محمد رزاقی: مک کین آرزوی بمباران و کشتار مردم ایران به گور برد !

0
1215

مریم قجر داعشی برای بدست اوردن دل امریکائیها و مک کین جنایتکاربه هر رذالت ؛ پستی و خواری تن داد. روزگاری که فرقه رجوی داعشی نام سازمان مجاهدین خلق ایران یدک می کشید به ترور امریکائها در دهه پنجاه افتخار می کرد و برای ان سرود سر کوچه کمین مجاهد پر کینه …mohammad Razaghi 

امریکائی بیرو شو خونت روی زمین ؛ می سرود یا برای فر ریختن برجهای دوقلو در اردوگاههای اهدائی صدام ملعون جشن می گرفت حال به روزی افتاده اند که خود را به خایه های جنایتکاران امریکائی دخیل بسته اند و با شور شعف و کشیدن هورا تا باز شدن دهان تا بنا گوش ؛ به اهتزار در اوردن پرچم امریکا از جنایتکاران در مقر های اهدائی همین امریکائی ها استقبال می کنند و خواهان این می شوند که مردم ایران نیز بوسیله مریکائیها بمباران شود .

مک کین آرزوی بمباران و کشتار مردم ایران به گور برد !

محمد رزاقی، وبلاگ رزاقی ـ 27.08.2018

Rajavi-Mac ken

لینک به منبع

مک کین آرزوی بمباران و کشتار مردم ایران به گور برد !

مرگ بعضی ها نه اینکه تاسف بار نیست بلکه خوشحال کننده هم هست .مثل مرگ جنایتکاران.

مک کین هم یکی از جنایتکارانی بود که در جنگ ویتنام خلبان بود و با بمباران مردم در کشتار و جنایت در حق مردم خاورمیانه نقش مستقیم داشت .

مک کین جنایتکار همچنین در تشکیل گروههای تروریستی مثل داعش و جنگ افروزی و راه اندازی حمام خون و جنگ خیابانی در اکراین و جنگ ویران کننده در کشورهای لیبی ؛ سوریه ؛افعانستان ؛عراق سومالی و .. بعنوان ریئس کمیته نیروهای مسلح امریکا در سنا نقش اصلی را ایفاء می کرد .

مک کین جنایتکاردر ساختن و استقرار داعش در کشورهای سوریه ؛ لیبی؛ عراق نقش مستقیم داشتو بطور مستقیم با سران گروههای تروریستی نشت و بر خواست داشت وبارها خواستار حمله مستقیم امریکا به سوریه شده بود و چند سال پیش هم خواستار حمله و بمباران ایران شده بود !

مک کین جنایتکار عاشق جنگ ؛ خونریزی و کشتار بود و بطور خواص سعی می کرد با دخالت مستقیم در کشورهائی که در مقابل امریکا کمر خم نمی کنند کشتار راه به اندازد و منابع انسانی و طبیعی ان کشورها از بنیان ویران شود .

مک کین و مریم رجوی و لیست شهدای سازمان مجاهدین خلق ایران

مک کین یکی از هزار داماد مریم قجر داعشی

مریم قجر داعشی که به عروس هزار داماد هم مشهور می باشد علاقه خاصی به جنگ افروزان دارد از جمله به مک کین جنایتکار سقط شده.

چند سال پیش وقتی داعشی های وحشی در سوریه قتل عام می کردند و درعراق هم با سرعت پیشروی می کردند و تا نزدیکی دروازه های بغداد رسیده بودند مریم قجر داعشی از همین جنایتکار می خواست که ایران هم بوسیله نیروهای امریکائی و بین المللی بمباران شود و نقش داعش به وی و نیروهایش سپرده شود !

مریم قجر داعشی برای بدست اوردن دل امریکائیها و مک کین جنایتکاربه هر رذالت ؛ پستی و خواری تن داد.

روزگاری که فرقه رجوی داعشی نام سازمان مجاهدین خلق ایران یدک می کشید به ترور امریکائها در دهه پنجاه افتخار می کرد و برای ان سرود سر کوچه کمین مجاهد پر کینه … امریکائی بیرو شو خونت روی زمین ؛ می سرود یا برای فر ریختن برجهای دوقلو در اردوگاههای اهدائی صدام ملعون جشن می گرفت حال به روزی افتاده اند که خود را به خایه های جنایتکاران امریکائی دخیل بسته اند و با شور شعف و کشیدن هورا تا باز شدن دهان تا بنا گوش ؛ به اهتزار در اوردن پرچم امریکا از جنایتکاران در مقر های اهدائی همین امریکائی ها استقبال می کنند و خواهان این می شوند که مردم ایران نیز بوسیله مریکائیها بمباران شود .

حال با مرگ مک کین جنایتکار عروس هزار داماد ( مریم قجر داعشی ) یکی از دامادها را از دست سیاه پوش شد .

البته مطمئن هستم به زودی شوهر سابق عروس هزار داماد که در پیش کش کردن زن خود ( قوادی ) به دیگرن صاحب تجربه زیادی می باشد یک داماد ضد ایرانی و جنگ طلب جنایتکارپیدا کرده و به لیست دامادهای مریم قجر اضافه کند ومریم قجر داعشی بعنوان اولین و اخرین عروس هزار داماد همان طور که لقب رئیس جمهور حسرت به دل باسمه ای را حفظ کرده لقب عروس هزار داماد را حفظ کند .

مرگ مک کین جنایتکار را باید برهمه مردم آزاده دنیا و بطور خاص به مردم سوریه ؛ عراق ؛ لیبی خاورمیانه تبریک گفت .

مک کین جنایتکار و خود فروشانی مثل شازده قمار باز و مریم قجر داعشی که دست به دامن این جنایتکار جنگی شده بودند تا ایران را هم به سوریه تبدیل کند جزء روسیاهی چیز دیگری نسیبشان نشد و مک کین جنایتکار هم ارزوی بمباران و کشتار مردم ایران به گور برد .

قارا کنیزانی مثل مریم قجر داعشی ؛ وطن فروشان و مزدوران سعودی ؛ امریکا و اسرائیل باید خوب به این نکته توجه کنند که آویزان شدن از خایه های جنگ طلبان و جنایتکاران جنگی نه تنها هیچ دردی از آنها علاج نخواهد کردهمانطورکه در بین مردم ایران منفور هستند منفورتر می شوند و انها نیز مثل مک کین جنایتکار که ارزوی بمباران و کشتار مردم ایران را داشت و آن را به گور برد آنها نیز آرزوی پا گذاشتن به خاک پاک ایران رسیدن به تخت و تاج و یا نشستن روی صندلی ریاست جمهوری خیالی را به گور خواهند برد .

پاریس : محمد رزاقی

—————

Hassan Heyrani - Nejatyaftegan dar albani-2-260-410

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید