مهدی خوشحال: جهان به کدام سو می رود

0
513

سه مورد داستان تاسف انگیزی که شرح می دهم، از فیلم های هالیوودی آمریکا برداشت نکرده ام بلکه هر سه مورد طی یک ماه اخیر در آلبانی و آلمان و آمریکا، اتفاق افتاده اند و در هر سه مورد ظاهراً تروریست ها پیروز شده اند. آن هم زمانی و مکانی که شعار مبارزه علیه تروریسم، گوش فلک را کر کرده است. مورد اول، داستان سفر طول و دراز مصطفی محمدی و همسرش محبوبه، از کشور کانادا به آلبانی است که این دو تنها به دنبال دیدار و ملاقات دخترشان سمیه محمدی که سالهاست در یکی از کمپ های مجاهدین خلق اسیر است راهی سفر به آلبانی شده اند و به جای دیدار و ملاقات دخترشان، مورد حملات تروریستی ناجوانمردانه و جنایتکارانه مجاهدین خلق قرار گرفتند. مورد دوم، اشواق، دختر ایزدی، سه ماه در عراق در دست ربایندگان داعشی اسیر بود. او پس از فرار، به آلمان پناهنده شد. اما ناگهان در آلمان با شکنجه‌گر داعشی خود به نام ابوهمام، روبه ‌‌رو شد که او نیز به عنوان پناهجو، از حمایت دولت این کشور برخوردار است. داستان زندگی اشواق، دختر ایزدی پناهنده به آلمان، چون سناریوی فیلم هاست. این دختر که سه ماه اسیر جریان تروریستی „دولت اسلامی“ بود، در سال ۲۰۱۵ به آلمان پناهنده شد و در اردوگاهی در نزدیکی شهر اشتوتگارت به سر برد.

جهان به کدام سو می رود

Mehdi_Khoshalمهدی خوشحال، ایران فانوس ـ 24.08.2018

Mohammadi-mojahedin-Albania

لینک به منبع

جهان به کدام سو می رود

مهدی خوشحال، ایران فانوس، ۲۳٫۰۸٫۲۰۱۸

سه مورد داستان تاسف انگیزی که شرح می دهم، از فیلم های هالیوودی آمریکا برداشت نکرده ام بلکه هر سه مورد طی یک ماه اخیر در آلبانی و آلمان و آمریکا، اتفاق افتاده اند و در هر سه مورد ظاهراً تروریست ها پیروز شده اند. آن هم زمانی و مکانی که شعار مبارزه علیه تروریسم، گوش فلک را کر کرده است.

مورد اول، داستان سفر طول و دراز مصطفی محمدی و همسرش محبوبه، از کشور کانادا به آلبانی است که این دو تنها به دنبال دیدار و ملاقات دخترشان سمیه محمدی که سالهاست در یکی از کمپ های مجاهدین خلق اسیر است راهی سفر به آلبانی شده اند و به جای دیدار و ملاقات دخترشان، مورد حملات تروریستی ناجوانمردانه و جنایتکارانه مجاهدین خلق قرار گرفتند.

مورد دوم، اشواق، دختر ایزدی، سه ماه در عراق در دست ربایندگان داعشی اسیر بود. او پس از فرار، به آلمان پناهنده شد. اما ناگهان در آلمان با شکنجه‌گر داعشی خود به نام ابوهمام، روبه ‌‌رو شد که او نیز به عنوان پناهجو، از حمایت دولت این کشور برخوردار است.

داستان زندگی اشواق، دختر ایزدی پناهنده به آلمان، چون سناریوی فیلم هاست. این دختر که سه ماه اسیر جریان تروریستی „دولت اسلامی“ بود، در سال ۲۰۱۵ به آلمان پناهنده شد و در اردوگاهی در نزدیکی شهر اشتوتگارت به سر برد.

اشواق در سال ۲۰۱۴ میلادی ۱۴ ساله بود که اسلام‌گرایان افراطی داعش به کوه‌های سنجار، محل زندگی اقلیت ایزدی‌ها، حمله کردند.

تروریست‌های „دولت اسلامی“ صدها دختر ایزدی را ربودند و اشواق در میان ربوده شدگان بود. این دختران در میدان‌های شهر موصل به مثابه حیوانات اهلی به قیمتی حدود ۱۰۰ دلار فروخته ‌شدند. اشواق سه ماه اسیر داعشی‌ها بود. او را اذیت و آزار کردند و مورد تجاوز قرار دادند.

اشواق می ‌گوید، در ماه فوریه سال جاری میلادی در نزدیکی خانه محل زندگی‌اش با ابوهمام، خریدار و شکنجه‌گرش، روبه ‌‌رو شده است. اشواق می‌گوید ابوهمام هم به عنوان پناهجو در آلمان زندگی می‌کند.

ابوهمام، سر صحبت را با او باز کرده و او را تهدید کرده بود. اشواق می‌گوید، همین که چهره ابوهمام را دیدم خشک‌ام زد. او مطمئنا ابوهمام بود، با آن ریش زشت و ترسناک و آن چهره زشت‌اش. زبانم بند آمد وقتی از من به زبان آلمانی پرسید که آیا من اشواق هستم.

اشواق پنج روز بعد از روبه‌‌رو شدن با ابوهمام، موضوع را به اطلاع پلیس آلمان رساند. دادستانی فدرال آلمان در جواب روزنامه آلمانی „فرانکفورتر آلگماینه“ تایید کرده است که اشواق موضوع را با پلیس در میان گذاشته است. پلیس اما اعلام کرده که فردی با خصوصیات شرح داده شده از سوی اشواق را نیافته است. اشواق اکنون در آلمان زندگی نمی‌کند. او و خانواده‌اش به عراق بازگشته‌اند.

https://www.dw.com/fa-ir/germany/a-45123103

مورد سوم، در آمریکا که ظاهراً مهد مبارزه علیه تروریسم است اتفاق افتاده است. نخستین جلسه دادگاه مجید قربانی، شهروند ۵۹ ساله ایرانی به جرم جاسوسی برای جمهوری اسلامی ایران در شهر واشنگتن برگزار شد. در این جلسه، قاضی درخواست آزادی موقت متهم را رد کرد و دادستان برای وی درخواست ۷۵ سال زندان کرده است.

وزارت دادگستری ایالات متحده دوشنبه ۲۹ مرداد اعلام کرد «احمدرضا محمدی دوستدار» ۳۸ ساله، آمریکایی ایرانی تبار و مجید قربانی شهروند ۵۹ ساله ایرانی مقیم کالیفرنیا، بازداشت و در دادخواست صادره به فعالیت برای ایران متهم شدند.

آقای دوستدار، قرار است در شیکاگو تفهیم اتهام شود اما جلسه تفهیم اتهام مجید قربانی، در شهر واشنگتن برگزار شد.

هفتاد و پنج سال زندان، برای تعدادی عکس از تروریست ها، که آن عکس ها در سایت های مجاهدین خلق به وفور یافت می شوند، در حالی صورت می گیرد که تا کنون هیچ کس از صاحبان آن عکس ها، نپرسید که شما قبل از سفر و اقامت در آمریکا، در کشور خود و سایر کشورها چه تعدادی از انسان های بی گناه را، کشته اید و یا در چه موارد جرم و جنایت و زندان و شکنجه و جاسوسی و مزدوری که همه می بایست جرم و جنایت شناخته شوند، شرکت داشته ای؟

https://news.gooya.com/2018/08/—۱۳۵٫php

هر سه موردی که در بالا آورده شد و در حمایت اکید از تروریسم است، با فرافکنی وقیحانه، مبارزه علیه تروریسم خوانده می شوند! به راستی، با این رسم و رسوم قانونگذاران، جهان ما به کدام سو می رود

//////////////

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید