جامعه ی بین المللی رجوی بود که سوریه را باین وضع انداخت

0
518

جامعه ی بین المللی رجوی بود که سوریه را باین وضع انداخت

صابر از تبریز (امضاء محفوظ)، ایران اینترلینک، بیست و یکم اوت ۲۰۱۸:…  تعریفی که باند رجوی ازجامعه ی بین المللی دارد، گروه بندی ای را شامل میشود که ضد مردم جهان است وبنابراین چنین جامعه ای که خود ، مردم سوریه را به خاک وخون کشیده، چنین انگیزه ای که مردم سـوریه به آرامش وصلح بازگردند ، نداشته وبرعکس خواستار تشدید این بحران عظیم هستند ! …

Rajavi-Bolton 3

http://iran-interlink.org

جامعه ی بین المللی رجوی بود که سوریه را باین وضع انداخت!

۳۰/۰۵/۱۳۹۷

باند رجوی درتداوم اعمال وتبلیغات ضد مردی خود ،  علاوه برایرانیان، مردم سوریه را هم هدف قرار داده ودر یک نعل وارونه زدن تمام، اشک تمساح برای آنها میریزد با این نیت که شاید دری به تخته خورد وموفق به  ایجاد جو ” ایران هراسی ” گردد!

درقسمتی از مطلبی که بهمین منظور منتشر کرده ، چنین آمده است :

” عمق تنفر ملی علیه حمایت های بیدریغ رژیم آخوندی از یک دیکتاتور خون ریز دیگر را که در بکاری گیری بمب های بشکه ای، بمباران مناطق مسکونی و قتل عام کودکان، زنان و سالمندان و یا استفاده از سلاح شیمیایی ید طولایی دارد، در کوچه و خیابان های ایران بخوی قبل شنود می باشند “.

هیچ منبع موثق وبیطرفی ، این ادعای امپریالیزم ساخته  وکلاه سفید ها انداخته را که درتوجیه جنایت های گروه های تکفیری اش بود ، تایید نکرده و آنچه تایید شده ، جنایت های خود آمریکا ، متحدان و گروه های تکفیری ای بود که آمریکا نقش درجه اولی درتاسیس و تسلیح آنها داشته است!

رژیم ایران برابر قوانین بین المللی ، حضوری مثبت- مثبت ازنقطه نظر کمک به صلح جهانی ومنافع مردم سوریه- داشته است و باند رجوی کماکان دروغ میگوید!

دوباره :

” فریاد های «سوریه را رها کن، فکری بحال ما کن» به یقین نشان از خشم منطقی جامعه ای است که تبعات سیاست های مخرب دیکتاتوری مذهبی حاکم بر میهن امان را با فقر و بیکاری و فلاکت پرداخت میکنند “.

من با وجود اینکه باتمام وجود خواستار حل وفصل مشکلات مردم بوده ودراین عرصه ی بخصوص حق را به آنها میدهم ، اما شعارهای ضد سوریه ای بخشی از آنها را ناشی ازالقائات آن دسته ازروشنفکران منخرف یا خائنی میدانم که مرگ فجیع قذافی را تبریک گفته، ویرانی این کشور پیشرو آفریقایی را عین دموکراسی معرفی کرده و انتخاب مرسی مرتجع را فرخنده  ودموکراتیک نامیدند!

لذا، من با آگاهی از منبع این شعار ارتجاعی و امپریالیزم شاد کن که درمیان شعارهای اعتراضی چند سال اخیر، جایی برای خود بازکرده ، سردادن آنرا کاری ضدانسانی وبرعلیه منافع ملی خودمان میبینم.

درادامه :

” … خواست جامعه بین المللی برای پایان دادن به درد و رنج مردم سوریه و بویژه خروج نیروهای مزدور رژیم آخوندی از این کشور می باشد. در حالیکه خامنه ای بروی قدرت های مطقه ای و بویژه برای نقش روسیه جیب گشادی دوخته است، اکنون رسانه های حکومتی بناچار و با سرشکستگی از افتادن پرده ها و توافقات میان ایالات متحده و متحد بلقوه خامنه ای برسر سوریه خبر می دهند “.

تعریفی که باند رجوی ازجامعه ی بین المللی دارد، گروه بندی ای را شامل میشود که ضد مردم جهان است وبنابراین چنین جامعه ای که خود ، مردم سوریه را به خاک وخون کشیده، چنین انگیزه ای که مردم سـوریه به آرامش وصلح بازگردند ، نداشته وبرعکس خواستار تشدید این بحران عظیم هستند !

ضمنا ما دراجابت درخواست دولت سوریه است که حضوری محدود ولازم درآنجا داریم ومسلما با بازگشت صلح وقانون به سوریه ، احتیاجی به حضور دیگران- ازجمله ما- نخواهد بود!

دراین مورد باید به سخنان یکی ازمقامات روسیه بایداشاره کرد که تصریح نمود که ایران تا پایان ماموریتش ، درسوریه باقی خواهد ماند!

فلذا، اگر باندرجوی اینقدر عجله داشته وبی تابی نشان میدهد ، باید که آرزو کند که نیروهای تکفیری ودولت های اشغالگر، هرچه سریعتر سرریه را ترک کنند!!

صابر

————————-

Albania-Hassan Heyrani

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید