نصراللهی: آیا می دانید که دروغگوترین گروه در دنیا سازمان مجاهدین ـ فرقه رجوی ـ هست!

0
441

آیا شما یک لحظه می توانید خودتان را جای یکی از افرادی که سی سال هست که اسیر این فرقه بگذارید؟و فکر می کنید الان چه چیزی مانع ترس و وحشت این بندگان خدا هست که نمی توانند از این فرقه جدا شوند و یا بر عکس چرا این فرقه نمی گذارد که کسی داوطلبانه به زندگی عادی خودش برود؟ این تشکیلات و آدمهای تصمیم گیرنده آن به خوبی آگاه هستند، که اگه این ریزش به اینصورت آرام و پیوسته انجام گیرد،دیگه نه از اسب چیزی میماند و نه از سوار کار،و این یعنی نقطه پایان فرقه رجوی ،چون وقتی نیروی پیشتاز و انقلابی از هدف شوم رهبرش باخبر می گردد،و اعلام جدایی میکنند،پس هوادار بیرونی دیگه وجود ندارد. چه بسا همین الان هم با شرایطی که برای خانواده سمیه پیش آمده خیلی از بچه های جداشده مستقر در آنجا از این حرکت ناجوانمردانه این فرقه رنجیده باشند ولی به علت فضا امنیتی تیرانا فقط سکوت کرده اند،چون آنها خوب می دانند اگه لب به اعتراض بگشایند،همانند مالک شراعی و دگر بچه ها برای همیشه چشم از این حقهان ببندند. من فقط از این موضوع ناراحت هستم همه ما که الان در دنیای عادی در حال گذارندن زندگی هستیم تعدادی از دوستانمان و خانواده های آنان در حال غصه خوردن و غمگین بودن هستند،و هیچ راهی هم برای خارج شدن از این فرقه در پیش روی خود ندارند،چون آنقدر این فرقه از فضای نا امن دنیای حقیقی برای آنها گفته که همه بچه ها فکر می کنند اگه جدا شوند دست رژیم می افتند.

آیا می دانید که دروغگوترین گروه در دنیا سازمان مجاهدین (فرقه رجوی) هست!

 علیرضا نصراللهی، یاران ایران ـ 05.08.2018

 Albania- Mohammadi-Nejatyaftegan dar Albani 260-410

لینک به منبع

آیا می دانید که دروغگوترین گروه در دنیا سازمان مجاهدین (فرقه رجوی) هست!
 
“علیرضا نصراللهی انجمن یاران ایران چهارم اگوست ۲۰۱۸”

راستش هر چقدر خودم را، راضی میکنم که این فرقه هم برای ادامه حیات خود باید به ترفندها و دروغپردازیها چنگ بزند، ولی،آخه بابا جان دروغ گفتن هم پایه و اساس خودش را داره،و حد و اندازه ای داره نه اینکه هر چی به دهنت آمد بگی!

شما دیگه آبرو،رو خوردید و حیا را سر کشیدید،در همه رسانه هایتان به غیر از اخباری که از منابع خبری موثق می گذارید بقیه همش دروغ،اگر فقط مقداری از قشر خاکستری مغزتان را بکار بگیرید،متوجه می شوید که با این همه دغل بازی بجایی که نمی رسید هیچ تازه باید در مقابل خلق قهرمان جواب هم پس دهید.

من داشتم از سایت فرقه رجوی دیدن میکردم چشم به خیلی چیزها خورد و با خواندن هر کدام از اخبار باور کنید شاخ در آوردم،یعنی باور نمی کنید چنان بچه گانه و تمسخرآمیز در این سایت هایشان مطلب گذاشته اند که اگر مقداری سیاسی باشید متوجه می شوید که این فرقه اصلا برایش مهم نیست که خواننده مطلب چه فکری در مورد خبر که آنها گذاشته اند می کند،فقط می خواهند یه چیزی گفته باشند.

مثلا در ایران افشاگر قسمتی هست که موضوع آن پرونده هست،و اینبار به موضوع زیر پرداخته اند با شخصی به نام احمد انتظاری

“توطئه و طرحهای ولی فقیه ارتجاع علیه گردهمایی بزرگ مقاومت ایران”

در طول این هیجده دقیقه که این فیلم در حال پخش می باشد اؤلا که احمد آقا از روی نوشته ام نمی تونه به راحتی حرف بزنه ولی در تمام مدت همش تکرار این کلمه که مقاومت بر حق و مراسم با شکوه مریم رجوی نشانه این است که رژیم رفتنی است و جایگزین آن الترناتیو دمکراتیک میباشد اسم نمیبره ولی خوب معلومه داره فرقه رجوی ( مجاهدین ) می گوید،باز همه اینها به کنار، ولی به خدا قسم از اول تا آخر همه حرفهایشان دروغ است.اگه شما راست می گوید چرا با دلیل و مدرک صحبت نمی کنید.

در قسمتی از این برنامه میگویند:که رژیم ایران با ساختن و جعل کردن سایتی همانند سایت فرقه به پخش خبر بر هم خوردن مراسم ویلپنت در روز سی ژوئن است ولی نمیاد سایتی را که آنها می گویند که جعل شده را نشان دهند.

در قسمتی دیگر میگویند:که توطعه خنثی شدن بمب توسط پلیس فرانسه،آخه یکی نیست که به اینها بگه ابلهان آخه اگر که رژیم بخواهد که بمبگذاری کند میاد از دیپلمات رسمی خودش به عنوان رابط استفاده کند؟

تازه آن هم از کسانی که شما در چند سال گذشته به عنوان آشپز و گماشته استفاده می کردید؟یعنی آدم برای رژیم قطع بود که از این دوتا مزدور شما برای چنین کاری استفاده کنند؟

شما فیلم نانه را خوب نوشته بودید ولی از کارگردان و هنرپیشه خوب استفاده نکردید،و از سیاهی لشگر به جای ارتیست استفاده کردید و نتیجه آن هم دیدید، فلش این حرکت تروریستی برگشت به سمت خودتان،چون هم دولت فرانسه از نقشه شما با خبر شد و هم همه کسانی که به ظاهر طرفدار خود شما هستند.که صد البته سرویس های امنیتی آمریکا واسراییل پشت این داستان بودنند ولی من یه چیز را نفهمیدم که چرا اینها با این همه تجربه گول این داستان بچه گانه شما را خوردند،چون این سناریو واقعآ احمقانه ترین بازی بود که شما بازی کردید.

و فاکت دیگر همان آقای به ظاهر دکتر محمد قرایی ( صابر)  راسوی رجوی که خودش را به جای راننده کامیون جا میزند و مثل رانندگان زحمت کش کشورمان سفره پهن می کند و طوری صحبت می کند که اگر واقعآ کسی این موجود پلید را نشناسد در لحظه با او هم گام میشود و از نبود غذا برای او غصه میخورد،تازه همه اینها به کنار طوری مردم را تشویق میکند که آنها را در جلوی نیروهای امنیتی قرار بدهد و این آقا و همه اربابانش در خارج کشور به ریش آنها بخندند و از خون پاک آنها برای سرنگونی و به قدرت رسیدن خودشان استفاده کنند،از اینجور نمونه ها در ،درون این فرقه زیاد پیدا میشود ولی از همه مهمتر این است که هرگز در این دوران که همه چیز در بحران میباشد گول این وطن فروشان و خیانتکاران و جنایتکاران و به راستی ستون پنجم غربی ها را نخوریم.

من با تعدادی از کسانی که از کشور آلمان به نشست پاریس آمده بودند صحبت کردم،شما فکر کردید که با اجاره کردن تعدادی شخصیت باز نشسته کشورهای خارجی به  این فرقه دربه داغون مرهم تزریق می کنید و برای خودتان زمان میخرید،تا به تشکیلات از هم پاشیده تیرانا بفهمانید که ببینید ما الان سیاستمداران اروپای و آمریکایی رو داریم پس جایی نرید تا من در آینده خیلی نزدیک به همه شما مجاهدان که مدت سی و اندی هست که در چنگان من و مسعود خدانیامور هستید پست و مقامی عطا کنم البته اگه شما زنده ماندید و اگه من هم یک در هزار تونستم برم ایران.

آیا شما یک لحظه می توانید خودتان را جای یکی از افرادی که سی سال هست که اسیر این فرقه بگذارید؟و فکر می کنید الان چه چیزی مانع ترس و وحشت این بندگان خدا هست که نمی توانند از این فرقه جدا شوند و یا بر عکس چرا این فرقه نمی گذارد که کسی داوطلبانه به زندگی عادی خودش برود؟

این تشکیلات و آدمهای تصمیم گیرنده آن به خوبی آگاه هستند، که اگه این ریزش به اینصورت آرام و پیوسته انجام گیرد،دیگه نه از اسب چیزی میماند و نه از سوار کار،و این یعنی نقطه پایان فرقه رجوی ،چون وقتی نیروی پیشتاز و انقلابی از هدف شوم رهبرش باخبر می گردد،و اعلام جدایی میکنند،پس هوادار بیرونی دیگه وجود ندارد.

چه بسا همین الان هم با شرایطی که برای خانواده سمیه پیش آمده خیلی از بچه های جداشده مستقر در آنجا از این حرکت ناجوانمردانه این فرقه رنجیده باشند ولی به علت فضا امنیتی تیرانا فقط سکوت کرده اند،چون آنها خوب می دانند اگه لب به اعتراض بگشایند،همانند مالک شراعی و دگر بچه ها برای همیشه چشم از این حقهان ببندند.

من فقط از این موضوع ناراحت هستم همه ما که الان در دنیای عادی در حال گذارندن زندگی هستیم تعدادی از دوستانمان و خانواده های آنان در حال غصه خوردن و غمگین بودن هستند،و هیچ راهی هم برای خارج شدن از این فرقه در پیش روی خود ندارند،چون آنقدر این فرقه از فضای نا امن دنیای حقیقی برای آنها گفته که همه بچه ها فکر می کنند اگه جدا شوند دست رژیم می افتند.

بله دوستان ،آزادی به از بند ، چه با لبخند چه بی لبخند. یاحق.

///////////////////////////

Albania-Hassan Heyrani

Forough Javidan - Sobhani-Firouzmand 25.08.2018

trump-Natoye arabi-Rajavi 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید