علی جهانی: تناقض گونی فرقه رجوی در باره کودتای ۲۸ مرداد

0
409

تناقض گونی فرقه رجوی در باره کودتای ۲۸ مرداد

Ali Jahaniعلی جهانی، وبلاگ آیینه، بیستم اوت ۲۰۱۸:… می خواستم از سرکرده فعلی فرقه تروریستی رجوی خانم مریم عضدانلو رئیس جمهور مادام العمر سوال کنم که مگر ماهیت چپاول گری و جهان خواری آمریکا تغییر کرده است ؟ مگر همین دولت و رئیس جمهور وقت آمریکا نبود که دستور کودتا علیه دولت مردمی مصدق را صادر کرد؟ و حالا این دستور اخیر دولت ترامپ رئیس جمهور آمریکا … 

Rajavi-mehdi Eftekhari-Mojahedin khalgh Az Tehran ta Tirana-3-sobhani

لینک به منبع

تناقض گونی فرقه رجوی در باره کودتای ۲۸ مرداد

در ۲۸ مرداد  سال ۱۳۳۲ خورشیدی دولت وقت آمریکا احساس خطر برای رژیم وابسته شاه کرد و در نتیجه رئیس جمهور وقت آمریکا دستور کودتا علیه دولت مردمی مصدق را صادر کرد و با ساقط کردن دولت مصدق اردشیر زاهدی را روی کار آورد تا راحتر به چپاول مردم ایران بپردازد . البته امپریالیست جهانی به سرکردگی آمریکا همواره جهانخوار بوده و این ماهیت چپاول گری ملت هائ جهان از جمله ایران تغییر نکرده و نمی کند. در این رابطه همین الان هم مواجه هستیم با اقدامات جنگ طلبانه دولت ترامپ رئیس جمهور آمریکا علیه مردم ایران که با خارج شدن آمریکا از توافق برجام شروع شده و اکنون هم یک گروه اقدام علیه منافع ملی مردم ایران در وزارت خارجه آمریکا تشکیل شده است که در واقع کارش اقدام  برای سرنگونی از طریق یک کودتای نظامی می باشد که همان تجربه شکست خورده ۲۸ مرداد ماه سال ۱۳۳۲ خورشیدی علیه مردم ایران و دولت مردمی مصدق می باشد. که قطعا اینبار هم شکست خواهد خورد.

ولی نکته قابل توجه در این رابطه مواضع ضد و نقیض و تناقض گونی های فرقه تروریستی رجوی می باشد. این سازمان فرقه گرا و تروریستی در حالی خودش را مدافع سینه مصدق و آرمان هایش می داند که مصدق به راه حل سیاسی اعتقادی راسخ داشت و بدان عمل کرد و پای الزاماتش خوابید و توسط دولت وقت آمریکا توسط کودتای نظامی بر کنار شد. ولی این سازمان فرقه گرا و تروریستی صد و هشتاد درجه عکس عقاید مصدق اعتقاد به سرنگونی از طریق مسلحانه و اکنون هم توسط جنگ خارجی که توسط آمریکا دارد.

این گروه فرقه گرا و تروریستی در حالی خودش طرفدار مصدق می داند و کودتای ننگین ۲۸ مرداد ماه سال ۱۳۳۲ خورشیدی را محکوم می کند همان اقدام ضد ایرانی دولت آمریکا علیه منافع ملی مردم ایران آلان این گروه فرقه گرا و تروریستی از تشکیل گروه اقدام علیه منافع ملی مردم ایران در وزارت خارجه آمریکا حمایت می‌کند و ابراز خوشحالی می کند و خواستار تحریم‌های همه جانبه و جنگ و خونریزی و ویرانی علیه مردم ایران میباشد.

می خواستم از سرکرده فعلی فرقه تروریستی رجوی خانم مریم عضدانلو رئیس جمهور مادام العمر سوال کنم که مگر ماهیت چپاول گری و جهان خواری آمریکا تغییر کرده است ؟ مگر همین دولت و رئیس جمهور وقت آمریکا نبود که دستور کودتا علیه دولت مردمی مصدق را صادر کرد؟ و حالا این دستور اخیر دولت ترامپ رئیس جمهور آمریکا با تشکیل گروه اقدام علیه منافع ملی مردم ایران چه فرقی با همان اقدام کودتا علیه دولت مردمی مصدق دارد؟ البته خودتان بهتر از هر کسی می دانید که ماهیت ضد بشری دولت آمریکا تغییر نکرده است ولی از آنجایی که گروه فرقه گرا و تروریستی شما هم ماهیت ضد خلقی و جنگ طلبانه دارد سرنوشت خود را گره زده به تصمیمات ضد خلقی و جنگ طلبانه آمریکا و متحدانش در منطقه خاورمیانه نظیر عربستان سعودی و اسرائیل علیه منافع ملی مردم ایران حرکت کرده و با آنها همسویی کامل دارید .

—————–

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید