت شما و سایر کشورها تحریم ها رو از روی ایران برداشته و مردم میتوانند از زیر این تورم که شماها باعث بانی آن بودید کمر راست کنند.و طبق همین توافق نامه دولت ایران باید به همه شرایط برجام بند به بند عمل کنند و همانطور که شما و اتحادیه اروپا در جریان بودید و هستید گزارش آژانس انرژی اتمی اعلام کرد که ایران تا به الان به تمامی شرایط برجام عمل کرده،برای من این سوال پیش آمده که این وسط چه مشکلی پیش آمد که به یکباره همه چیز یک جانه از سوی دولت شما عوض شد؟

تنها خواهشم از شما این هست که پای حقوق بشر را پیش نکشید که دولت شما در راس پایمال کردن همین حقوق بشر هست،من اصلا قصد توهین به شما و نه هیچکس دیگر رو ندارم  شما نگاه کوتاهی به افغانستان،عراق،سوریه،بکنید ببیند از زمان شروع جنگ تا الان چند میلیون انسان بی گناه، هدف این سیاستهای ویران کننده دولت شما شده اند؟

البته من با شما تا قسمتی از مسیر همراه هستم تا جای که در هیچ کجای دنیا نباید دیکتاتوری وجود داشته باشد ولی نه به هر قیمت، در این نقطه این سیاست دولت شما منو یاد سازمان مجاهدین انداخت که میخواهد به هر قیمت که شده قدرت در ایران را بدست آورد،حالا در این راه دست به هر جنایت و خیانتی میزند و خواهد زد.

اگر در خاطرتان باشد در سال ۱۳۵۷ خورشیدی بنا به دستور دولت وقف آمریکا به محمدرضا شاه پهلوی دیکته شد که از قدرت کناری کند آیا شما میدانید چرا؟

چون به ظاهر که شاه دست نشانده دولت های غربی بود و از هر لحاظ عقیده هایش به شما نزدیکتر بود تا خمینی!پس این وسط چه چیزی پیش میاد که تصمیم گرفته میشود که شاه از ایران خارج و خمینی جاگزین او گردد.

به نظر من و خیلی از سیاستمداران ایرانی شاه فقط یک اشتباه کرد،و اشتباه او این بود که افکار خودش را بلند،بلند بازگو کرد و به عبارتی دیگه نمیخواست به باج بگیرها باج دهد.

و چون فکر میکرد به لحاظ قدرت به نقطه ای رسیده که میتواند در برابر غربی ها ایستادگی کند و حرفش را پیش ببرد.البته باید او را تحسین کرد چون به نقطه ای رسیده بود که حس وطن پرستی در او بیدار شده بود ولی چه فایده غربی ها فهمیده بودنند که اگه شاه به همین روال پیش برود در آینده نچندان دور ایران کشوری ابر قدرت خواهد شد برای همین دستبکار شدند و با همه توان ریشه او را سوزاندند.

آقای مایک پومپئو وزیر خارجه آمریکا همانطور که میدانید در همان سال بعد از رفتن شاه عده ای که شما آنها را به عنوان اپوزیسیون قبول دارید ریختند و سفارت شما را اشغال کردنند و بعد هم تمام آن ماجراهایی که هم شما در جریان هستید و هم همه کسانی که تاریخ را دونبال میکنند.

آقای مایک پومپئو وزیر خارجه آمریکا من از شما سوالی دارم البته شما میتوانید به آن جواب ندهید ولی میخواهم بدونم شما اگر جای ما بودید چه فکر میکردید،اگر کشور شما در حال جنگ با کشوری متجاوز قرار گیرد،و عده ای که خودشان را  اپوزیسیون میدانند با دشمن کشورتان همدست شوند و مدام به آنها اطلاعات جنگی و ضد میهنی دهند و در مقابل این اطلاعات باکس دلار دریافت می کند شما نام آنها را چه می گذاشتید؟

آقای مایک پومپئو وزیر خارجه آمریکا من خود شاهد حوادث زیادی در درون این سازمان بوده ام و از من بیشتر دوستان جداشده قدیمیتری هم هست که برایتان حکایتها بگویند که هوش از سر همگان بپرد.

من هیچ وقت حادثه ۱۱ سپتامبر سیاه را فراموش نخواهم کرد که کشور شما غرق در خاک خون،و صدای ناله های زن و مرد پیر و جوان شنیده میشد و همه دنیا مبهوت این حادثه تروریستی بودند،ولی باید با من به ۱۱۰ کیلومتری شمال شرقی بغداد جای به نام قرارگاه اشرف،همه جا روشن همه در حال رفت آمد،چه اتفاقی در درون این قرارگاه افتاده که امشب عکس شبهای قبل همه بیدار شدن و در حال آماده شدن و رفتند به سالنهای مقرهایشان هستند،بله حادثه ۱۱ سپتامبر سیاه،با شنیدن این حادثه در نگاه اول هر انسان آزاده و با وجدانی از این خبر باید ناراحت و غمگین شود ولی انگار در اینجا عکس عمل میکنند چون به دستور فرمانده کل قرارگاه جشن و پاکوبی شروع شد و همه با زدن دست کف و سوت میخواستند ابراز خوشحالی کنند و از اینکه کشور شما مورد اثابت قرار گرفته بسیار خوشحال بودنند.

آقای مایک پومپئو وزیر خارجه آمریکا شما این فرقه خطرناک و افعی را نمی شناسید اینها به کمین نشسته اند و در بهترین وقت مناسب به هر کسی که دست شان برسد نیش خودشان را میزنند،اینها برای رسیدن به قدرت و حاکمیت به بچه های خودشان هم رحم نخواهد کرد چه برسه به شماها،که دشمن قسم خورده و ایدئولوژیک اینها هستید.

آقای مایک پومپئو وزیر خارجه آمریکا شما در یک نظر سنجی از مردم ایران متوجه خواهید شد که این فرقه در میان ملت ایران هیچ جایگاه اجتماعی ندارند،و خیلی ها به خاطر ستون پنجم صدام از این فرقه کینه دارند چون این فرقه را عامل کشته شدن فرزندان این آب خاک می دانند.

آقای مایک پومپئو وزیر خارجه آمریکا من شنیده ام که شما در تاریخ بیست و دوم جولای در شهر کالیفرنیا با ایرانی های آمریکای نشست دارید که مطمن هستم که این فرقه هم در آنجا حضور دارد،شما بدانید که این فرقه هیچگاه نماینده ما ایرانها نبوده و نخواهند بود،آنها میتواند در این جلسات شرکت کنند ولی بدانید در سرنوشت ایران هیچ تاثیری نخواهند داشت،آنها جزوه حزب باد هستند.

آقای مایک پومپئو وزیر خارجه آمریکا من از شما خواهش میکنم که با آقایان سیاستمدار کشورتان صحبت کنید و به آنها گوشزد کنید که تاریخ بیدار است،درست است هیچ یک از ما ماندگار نخواهیم بود ولی بعدها تاریخ در مورد ما قضاوت خواهد کرد همانطور که ما به گذشتگان ایراد میگیریم پس تا دیر نشده باید کاری کرد تا همه بدانند همه چیز پول نیست متاسفانه کسانی هستند که به خاطر پول همه کار میکنند اصلا نمیدونم کی به کی هست فقط یه چیزی شنیدن بعد طوری صحبت میکنند که انگار سالهاست در مورد این گروه و یا آن سازمان تحقیق کرده اند،نه آقای جان بولتون چهل هزار دلار ارزش بدنامی را ندارد چون این شما هستید که باعث این میشوید که فرقه رجوی در دنیای سیاست این همه کثافتکاری کند.

آقای مایک پومپئو وزیر خارجه آمریکا من از شما درخواست دارم که اگه برایتان مقدر هست زمان کوتاهی به انجمن ما و سایر جداشده گان بدهید تا ما چشم شما و جهان را به واقعیتهای پنهان و آشکار روشن کنیم تا همه بدانند که این سازمان مخوف و تاریک که خودش را به شکل آدم در آورده چه شیطان برزگی هست و تا وقت هست آنها را به پای میزهای دادگاه بکشانیم و بابت همه این سالها که جنایت و خیانت کرده محاکمه کنیم.

آقای مایک پومپئو وزیر خارجه آمریکا در آخر از شما تقاضا دارم که با آقای رئیس جمهور ترامپ صحبت کنید تا بلکه تحریم ها از روی دوش مردم من برداشته شود ما برعکس این فرقه مخالف فشار تحریم ها هستیم چون با تحریم های بیشتر فقط مردم ایران را تحت فشار و عذاب قرار خواهید داد وگرنه دولت که مشکلی ندارد آقای مایک پومپئو به حرفهای این فرقه گوش نکنید این سازمان چهل سال است هر سال میگه امسال سال آخر رژیم ایران هست ولی هم شما و ما و هم خود آنها میدانیم که همه اینها یک بازی هست که ذهنها رو به خودش مشغول کند،که البته این جور بازیها هم دیگه رنگی ندارد.

با سپاس فراوان از شما،متن انگلیسی ارسالی این نامه به زودی در این سایت درج خواهد شد.

ارسال به وزارتخارجه آمریکا

///////////////////

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید