شما عددی نیستید تا درسیاست های موازنه ای بحساب آیید

0
1272

شما عددی نیستید تا درسیاست های موازنه ای بحساب آیید

صابر از تبریز (امضاء محفوظ)، ایران اینترلینک، بیست و هفتم اوت ۲۰۱۸:…  اما سازمان مجاهدین خلق یک باند است و دولتی را نمایندگی نمیکند که مثلا آمریکا بخواهد بین حکومت ایران-  که با تمام مشکلات جزو کشورهای مقتدر منطقه است – و باند مفلوک رجوی ، اقدام به اتخاذ سیاست موازنه ی منفی کرده  … 

ferghe-100

http://iran-interlink.org

شما عددی نیستید تا درسیاست های موازنه ای بحساب آیید!

۰۵/۰۶/۱۳۹۷

سعید سجاد نامی از عمله های رجوی دریک نوشته ی سرتا پا یاوه ودلخوشکنک و با عنوان ” رژیم تاب ِ تحمل سیاست موازنه منفى امریکا را ندارد “، نوشته است :

“حال بعد از تجربه شکست سیاست خود و به خطر افتادن منافع و امنیت ملى امریکا، دولت جدید امریکا به سمت سیاست موازنه منفى در قبال رژیم و مقاومت سازمان یافته مردم ایران حرکت میکند. گر چه این سیاست- شامل اراده امریکا در احترام به قوانین خود و اجراى آن در مواجهه با رژیم، تازه و در ابتداى تکوین و اعمال خویش است، اما این رویکرد اثرات کمرشکن خود بر رژیم را تا به همین الان به روشنى ظاهر نموده است “.

منافع ملی آمریکا ، همواره با اجرای سیاست های ضداکثریت عظیم مردم آمریکا ولحاظ منافع نیم تا ده درصد از مردم آمریکا که ثروتمندان باشند ، بخطر افتاده وحاصل آن بحران های ادواری وساختاری مداوم بوده واین سیاستها باوجود تفاوت های اندکی که درمراحلی داشته اند، سیاست رسمی آمریکا بوده وجنگ ها ،تجاوزها وکودتاها جزء جدانشدنی ازپیکره ی امپریالیزم جهانی ( نظام سلطه وتابعیت) بوده و رژیم آمریکا ازسال ۱۹۴۵، سرکردگی آنرا بعهده دارد!

این از این!

دیگر اینکه اتخاذ سیاست موازنه- اعم از منفی یا مثبت اش که بگیریم – درمورد دولت ها صدق میکند ودراتخاذ سیاست موازنه ی منفی ، کاردکتر مصدق یک نمونه ی درخشانی است.

جریان ازاین قرار بوده که آمریکای نیروگرفته از جنگ دوم جهانی، خواستار امتیاز تحقیق واستخراج نفت استان های جنوب شرقی ایران بود که شوروی هم بلافاصله خواستار استخراج نفت شمال ایران شد و مصدق عنوان نمود که برای رفع اختلافت وجلوگیری ازتشنج درایران، بهتر است که به هیچکدام ازاین دو ابرقدرت، امتیازی داده نشود وتا پایان کار مصدق، این وضعیت ادامه داشت که متاسفانه بعد ازاو، انعقاد قرارداد با کنسیرسیوم های آمریکائی و …، نتایج درخشان این سیاست موازنه ی منفی را برهم زد!

اما سازمان مجاهدین خلق یک باند است و دولتی را نمایندگی نمیکند که مثلا آمریکا بخواهد بین حکومت ایران-  که با تمام مشکلات جزو کشورهای مقتدر منطقه است – و باند مفلوک رجوی ، اقدام به اتخاذ سیاست موازنه ی منفی کرده وبه هیچکدام امتیازی ندهد!!

شما دراین حیطه قرار ندارید و بزرگترین کارتان دم جنباندن به غارتگران جهانی است وخوشحال خواهید بود که نوکر وکنیز حقیر آنها بشوید تا مایه ی مباهات تان گردد!

این هموطن ژاژخوای ما ، قیاس مع الفارق نموده ومسئله ای شبیه رابطه ی ماتحت یک کنجشگ و درخت تنومند چنار مطرح نموده که بسیار خنده دار است!

البته یک سوی قضیه، پاشیدن خاک بچشم آنهائی است که این مطالب را میخوانند تا مثلا باورکنند که باند رجوی که کارش جمع کردن پیروپاتال های بازنشسته ی آمریکائی بوده ودائما به حضور این روسپیان سیاسی درکارناوال های خود بدان افتخار میکند ، سرو سری ندارد!!!

بازهم :

” موازنه منفى سیاستى است که مقاومت ایران همیشه خواستار آن بوده، و از این سیاست جدید امریکا به شدت استقبال میکند. ارگانیسم مستقل، پویا، و خودکفاى مقاومت سازمان یافته در طى سخت ترین دورانها اثبات نموده که او متکى به خود و مردم خود، و نه حمایت خارجى است “.

التماس شبانه روزی به دنیای سلطه گر که بیآیید کارکنان کلیه ی دفاتر دیپلماتیک ایران درسراسر جهان وازجمله درمقر سازمان ملل متحد را بیرون کرده و اعضای باند رجوی را بجای آنها بنشانید ، چگونه میتواند طرفداری از موازنه ی منفی باشد؟!

یعنی شما اینقدر نادانید  یا مردم را چنین تصور کرده اید؟!

شما خود بطور شبانه روزی اینقدر فاکت به بیرون میدهید که نشانگر وابستگی تمام عیار شما به مرتجعین وسلطه گران است و اینجا بصورت نامربوط، از بی میلی خود به حمایت خارجی صحبت میکنید!

دروغ  و وقاحت هم باید اندازه ای داشته باشد عزیز!

صابر

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید