محمد رزاقی: تف هم به ایدئولوژی و سیاست فرقه رجوی داعشی حیف !

0
855

سکوت خفت بار مریم قجر داعشی و جیره خواران ایرانی ؛ اروپائی ؛ امریکائی که از دلارهای خونین عربستان به زندگی خفیف و خائنانه خود ادامه می دهند کاملا قابل فهم است . مریم قجر داعشی همچنانکه در مقابل کشتار کودکان و زنان و مردان فلسطیینی توسط یکی دیگر از اربابانش ( اسرائیل ) سکوت کرد ؛ در مقابل جنایات عربستان هم همان شیوه سکوت را اختیار کرده است . وقتی در عراق و سوریه داعشی های وحشی مردم را سر می بریدند و داعشی های وحشی صدها جوان عراقی را بر روی زمین خوابانده و تیر باران می کرد وقتی داعشی های وحشی زنان ایزدی را به کنیزی می گرفت و تجاوز می کردند و انها را در بازار برده فروشی می فروختند مریم قجر به دستور اربابانش و با گرفتن دلارهای خونین در پاریس شوء بر گزار می کرد و مدعی بود در عراق داعشی وجود ندارد و عشایر انقلابی هستند که بر علیه دولت عراق و دخالتهای رژیم ایران قیام گرده اند ! سکوت خفت بار مریم قجر داعشی و جیره خواران عربستان و موساد که دارنده گان مدالهای رنگارنگ حقوق بشری هستند و هر وقت در ایران یک قاتل و متجاوز را دستگیر می کنند از همه سوراخ خود صدای اعتراض در میاورند که ای مردم آی سازمانهای حقوق بشری و …

تف هم به ایدئولوژی و سیاست فرقه رجوی داعشی حیف !

 محمد رزاقی، وبلاگ رزاقی – 22.08.2018

Mohammadi-mojahedin-Albania

لینک به منبع

تف هم به ایدئولوژی و سیاست فرقه رجوی داعشی حیف !

تف هم به ایدئولوژی و سیاست فرقه رجوی داعشی حیف ! چند روز پیش ارباب رجوی داعشی در یمن با بمباران و قتل کودکان بی گناه مرتکب جنایت ضد بشری شد و نماینده سازمان ملل وقتی داشت از کودکان زخمی عیادت می کرد نتوانست احساسات خود را نگه دارد و برای کودکان کشته شده و زخمی هایش اشک ریخت .

خیلی از کشورها حتا کشوری های اروپائی از این اتفاق ( کشته شدن کودکان ) یمنی ابراز تاسف کردند .

فرقه رجوی داعشی برای اینکه ارباب خودش را دل آزرده نکند حتا حاضر نشد یک خط از این خبر در سایتهایش درج کند و یا در تلویزیون خودش که در بین ایرانیان معروف به سیمای اسارت هست خبری پخش کند . اگر در ایران اتوبوس حامل بچه ها یا دانشجوها تصادف جاده ای بکند مریم قجر داعشی بیل به هوا بیانیه صادر می کند کلی روده درازی و علت تصادف را به گردن سران رژیم ایران می اندازد و نهایت اعلام می کند که رزیم ایران در حق کودکان و … مرتکب جنایت شده !

اما وقتی خبر اتوبوس کودکان یمنی عالم گیر می شود ولی مریم قجر داعشی لال و خودش را به کوچه علی چپ می زند و به اصطلاح شتر دیدی ندیدی ! ۲ روز پیش درعربستان به دستور اربابان مریم قجر داعشی یک زن فعال درحقوق زنان و حقوق بشر (اسراء الغمغام ) بطور وحشیانه در وسط خیابان بوسیله شمیر گردن زده می شود !
مریم قجر داعشی که هر ساله در ۸ مارس با برگزاری شوء و سیرکهای رنگارنگ روی سن عربده دفاع از حقوق زنان سر می کشد در مقابل این اقدام وحشیانه دولت عربستان چنان سکوت اختیار کرده که گویا هیچ اتفاقی نه افتاده است .

سکوت خفت بار مریم قجر داعشی و جیره خواران ایرانی ؛ اروپائی ؛ امریکائی که از دلارهای خونین عربستان به زندگی خفیف و خائنانه خود ادامه می دهند کاملا قابل فهم است . مریم قجر داعشی همچنانکه در مقابل کشتار کودکان و زنان و مردان فلسطیینی توسط یکی دیگر از اربابانش ( اسرائیل ) سکوت کرد ؛ در مقابل جنایات عربستان هم همان شیوه سکوت را اختیار کرده است . وقتی در عراق و سوریه داعشی های وحشی مردم را سر می بریدند و داعشی های وحشی صدها جوان عراقی را بر روی زمین خوابانده و تیر باران می کرد وقتی داعشی های وحشی زنان ایزدی را به کنیزی می گرفت و تجاوز می کردند و انها را در بازار برده فروشی می فروختند مریم قجر به دستور اربابانش و با گرفتن دلارهای خونین در پاریس شوء بر گزار می کرد و مدعی بود در عراق داعشی وجود ندارد و عشایر انقلابی هستند که بر علیه دولت عراق و دخالتهای رژیم ایران قیام گرده اند ! سکوت خفت بار مریم قجر داعشی و جیره خواران عربستان و موساد که دارنده گان مدالهای رنگارنگ حقوق بشری هستند و هر وقت در ایران یک قاتل و متجاوز را دستگیر می کنند از همه سوراخ خود صدای اعتراض در میاورند که ای مردم آی سازمانهای حقوق بشری و … بیائید که عرش خدا لرزید ! حقوق بشر نقض شد اما در مقابل جنایت اربابانشان به همه سوراخ هایشان چوب پنبه می زنند که خدای نکرده صدائی در نیاید چون ممکن بن سلمان و نتانیاهو فکر کنند جیره خوارانشان اعتراضی و یا صدائی از خود در کرده اند . برای سکوت در مقابل جنایات عربستان و اسرائیل و … برای هیکل فرقه رجوی داعشی و همه مزدوران و قارا کنیزان مدعی دفاع از حقوق بشر تف هم زیادی ! حیف که انسان اب دهنش را به ایدئولوژی و سیاست فرقه رجوی داعشی تف کند .

پاریس : محمد رزاقی

———————

Nejatyaftegan dar albani-Ferghe Mojahedin

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید