مریم قجر داعشی دستور ترور خانواده مصطفی محمدی را صادر کرده!

0
292

مریم قجر داعشی دستور ترور خانواده مصطفی محمدی را صادر کرده!

محمد رزاقی، وبلاگ رزاقی پاریس، دوم اوت ۲۰۱۸:… زمانی که در اردوگاه بد نام اشرف سران فرقه مشغول خوشچرانی با فرماندهان جنایتکار امریکائیها ( دیوید فیلیپس یا سرهنگ ویسلی مارتین و .. ) بودند اقای محمدی موفق شده بود حکم جلب سران فرقه را از دادگاهی در بغداد بگیرد ولی جنایتکاران امریکائی و پس مانده ها و تفاله های حزب بعث صدام ملعون که در دولت وقت عراق … 

Albania-MEK_Maryam_Rajavi_Terrorists_Attack_Mohammadi_Tirana_Albania_1

The 17-year-old girl left for war, the couple from Canada are looking for her in Durres after 21 years

لینک به منبع

مریم قجر داعشی دستور ترور خانواده مصطفی محمدی را صادر کرده!

آقای مصطفی محمدی به همراه همسرش خانم محبوبه حمزه  و دخترش چندین سال شهر به شهر ؛ کشور به کشور؛ قاره به قاره سفر می کنند تا بتوانند سمیه محمدی را از اسارتگاه فرقه رجوی داعشی آزاد کنند . اما مریم قجر داعشی با عزام تیمهای تروریستی اموزش دیده گارد ریاست جمهوری و فدائیان صدام ملعون و با تهدید ؛ ترور؛ ضرب و شتم  مانع  خواسته به حق اقای مصطفی محمدی و خانواده اش شود .

خانواده اقای محمدی بیش از ۱۰ سال که برای آزاد کردن سمیه محمدی  از چنگال فرقه رجوی داعشی ازهمان زمانی که عراق نا امن بود هر روز دهها نفر بر اثر بمب گذاری هم مسلکی های رجوی ( داعشی های وحشی ) کشته می شدند اقای مصطفی محمدی به همراه خانواده کوچه به کوچه بغداد گشتند تا بتوانند برای ازادی سمیه راهی پیدا کنند .

زمانی که در اردوگاه بد نام اشرف سران فرقه مشغول خوشچرانی با فرماندهان جنایتکار امریکائیها ( دیوید فیلیپس یا سرهنگ ویسلی مارتین و .. ) بودند اقای محمدی موفق شده بود حکم جلب سران فرقه را از دادگاهی در بغداد بگیرد ولی جنایتکاران امریکائی و پس مانده ها و تفاله های حزب بعث صدام ملعون که در دولت وقت عراق نفوذ کرده بودند مثل طارق الهاشمی معاون رئیس جمهوری که رهبری تروریستهای بعثی بعهده داشت از طرف دادگاههای عراق به خاطر بمب گذاری و کشتار مردم بی گناه به اعدام محکوم شده و فراری می باشد و یا یکی دیگر از سران گروههای تروریستی وبسته به حزب بعث سالح مطلک بود که مانع اجراء قانون در مورد سران فرقه رجوی داعشی شد .

بعد از ان هم اقای مصطفی محمدی به همراه همسر و فرزند کوچک خانواده روزها و هفته های در چندین نوبت به جلو درب اردوگاه بد نام اشرف رفت تا بتواند دخترش ( سمیه محمدی ) اسیر در چنگال فرقه رجوی داعشی را ازاد کند ولی باز سران فرقه رجوی مانع تلاش خانواده اقای محمدی شدند و اجازه ندادند که سمیه با پدر و مادر و خواهر خود ولو چند دقیقه ملاقات داشته باشند .

ان سال بعد از اینکه سرگذشت و تلاش  اقای مصطفی محمدی و خانواده اش برای ازادی دخترش   در رسانه های عراقی و … منعکس شد . که نهایت یک فیلم مستند ( فیلمی نا تمام برای دختر سمیه ) ساخته شد که خیلی مورد توجه ایرانیان داخل و خارج کشور شد .

اقای مصطفی محمدی به همراه همسر و دختر کوچک خود از تلاش و کوشش برای ازادی سمیه دست بر نداشتند و چند سال پیش چندین نوبت به پاریس آمدند تا با مراجعه به مقر ( اردوگاه فرقه رجوی داعشی ) که محل استقرار مریم قجر داعشی  و دیگر سران فرقه می باشد خواهان ازادی سمیه و باز گشت وی به میان خانواده خود شوند . ولی به دستور مستقیم مریم قجر داعشی وشوهر سابقش که در بین اعضاء خود فرقه  وایرانیان به مهدی قواد ( زن فروش ) معروف می باشد تیمهای تروریستی که اموزش دیده گارد ریاست جمهوری و فدائیان صدام ملعون هستند برای ضرب و شتم و ترور به خیابانهای پاریس و اطراف پاریس فرستادند و در چندین نوبت اقای مصطفی محمدی و دخترشان مورد هجوم و ضرب وشتم قرار دادند که اسناد انکار ناپذیر آن حمله های وحشیانه در نزد پلیس فرانسه و در دست اقای محمدی می باشد .

البته مراجعات اقای مصطفی محمدی و خانواده اش به مقامات فرانسوی  برای ازادی سمیه از چنگال فرقه رجوی داعشی هم ثبت شده است ولی باز مریم قجر داعشی و شوهر سابق اش با یک مشت دروغ و دغل و نوشتن نامه به مقامات فرانسوی مانع تلاش های اقای محمدی و خانواده اش شدند  .

امسال اقای مصطفی محمدی به همراه همسرشان  چند هفته پیش به البانی رفتند تا بتوانند به هر طریق ممکن راهی برای نجات سمیه از اردوگاه بد نام اشرف ۳ در اطراف تیرانا بیابند .

اینبار هم مریم قجرداعشی بطور مستقیم فرمان ترور اقای محمدی را صادر کرد و شوهر سابق مریم قجر( مهدی ابریشمچی ) معروف به مهدی قواد مسئول و فرمانده تیمهای تروریستی  در تیرانا را هدایت و فرماندهی می کند .

تیمهای اعزامی از اردوگاه بد نام اشرف ۳ از چندین تیم تشکیل شده . که هر کدام مامورت خاص خود را دارند .

ــ چند نفر از این تیمها ماموریت تعقیب و فیلم برداری از محل های استقرار و تردد اقای مصطفی محمدی و همسرش را بعهده دارند .

ــ چند تیم اعزامی توسط مریم قجر داعشی باید با شامورته بازی و کلاشی نقش ای دزد ؛ ای دزد بازی کنند !

( خودشان که اموزش دیده گارد ریاست جمهوری و فدائیان صدام هستند و در چندین عملیات تروریستی شرکت مستقیم داشتند و دستشان به خون مردم بی گناه ایران ؛ عراق و حتا اعضاء نگون بخت و اسیر در چنگال فرقه رجوی می باشند ماموریتشان فضاء سازی ۱۸۰ درجه معکوس و داد زدن در خیابانهای تیرانا که گویا اقای محمدی و همسرشان که پدر مادر سمیه مخمدی می باشند تروریست هستند !

در بین این نفرا ت اعزامی کشانی هم هستند و از فدائیان صدام اموزش هائی دیده اند که حتا می توانند بدون سلاح به شیوه خفه کردن یا شکستن گردن نفر مورد نظر را از پای در اورند . و همین نفرات به دستور مستقیم مریم قجر داعشی وبه فرماندهی  مهدی ابریشمچی قواد به اقای مصطفی محمدی در تیرانا حمله کردند که البته ترورشان نا موفق بوده و اقای مصطفی محمدی به کوری چشم مریم قجر داعشی و دیگر سران فرقه توانستند جان سالم بدر برند البته با جراهات ناشی از حمله تروریستی تیمهای اعزامی مریم قجر داعشی .

اینجا می خواهم به شخص مریم قجر داعشی و دیگر سران فرقه رجوی صاحب مرده روح پلید  بگویم مخ پوسیده ها ؛ اسکولهای بی همتا ؛ هنوز داد بیداد و ادا اطوارهای بوزینه وار مریم قجر در سیرک ویلپنت روی سایتهایتان هست که دم از ۱۰ فرمان و آزادی ؛ دمکراسی ؛ حق و حقوق زنان و … می زدید و از قضاء با پرداخت دلارهای اهدائی صدام و عربستان وزیر مهاجرت البانی را هم در ان سیرک روی سن بردید تا ادعا کنید  سیرک و شوء مریم قجر برای ازادی و دمکراسی خواهی برای مردم ایران می باشد !

در صورتیکه تحمل یک پدر و مادر پیر را ندارید که شهر به شهر ؛ کشور به کشور ؛ قاره به قاره می گردند تا بتوانند با دخترشان ملاقاتی داشته باشند وی را از اسارت ذهنی و جسمی ازاد کنند .

شاید حتا خود خانواده ها انقدر متوجه نباشند که در ازاد کردن عزیزان خود از چنگال فرقه رجوی چه نقش بزرگ و مهمی  داشتند وان دسته از خانواده هائی که هنوز عزیزانشان در اسارت فرقه رجوی می باشند باز ان نقش بزرگ و مهم را دارند که باید با تلاش خستگی ناپذیر به هر طریق ممکن صدایشا نرا به گوش مراجع بین المللی و مقامات کشور البانی برسانند  و در کنار ان هم زمان افشا گری جدا شده در مورد ؛ مزدوری ؛ جنایت ؛ ترور ؛ زندان و شکنجه ؛ مناسبات فرق گرایانه و ماهیت ضد انسانی فرقه رجوی داعشی  باعث شده که از شخص رجوی روح پلید که فرمان ترور و قتل جدا شده ها را صادرکرد و الان هم مریم قجر داعشی ترور خانواده ها را به لیست ترورهای شوهرمفقود القبر خود اضافه کرده البته در کنار شوهر سابقش که با افتخار وصف ناپذیر مریم قجر ۲ دستی تقدیم رجوی داعشی کرد و شخصا مریم قجر به اتاق خواب رجوی روح پلید هدایت کرد .

دقیقآ بیاد دارم بعد از نزدیک به ۲۰ سال اسارت ذهنی و جسمی در اردوگاههای اهدائی صدام ملعون به رجوی داعشی و گذراندن ۴ سال زندان تیف که زندان ساخته  مشترک جنایتکاران جنگی ارتش امریکا وسرهنگ دیوید فیلیپس ؛ سرهنگ ویسلی مارتین و … با قدم گذاشتن در دنیای ازاد انهم درست در چنین روزهائی در اولین مطلبی که نوشته بودم تیتر و مضمون ان چنین بود و ان زمان که رجوی روح پلید زنده بود اما از ترس در سوراخ موش خزیده بود نوشتم : دیوار فرو ریخت !

باز این را تکرر می کنم که با حضور خانواده هائی همچون مصطفی محمدی در البانی و افشا گری ؛ جدا شده ها از فرقه رجوی ؛ فرار ها از اردوگاه بد نام اشرف ۳ ؛ فشارهای طاقت فرسا برای اعضاء نگون بخت در تشکیلات و مناسبات فرقه گرایانه و … دیوار اردوگاه بد نام اشرف ۳ را فرو خواهد ریخت. البته دیر یا زود دارد اما سوخت ساز ندارد و به این ایمان دارم .

پاریس : محمد رزاقی

——————————–

Albania-Jila_Deyhim_MEK_MKO_Maryam_Rajavi_Cult_Terrorism_Albania

Forough Javidan - Sobhani-Firouzmand 25.08.2018

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید