نامۀ سرگشادۀ غفور فتاحیان عضو قدیمی جداشده از فرقۀ رجوی به رئیس جمهور آلبانی

0
728

این فرقۀ رجوی حتی به مردم و میهن خود هم هیچ رحم و مروتی ندارد چرا که در زمان جنگ ایران و عراق اطلاعات شهرهای ایران را برای بمباران مردم بی دفاع به دولت صدام حسین می داد از این رو این فرقۀ وطن فروش هیچ جایگاهی در میان ایرانیان چه در داخل و چه در خارج کشور ندارد و همیشه مورد تنفر مردم و اپوزیسیون خارج کشور بوده و می باشد. حالا هم متاسفانه این فرقه در کشور شما حضور دارد و عده ای از دوستان سابق ما را به لحاظ فکری و ذهنی به اسارت گرفته است و شما می توانید در همین کشور شما از نزدیک ظلم و ستمی را که همین قرقه بر اعضای اسیر و ناراضی خود روا داشته از نزدیک بررسی کنید و به عمق فاجعۀ این فرقه پی ببرید اعضابی که برای سالیان سال تمام هست و نیست خود را به پای مریم و مسعود رجوی ریختند ولی با اینهمه حق هیچ گونه ملاقاتی و یا حتی تلفن به خانواده و نزدیکان خود را ندارند. بعضی از این افراد شاید بیش از سی سال است که هیچگونه خبری از خانواده و پدر ومادر خود ندارند زیرا در این فرقه پدر و مادر دشمن است و نباید هیچ گونه رابطه ای با آنها داشت.

نامۀ سرگشادۀ غفور فتاحیان عضو قدیمی جداشده از فرقۀ رجوی به رئیس جمهور آلبانی

 Hassan-shahbaz 260-410

لینک به منبع

نامۀ سرگشادۀ غفور فتاحیان عضو قدیمی جداشده از فرقۀ رجوی به رئیس جمهور آلبانی

با عرض سلام

آقای رئیس جمهور محترم ایلیر متا،

اینجانب غفور فتاحیان نزدیک به بیست سال به صورت حرفه ای در قرارگاه های سازمان مجاهدین (فرقۀ رجوی) بودم و خوشبختانه با کمک نیروهای آمریکایی و دولت عراق توانستم از این فرقه نجات پیدا کنم و در حال حاضر در کشور فرانسه ساکن هستم و به دلیل اعتراض و انتقاد به عملکرد این فرقه تروریستی شخص رهبر این فرقه یعنی مسعود رجوی من و همه ای جداشدگان را به مرگ محکوم کرده است.

آقای رئیس جمهور،

می خواستم به اطلاع شما برسانم که این فرقۀ خون آشام که هم اکنون متاسفانه در کشور شما حضور دارد بسیار خطرناک و برای آیندۀ کشور شما بسیار پرهزینه می باشد زیرا این فرقه به هیچ گونه پرنسیب انسانی و یا بین المللی پایبند نیست و هر جا که منافعش باشد بلافاصله همه چیز را زیر پا می گذارد و به همه چیز پشت می کند که نمونۀ بارز آن صدام حسین بود که تمام منابع مالی و نظامی این فرقه را تامین کرد و آخر سر هم همین مسعود رجوی تمام اطلاعات مقرها و مؤسسات دولت عراق را به گفته خودش به آمریکا داد و به هوس این که امریکا از او حمایت کند آخر هم دیدیم که سرانجام این فرقۀ خیانت پیشه چی شد.

آقای رئیس جمهور،

این فرقۀ رجوی حتی به مردم و میهن خود هم هیچ رحم و مروتی ندارد چرا که در زمان جنگ ایران و عراق اطلاعات شهرهای ایران را برای بمباران مردم بی دفاع به دولت صدام حسین می داد از این رو این فرقۀ وطن فروش هیچ جایگاهی در میان ایرانیان چه در داخل و چه در خارج کشور ندارد و همیشه مورد تنفر مردم و اپوزیسیون خارج کشور بوده و می باشد.

حالا هم متاسفانه این فرقه در کشور شما حضور دارد و عده ای از دوستان سابق ما را به لحاظ فکری و ذهنی به اسارت گرفته است و شما می توانید در همین کشور شما از نزدیک ظلم و ستمی را که همین قرقه بر اعضای اسیر و ناراضی خود روا داشته از نزدیک بررسی کنید و به عمق فاجعۀ این فرقه پی ببرید اعضابی که برای سالیان سال تمام هست و نیست خود را به پای مریم و مسعود رجوی ریختند ولی با اینهمه حق هیچ گونه ملاقاتی و یا حتی تلفن به خانواده و نزدیکان خود را ندارند. بعضی از این افراد شاید بیش از سی سال است که هیچگونه خبری از خانواده و پدر ومادر خود ندارند زیرا در این فرقه پدر و مادر دشمن است و نباید هیچ گونه رابطه ای با آنها داشت.

آقای رئیس جمهور،

حال وزیر مهاجرت در دولت شما به نام آقای پاندلی مایکو در شویی که مریم رجوی در ماه ژوئن گذشته در حومۀ پاریس برگزار کرد شرکت نمود. این در حالی است که تمام کسانی که در این نمایش سالانۀ فرقه سخنرانی می کنند در ازای دریافت پول کلان حاضر به رفتن به آنجا و سخنرانی در آن می شوند و تمام هزینه های سفر آنها را هم خود همین فرقه پرداخت می کند. می خواهم یادآوری کنم که اتفاقا نود و نه درصد کسانی که در سالن آن کنفرانس بودند ایرانی نیستند و اصلا هم نمی دانستند برای چی به آنجا آمده اند و اکثریت انها را از اردوگاههای پناهندگی به هوای دیدن پاریس و غذای مجانی به آنجا آورده بودند تا صندلیهای خالی را پر کنند.

آقای رئیس جمهور،

این فرقه ای که هم اکنون در آلبانی و در کشور شما حضور دارد دارای همان خط مشیی است که در عراق داشت یعنی دخالت در امور داخلی و تفرقه افکنی در هر کشوری که در آنجا حضور دارد. ما در سالیان حضورمان در این فرقه تجربه کردیم کسانی که با این فرقه سرو کار دارند این فرقه انها را با پول کلان می خرد و سپس بطور مخفیانه از آنها فیلم می گیرد و به این شیوه انها را وادار به همکاری در هر زمینه می کند. من حاضرم در انترنت و یا در کشور خودتان که همین فرقه رجوی در آن حضور دارد در مورد میزان خطرناک بودن آن برای امنیت ومردم آلبانی صحبت کرده و گواهی بدهم.

غفور فتاحیان عضو قدیمی جداشده از فرقۀ رجوی

۲۲ ژوئیه ۲۰۱۸ – پاریس

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید