محمد رزاقی: اعضاء سبیل کلفت فرقه رجوی در نقش مهین ؛ شهین و …

0
772

اعضاء سبیل کلفت فرقه رجوی در نقش مهین ؛ شهین و …

محمد رزاقی، وبلاگ رزاقی، پانزدهم اوت ۲۰۱۸:… دادن مهمانی های خصوصی به نیروهای ارتش امریکائی و نشاندن اعضاء زن بر سر میز هر امریکائی و زدن گیتار ؛ خواندن ترانه های انگلیسی برای نیروهای ارتش امریکا ! البته اینهمه ادا اطوار بوزینه وار کفاف نکرد و  اعضاء فرقه رجوی داعشی دست از پا درازتر از اردوگاه بدنام اشرف اخراج و به کمپ ترانزیتی بنام لیبرتی در … 

zanan zob shode dar rahbar8

لینک به منبع

اعضاء سبیل کلفت فرقه رجوی در نقش مهین ؛ شهین و  …

چند روز پیش با یکی از دوستان قدیمی که که از فرقه رجوی جدا شده صحبت می کردم . وی به موضوعی اشاره کرد که تماما  گویا ونشان دهنده اوضاع درمانده و به گل نشسته فرقه رجوی بود .

شاید نسل جوان این روزی ایران سال ۵۸ تا ۶۰ را ندیده اند که در ان زمان رجوی داعشی با شیادی و فریبکاری و دروغ ؛ دغل ادعا داشت می خواهد با تشکیل میلشیا با امپریالیزم جهانخوار و اسرائیل بجنگد و چند بار در تهران و شهرهای بزرگ رژه میلیشیا هم راه انداخت تا اینکه  در سال ۶۰ یک عده ای از ان میلیشا ها را برای ترور مردم و دولتمردان ایران سازماندهی کرد و از میلیشائی که قرار بود به جنگ امریکا ؛ اسرائیل بفرستد یک مشت تروریست ساخت .

بعد از سال ۶۰ و فرار شخص رجوی داعشی از ایران و بعد هم خارج کردن سران فرقه از داخل ایران و انتقال به اروپا رجوی مدعشی شد که با درست کردن پیشمرگه و جنگ منطقه ای می خواهد رژیم ایران سرنگون کند که از سال ۶۰ تا ۶۵ هم بعنوان جاش برای صدام ملعون در کردستان عراق اعضاء خود را مستقر کرد .

سال ۶۵ چند ماه بعد از اینکه شخص رجوی داعشی به همراه زن سوم خود ( مرمیم قجر داعشی ) از فرانسه به عراق نقل مکان کرد تا بهتر بتواند به مزدوری ؛ وطن فروشی برای صدام ملعون ادامه بدهد . با گرفتن یکسری از امکانات ( اردوگاه ؛ سلاح و دلار و … ) مدعی شد ارتش ازادیبخش راه انداخته و همه اعضاء فرقه اش را در اردوگاههای اهدائی صدام ملعون به رجوی مستقر کرد وشخص رجوی اعضاء خود بعنوان الت دست صدام ملعون در اورد .

در ان زمان جاسوسی از داخل ایران ؛ دادن اطلاعات جبهه ها ؛ شنود بی سیم های نیروهای ایرانی ؛ دادن گراء برای بمباران و موشک باران شهرهای ایران ؛ حمله به نیروهای ایرانی در جبهه ها با پشتیبانی توپخانه و نیروی هدائی عراق و …. یعنی فرقه رجوی اعضاء خود را آلت دست صدام ملعون ساخت تا بدین شیوه دلارهای بیشتری را برای ساختن کاخ در عراق و ویلا در اروپا و .. از صدام دریافت کند .

بعد ازاتش بس بین ایران و عراق وشکست عملیات دروغ جاویدان رجوی داعشی که راه انداخت کلآ اعضاء فرقه رجوی در عراق زمین گیر شده بودند و رجوی داعشی برای خوش خدمتی به صدام ملعون با راه انداختن تیم های تروریستی  و اموزش های خاصی که توسط فدائیان و گارد جمهوری صدام ملعون به اعضاء فرقه داده می شد  این تیمهای تروریستی به دستور شخص رجوی داعشی و مریم قجر داعشی برای ترور و خمپاره زدن  از داخل خاک عراق به داخل شهرهای ایران منتقل می شدند و از یک عده تروریست و خمپاره زن درست کرد .

سال ۸۲ بعد از سرنگونی صدام ملعون رجوی داعشی در همان روز پیام داد و اعتراف کرد که حال که صدام سرنگون شده در مقابل صاحب خانه جدید ( امریکا ) دامن پوشیده و همه جنبه با نیروهای امریکائی همکاری خواهد کرد .

رجوی داعشی برای نشان دادن مزدوری و حلقه به گوشی خود برای نیروهای امریکائی مستقر در اردوگاه بد نام اشرف بعد از خلع سلاح رژه با دسته تی راه انداخت و ادا اطور بوزینه وار که گویا می تواند همان نقشی را که قبلا برای صدام بازی می کرد اینبار برای ارباب جدید ( امریکائها ) ایفا کند و در این مسیر چه ها که نکرد .

دادن مهمانی های خصوصی به نیروهای ارتش امریکائی و نشاندن اعضاء زن بر سر میز هر امریکائی و زدن گیتار ؛ خواندن ترانه های انگلیسی برای نیروهای ارتش امریکا !

البته اینهمه ادا اطوار بوزینه وار کفاف نکرد و  اعضاء فرقه رجوی داعشی دست از پا درازتر از اردوگاه بدنام اشرف اخراج و به کمپ ترانزیتی بنام لیبرتی در نزدیک بغداد منتقل شدند .

در کمپ لیبرتی سران فرقه بدستور شخص رجوی و مریم قجر داعشی در مصاحبه هائی که با ارگانهای بین المللی برای پناهجوئی داشتند باید می گفتند که می خواهند در عراق بمانند و سران فرقه در نشستهای درونی مدعی شده بودند که می خواهند پلی از لیبرتی به تیرانا بزنند که بعد ۴ سال این پل سر از تیرانا در آلبانی در اورد !

 فرقه رجوی اعضاء خو ؛ در تیرانا را در چند ساختمان مستقر کرد و مدعی مریم قجر داعشی مدعی شد که می خواهد هزار اشرف درست کند و به همین خاطر هر اتاق در این ساختمانهای محل استقرار اعضاء فرقه را یک اشرف نام گذاری کرد . خخ

اما از انجا که این ساختمانها در داخل شهر بودند و اعضاء فرقه با دیدن هر مرد و زن البانیائی به فکر زندگی خود می افتادند و سرعت و تعداد جدا شده ها هر روز بیشتر می شد مریم قجر با همکاری سیاستمداران مریکائی و اسرائیلی یک اردوگاهی را در بیرو ناز شهر تیرانا از دولت البانی گرفتند و ان را اردوگاه اشرف ۳ نام گذاری کردند و همه اعضاء باقیمانده را در این اردوگاه اشرف ۳ بصورت قرنطینه و دور از مردم و روابط عادی و انسانی نگه داشته اند .

اما اصلی ترین کار اعضاء نگون بخت در اردوگاه بد نام اشرف از ۳ موضوغ تشکیل شده .

ــ یک باز سازی اردوگاهی که از دولت البانی گرفته اند .

ــ برگزاری نشستهای تشکیلاتی و ایدئولوژیک .

ــ ارتباط گیری از طریق سایتهای مجازی

البته اجازه ارتباط گیری از طریق دنیای مجازی به همه اعضاء داده نمی شود .

این ارتباط گیری به چند دسته تقسیم می شود . ارتباط عمومی که اعضاء انتخاب شده بصورت ۳ یا ۴ نفره با یک مسئول یا به قول معروفمانده یگان در ساعت مشخص در اتاقی که کامپیوترها هست جمع شده وبر ساس سناریو از قبل تعیین و تمرین شده  و موضوعات مشخص اقدا م به ارتباط گیری با ایرانیها می کنند . که اکثر این ارتباطها باید با داخل ایران باشد .

اعضاء فرقه خود را بعنوان خبر نگار ؛ محقق ؛ فعال حقوق بشر ؛ فعال اجتماعی و … جا می زنند و از بدین شیوه از ایران اطلاعات جمع می کنند و اگر به سوژه ای بر خوردند که زودتر خام و با فرد چت کننده راه بیاد طئمه خوبی برای فرقه رجوی به حساب می اید که با صحبت و دادن وعده های مختلف به دام می افتد .

چند تیم مخصوص هم هستند که برادران سبیل کلفت از پشت کامپوتر با گذاشتن عکسهایی که از پروفایل خانمها در سایتهای مجازی عکس کپی می کنند و بعد روی ان عکس ان کار می کنند و صورت تار درمی اورند که کاملا مشخص نباشد سپس برادران سبیل کلفت با اسامی زنانه ؛ مهین و شهین ؛ مهناز و شهناز ؛ گلناز و گلسوم و … با طرف مقابل خود که جوان و مجرد هم باشد چت می کنند و از این جوانها می خواهند که چون خودشان ضد رژیم هستند ودوست دارند ازاد باشند پارتی بروند و در همه زمینه ها ازاد باشند وبیشتر در مورد  ازادی رابطه جنسی و  … صحبت می کنند بدین شیوه طرف مقابل را در دام خود می اندازند و حتا وعده سکس چت هم می دهند ! تا فرد مقابل خواسته انها را عملی کند .

مریم قجر داعشی به چه روزی افتاده که مجبور اعضاء سبیل کلفت خود را که در اردوگاه اشرف ۳ بدنام به اسارت گرفته برای پیشبرد اهداف کثیف خود به جای مهین ؛ شهین جا بزند .

من از این طریق به هموطنان و بطور خاص به جوانان ایرانی هشدار می دهم که در دنیای مجازی مواظب باشند گول حرفها و چرم زبانی یک عده ای را که شناخت ندارید نخورید و در دام این جنایتکاران نه افتند و فریب فرقه رجوی داعشی را نخورند .

پاریس : محمد رزاقی

————————–

zanan-fahad

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید