محمد رزاقی : مرده ای که با تظاهرات زنده می شود !

0
294

مرده ای که با تظاهرات زنده می شود !

 محمد رزاقی، وبلاگ رزاقی، پاریس، ششم اوت ۲۰۱۸:… نویسنده مخ پوسیده با این پیام کلا ان مرحوم روح پلید زیر سوال برده اند !در پیام منتسب به رجوی روح پلید امده است :ــ قیامی است تا سرنگونی و پیروزی ! اگر واقعا معتقدی که این قیامی است تا سر نگونی و پیروزی ! بس بهترین زمان و فرصت برای بیرون امدن از سوراخ موش اگر … 

 

trump-Natoye arabi-Rajavi

لینک به منبع

مرده ای که با تظاهرات زنده می شود !

از پیدایش زمین و حضور انسان در کره زمین تا بحال ۲ مرده بد نام توانسته اند خود را به زنده بودن جا بزنند !

 ـ یکی ملا عمر رهبر طالبان که ۹سال بعد خبر سقط شدنش معلوم شد .

 ــ دومی رجوی داعشی روح پلید که خبر مرگش ۲ سال پیش توسط ترکی الفیصل در شوء مریم قجراعلام شد ولی از انجا که مریم قجر برای حفظ اعضاء نگون بخت در اسارتگاه اشرف ۳ در آلبانی همچنان نیازمند زنده جا زدن رجوی روح پلید می باشد به همین خاطرمریم قجر داعشی به همراه شوهر سابق خود که به مهدی زن فروش معروف می باشد با نوشتن اطلاعیه  انتشار اطلاعیه  و پیامهای رنگارنگ سعی کرده اند رجوی روح پلید را زنده جا بزند .

با شروع یکسری اعتراضات به گرانی ؛ رانت خواری ؛ اختلاس که حق مردم  به اوضاع نابسامان وسوء استفاده های افسار گسیخته اعتراض کنند  .

مریم قجر داعشی و شوهر سابق اش مهدی زن فروش می خواهند از اب گل آلود ماهی بگیرند و دوباره مرحوم رجوی روح پلید  با منتسب کردن  یک پیام چند خطی زنده جا بزنند .

نویسنده مخ پوسیده با این پیام کلا ان مرحوم روح پلید زیر سوال برده اند !

در پیام منتسب به رجوی روح پلید امده است :

ــ قیامی است تا سرنگونی و پیروزی !

اگر واقعا معتقدی که این قیامی است تا سر نگونی و پیروزی ! بس بهترین زمان و فرصت برای بیرون امدن از سوراخ موش اگر ؛ اگر و اگر زنده هستی چرا خودت را بعنوان رهبر انقلاب قدیم  ؛ انقلاب نوین ؛ فرمانده ارتش تی بدستان در آلبانی نشسته خودت را بیرونی نمی کنی ؟ !

 همچنین در این پیام منتسب به رجوی باز نویسنده بند اب داده و با طرح چند بند سوال مهمی را بوجود اورده که کلا هم مرده زنده شده و هم مریم قجر داعی و کلا فرقه رجوی زیر سوال برده گویا مرده زنده شده فرموده اند اعتراضات  :

ــ تداوم دارد / گسترش می یابد / عمق پیدا می کند / با مقاومت سازمان یافته پیوند و پشتوانه دارد !  احمق ؛ ابلهی که این ادعا را دارد مگر نمی بیند تا حال در داخل ایران و در شهرهای مختلف اعتراضات صورت گرفته ولی در این اعتراضات از رضا شاه تا نادرشاه روحت شاد گفتند اما برای رضای خدا حتا یک نفرهم نامی از رجوی روح پلید و یا مریم قجر داعشی به زبان نیاوردند و بلعکس تا دلتان بخواهد در سایتهای مختلف از داخل و خارج ایران مردم خطاب به مریم قجر نوشتند خفه شو . و بدین شیوه نفرت خود را از فرقه رجوی داعشی به نمایش گذاشتند .

اما قمپوز در کردن در اخر پیام منتسب به رجوی روح پلید هم خود یک حکایتی که فقط به درد همان قمپوز در کردن میخورد و لا غیر .

نویسنده از زبان مرده زنده شده فرموده اند :

جنگ صد برابر و شورشی و حد اکثر بوده و هست و خواهد بود / کانونهای شورشی به ارتش ازادیبخش ملی اعتلا یابد و سپاه دشمن ضد بشری را در هم کوبد !

این ادعاء سخیف و ابلهانه الگو برداری شده از سفسطه های شخص رجوی روح پلید هست زمانیکه روی سن تریاک با خرماء سیاه بصره و چند چائی پر رنگ و دود کردن چند سیگار نعشگی اش به اوج می رسید با کلت اهدائی صدام ملعون دست به کمر ادعا اطوار در می اورد و فرمان می داد که یک یگان ارتش دست سازش باید در ۳ شبانه روز با ۳ گردان سپاه بجنگند !

این موضوع شاید برای کسانی که از سازماندهی و تشکیلات ارتش یک کشور خبر نداشته باشند قابل فهم نباشد . ولی بصورت مختصر بگویم که هر یگان ارتش دست ساز رجوی داعشی تشکیل شده بود از ۳ تانک غرازه روسی تی ۵۵ اهدائی صدام ملعون به رجوی که هر تانک هم ۴ خدمه داشت و کلا می شد ۱۲ نفر که حتا این ۱۲ نفر هم در سازماندهی یگان ارتش دست ساز رجوی تکمیل نبود وخیلی از دسته های زرهی ۹ نفره یا ۶ نفره بود و رجوی می گفت هر وقت عملیات سرنگونی شروع شود و به اولین شهر رسیدید نفر چهارم که فشنگ گذار باشد از بین مردم که قرار بپویندند می گیرید !!!

حال در طرف دیگر یک ارتش کلاسیک که هر گردان تشکیل شده از ۳ گروهان که تعداد افرادش بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ نفر هست و یا هر ۳ تانک یک دسته که حدا قل ۱۲ تانک یک گروهان را تشکیل می دهد و هر گردان بیشتر از ۲۰ تانک دارد .

البته این یک حساب سر انگشتی برای یک مقایسه که ببینید رجوی چطور اعضاء نگونبخت با کلاشی و دروغ و یکسری بحث های تو خالی و غیر واقعی فریب می داد و مدعی بود که مجاهد انقلاب کرده ( کسی که به زن و زندگی فکر نکند ) می توانند صد برابر یک پاسدار بجنگد !

نویسنده مخ پوسیده پیام منتسب به رجوی روح پلید باید این حساب کتاب می کرد که کانون شورشی که ادعا می کنید کجاست ؟ چرا این کانون شورشی تا بحال نتوانسته یک جا جمع شده و با عکس و ارم فرقه رجوی یک تظاهرات ساده در یکی از میادین تهران و یا شهرهای دیگر برگزار کند ؟ !

اگر منظور نویسنده پیام منتسب به رجوی روح پلید چند نفری که فریب دلارهای شما را خورده اند و شما با فرستادن دلار انها را اجیر کرده اید . انها هیچ وقت شورشی نبوده و به ارتش به گل نشسته در البانی نخواهند پیوست . چون انها دنبال زن و زندگی هستند و تنها کاری که می کنند جاسوسی و … هست و اگر چند نفری هم فریب خورده دست به خشونت و ترور بزنند هیچ تاثیری در تعادل قوا بوجود نخواهند اورد و مثل همیشه هم اینکه نام منهوستان به میان می اید  مردم به خاطر اینکه به نام ننگین شما الوده نشوند از خواسته های به حق خود کوتاه می ایند تا وطن فروشان ؛ خیانتکاران مزدوران سیا ؛ موساد ؛ عربستان که دشمنان مردم ایران هستند نتوانند سوء استفاده کنند .

از اینجا که این پیام منتسب به رجوی روح پلید شماره ۱۰ نام گذاری شده بس می شود گفت این مرده با ۱۰ بار تظاهرات زنده شده و بعد دوباره گور به گور شده .

 باید منتظر باشید و باشیم و باشند تا دوباره هر وقت تظاهرات و اعتراضی صورت گرفت ان مرده زنده شود و پیامی منتسب به وی قرائت شود و دوباره به گور خود بر گردد!

پاریس : محمد رزاقی

////////////////////////////////

Albania-Hassan Heyrani

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید