مهدی سجودی :ریختن آب سرد بر خیالات پنبه دانه ای فرقه رجوی

0
805

در تازه ترین موضعگیری ،جان بولتون مشاور ترامپ گفت : ما قصد براندازی نداریم و به دنبال تغییر رفتار حکومت ایران هستیم .به این ترتیب یک بار شادی فرقه به غم تبدیل شد ، البته فراتر از آن باطل بودن تحلیل ها و خط و مشی رهبران تشنه قدرت فرقه رجوی به اثبات رسیده است . به این ترتیب سران فرقه باید به دنبال بهانه ای دیگری برای انگیزه دادن به باقیمانده نفراتش در آلبانی که مثل برگ خزان در حال ریزش هستند ، باشند. شد، موفق باشید

ریختن آب سرد بر خیالات پنبه دانه ای فرقه رجوی

مهدی سجودیمهدی سجودی ـ 28.08.2018

Mohammadi-mojahedin-Albania

ریختن آب سرد بر خیالات پنبه دانه ای فرقه رجوی 

در ماههای اخیر سرکردگان فرقه رجوی از مواضع دولت ترامپ و تنی چند از تندروترینهای حزب حاکم آمریکا نسبت به ایران و نیز بازگشت تحریمها و فشار اقتصادی بر مردم ایران چنان به وجد آمده بودند که در پوست خود نمی گنجیدند . اینجا بود که دوباره رجوی تحلیلهای آبکی خود مبنی بر سرنگونی رژیم را بر بوق و کرنا کرد . جالب اینکه در همه این سالیان هر موقعی که فشاری و سختی بر ملت ایران بوده اینها خوشحال بوده و میشوند و در عین حال شعار ازادی مردم ایران و خود را حامی مردم ایران نیز میدانند در حالی که سر هر سر فصلی در مساعل ایران با دخالت دادن خود بی وجودشان باعث کشت و کشتار مردم ایران نیز بوده و هستند.

جویها در توهم و خیال اینکه ارتش آمریکا برای براندازی حکومت ایران به ایران حمله خواهد کرد و بعد از تصرف کامل ایران به آنها خواهد گفت بر ما منت بنهید و بفرمایید بر اریکه تخت ولایت جلوس نمایید و بدین ترتیب رجوی ولی فقیه جدید و عیال ایشان هم رئیس جمهور مادام العمر ایران خواهد شد.

باور کنید این جماعت رجوی دچار چنین توهماتی هستند و با همین تحلیل ها و خوابهای مقوایی بوده که دهه هاست وعده سرنگونی قریب الوقوع به اعضاء در بندشان میدهند و آنها را با همین وعده های پوشالی همچنان در اسارت خود نگه میدارند .

موضع گیری یار و یاور قدیمی فرقه ، یعنی جان بولتون ، برق از خیالات سران فرقه خصوصا خانم رئیس جمهور! پراند .

در تازه ترین موضعگیری ،جان بولتون مشاور ترامپ گفت : ما قصد براندازی نداریم و به دنبال تغییر رفتار حکومت ایران هستیم .

به این ترتیب یک بار شادی فرقه به غم تبدیل شد ، البته فراتر از آن باطل بودن تحلیل ها و خط و مشی رهبران تشنه قدرت فرقه رجوی به اثبات رسیده است . به این ترتیب سران فرقه باید به دنبال بهانه ای دیگری برای انگیزه دادن به باقیمانده نفراتش در آلبانی که مثل برگ خزان در حال ریزش هستند ، باشند. شد، موفق باشید

——————–

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید