رجوی های شنگول ازتشکیل ناتوی عربی برعلیه ایران!

0
660

ما قدرت واختیارات دستور دادن به مردم یمن که رهبری بیشترشان دردست حوثی هاست را نداریم ولی بعنوان یک همسایه ویک کشور مقتدر منطقه، میتوانیم میانجی خوبی برای پایان دادن به این جنگ باشیم که بنفع عربستان هم هست!  اگر وظیفه داریم موشک پراکنی های معدود وضعیف حوثی ها به عربستان را که طی آنها کسی کشته نشده ، محکوم کنیم ، آنگاه وظیفه ی بزرگتری بنام اخطار جدی به عربستان بخاطر قتل عام مردم یمن بدهیم وبتبع آن مجاهدین خلق را که این جنایات را تایید کرده وجشن وپایکوبی برای این جنایات انجام میدهند، مورد لعن ونفرین قرار دهیم! آیا به این معامله رضایت میدهید! 

دیگر اینکه هموطنان رجویست و وطن فروش! 

 زمانی اوباما دستور حمله ی نظامی به ایران را صادر کرده بود که درمواجهه با وزیر دفاع این کشور، حرفش را پس گرفت! وزیردفاع باو گفته بود که رژیم ایران بدون تصرف تهران ساقط نمیشود وبرای تصرف آنجا احتیاج به 500 هزار نظامی با مدرنترین تسلیحات نظامی دارد! با این وضع حالا شما ما را ازحمله ی اعراب متحد آمریکا میترسانید ؟! 

رجوی های شنگول ازتشکیل ناتوی عربی برعلیه ایران! 

حمید تبریزی ـ 05.08.2018

trump-Natoye arabi-Rajavi

سخن روز یکی از رسانه های مجازی رجوی ” ناتوی عربی، تشدید انزوای سیاسی و اقتصادی آخوندها ” نام گرفته وطی آن آمده است : 

” تشدید تحریم‌های اقتصادی خواست مشترک هم آمریکا و هم کشورهای منطقه است. وزیر امورخارجه عربستان سعودی از آمریکا خواسته تا بر دامنه تحریم‌ها علیه رژیم ایران بیافزایداین تحریم‌ها مستقل از توافق هسته‌یی و در واکنش به دخالت‌های رژیم در کشورهای منطقه وضع می‌شوند مانند موشک‌پرانی‌های اخیر که حوثی‌ها آن را به نیابت از رژیم انجام می‌دهند و دستگاه تبلیغاتی رژیم هم با آب و تاب به آن بازتاب می‌دهد. امری که اعمال تحریم‌ها علیه رژیم را از ضرورت و مشروعیت مضاعف برخوردار کرده است “. 

آیا کار عربستان که هم قسمتی ازسرزمین یمن را تحت اشغال دارد وهم رئیس جمهور مستعفی آن کشور را به گروگان گرفته تا بنام او وبا بهانه ی حفظ اراضی یمن- دراصل اشغال بقیه ی سرزمین یمنی که سابقه ی تاریخی درخشانتری نسبت به عربستان دارد- این کشور را با بمباران های سفره ای به ویرانه ای بدل میکند، میلیون ها کودک بیگناه را گرفتار وبا وگرسنگی مزمن نموده و …، هزاران برابر گسترده تر ازکار مردم یمن که بخاطر برقراری استقلال وآزادی خویش بپا خاسته ، موشک پرانی وبالاتر ازآن نیست؟ 

درمناقشا ت یمن، این خود آنها هستند که عنصر اصلی وتعیین کننده درمیدان جنگ هستند وایران نیز سمپاتی هایی باین مبارزات آنها نشان داده وکمک های ناچیزی- ناچیز ازاین بابت که دولت ایران راه بحران یمن را در مذاکره میداند و ازطرف دیگر اگر هم بخواهد ، بعلت بسته شدن مرزهای یمن قادر به کمک آنچنانی نیست – ممکن است به آنها بکند که درمقایسه با حضور جهنمی آمریکا وعربستان در مرزها وقسمت هایی از خاک یمن درحکم عدم حضور است ! 

بنابراین این چنین پیمانها چرا نباید علیه آمریکا وعربستان بسته شود؟! 

دلیل اش روشن است! 

برای اینکه موضوع پرتاب چند موشک یمنی ها به عربستان تاکنون جنبه ی نمادین داشته وبیشتر بعنوان اعلام حضور ورساندن پژواک مبارزات برحق شان ، اهمیتی درحد تشکیل ناتوی عربی نداشته وراست آنست که رقص بلد نبودن عروس است که کجی زمین مورد شماتت قرار گرفته وعربستانی که بطور خام خیالانه تصور میکرد که درعرض چند ماه مقاومت مردم یمن را درهم شکسته وحکومت دلخواه خود- والبته دراصل آمریکا- را بریمن مسلط خواهد کرد ، دراین باتلاق عمیق گرفتار شده وباید کس دیگری را درعوض او دراز کنند که بطور غیر منصفانه ای ، این قرعه ی فال بنام مردم ودولت ایران درآمده است! 

ترک ها خوب میگویند که” زمانه ای شده که زانی را میبخشند اما چشم شاهد را ازحدقه درمیآورند “!! 

ملت ودولت ایران با امثال عربستان ها دشمنی ندارند وسیاست خارجی دولت ایران درهمگرایی با تمام همسایگان دور ونزدیک وبخصوص کشورهای مسلمان است و درستتر آنست که این فشارها- ولو درسطح اخلاقی- به سران این کشورها وارد شود تا احتیاج به تشکیل بی مورد این پیمان های ضد مردمی وپرهزینه نگردد! 

بازهم : 

” البته از این نکته نباید این‌گونه برداشت شود که چون این ائتلاف گرچه با حضور گلوگاه‌های اقتصادی رژیم شکل می‌گیرد، پس کارآیی‌اش تنها قطع شریان‌های اقتصادی رژیم است! گرچه این امر مهمی است اما نکته مهم‌تر این است که اگر تحریکات و موشک‌پرانی‌های رژیم ادامه پیدا کند، در آن صورت بعید نیست که حتی برخورد نظـــامی با رژیـم هم در دستورکار این ائتلاف قرار بگیرد “. 

ما قدرت واختیارات دستور دادن به مردم یمن که رهبری بیشترشان دردست حوثی هاست را نداریم ولی بعنوان یک همسایه ویک کشور مقتدر منطقه، میتوانیم میانجی خوبی برای پایان دادن به این جنگ باشیم که بنفع عربستان هم هست! 

اگر وظیفه داریم موشک پراکنی های معدود وضعیف حوثی ها به عربستان را که طی آنها کسی کشته نشده ، محکوم کنیم ، آنگاه وظیفه ی بزرگتری بنام اخطار جدی به عربستان بخاطر قتل عام مردم یمن بدهیم وبتبع آن مجاهدین خلق را که این جنایات را تایید کرده وجشن وپایکوبی برای این جنایات انجام میدهند، مورد لعن ونفرین قرار دهیم! 

آیا به این معامله رضایت میدهید! 

دیگر اینکه هموطنان رجویست و وطن فروش! 

زمانی اوباما دستور حمله ی نظامی به ایران را صادر کرده بود که درمواجهه با وزیر دفاع این کشور، حرفش را پس گرفت! 

وزیردفاع باو گفته بود که رژیم ایران بدون تصرف تهران ساقط نمیشود وبرای تصرف آنجا احتیاج به 500 هزار نظامی با مدرنترین تسلیحات نظامی دارد! 

با این وضع حالا شما ما را ازحمله ی اعراب متحد آمریکا میترسانید ؟! 

——————————–

Albania-Hassan Heyrani

Rajavi-Bolton 3

Forough Javidan - Sobhani-Firouzmand 25.08.2018

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید