محمد رزاقی: دروغپردازی فرقه رجوی داعشی در مورد دخالت رژیم ایران در عراق

0
646

واقعیت اینکه تا به حال گروههای سیاسی عراقی به یک ائتلافی که بتوانند نماینده اکثریت برای انتخاب کاندید نخست وزیری معرفی کتتد دست نیافته اند . به همین خاطر فرقه رجوی که از عراق با لگد و پست گردنی اخراج شده بصورت ابلهانه و احمقانه تلاش می کنند  با کشیدن پا ی امیرکایئها هم در نتیجه ائتلاف احزاب تاثیر بگذارد و هم اینکه اگر کاندید مورد نظر امریکا به مقام رسید مریم قجر داعشی دوباره ادعا کند دولت عراق ۵۵۰ ملیون از اموال فرقه را در اردوگاه اشرف بلوکه کرده و خواهان ان شود . باید به مریم قجر داعشی گفت : ان سبو بشکست ان پیمانه ریخت . اگر جرات دارید شخصآ به همراه شوهر گور به گور شده ومفقودالقبر و شوهر سابقتان که خیلی هم در میان ایرنیان معروف می باشد ( مهدی قواد )   به همراه احمد واقف معروف به ا حمق واق واق؛ عباس داوری معروف به جاسوس الدوله ؛ با خود به یک دادگاه عادلانه بیاورید و جدا شده ها ؛ خانواده های اعضاء اسیر هم به همان دادگاه بیایند تا ببینیم حق با کیست !mohammad Razaghi

دروغپردازی فرقه رجوی داعشی در مورد دخالت رژیم ایران در عراق

محمد رزاقی، وبلاگ رزاقی ـ 01.09.2018

 

لینک به منبع

دروغپردازی فرقه رجوی داعشی در مورد دخالت رژیم ایران در عراق !

فرقه رجوی داعشی که در پخش اخبار دروغ از گوبلز هم پیشی گرفته اند مدعی شده رژیم ایران در حال انتقال موشکهای بالستیکی به شبه نظامیان عراقی می باشد !

البته جابجائی موشکهای بالستیکی از ایران به عراق ماهواره های جاسوسی امریکا ؛ اسرائیل ندیدند اما مریم قجر از روی تخت بصورت دراز کش از پاریس بیابانهای عراق دید و به میرزا بنویسهایش دستور داد تا هر چه سریعتر با نوشتن مقاله به اسم افشاگری به خدمت انور ترامپ ؛ نتانیاهو ؛ بن سلمان اطلاع رسانی شود !

البته میرزا بنویسهای مخ پوسیده رجوی هم با ۰۰۷  بازی احمقانه از زبان یک خبرگزاری در سایت فرقه درج کرده که :

 خبرگزاری رویترز روز جمعه ۹شهریور ۹۷گزارش داد: منابع ایرانی، عراقی و غربی گفتند رژیم ایران به نیروهای مزدور شیعی خود در عراق موشکهای بالستیک تحویل داده است و در حال توسعه ظرفیت برای ساختن امکانات بیشتر برای جلوگیری از حملات علیه منافعش در خاورمیانه و ایجاد ابزاری برای هدف قرار دادن دشمنانش در منطقه می‌باشد.

موشکهای ادعائی فرقه رجوی داعشی که به عراق تحویل داده شد همان تسلیحاتی که وقتی مریم قجر داعشی با اوردن طارق الهاشمی و  الجبوری و نماینده داعشی های وحشی به پاریس نطفه همکاری تروریستها به هم گره خورد و قرار شد هر زمان جمله تروریستها اغاز شد مریم قجر داعشی هم درپاریس و شهر های دیگر سیرک و شوء راه به اندازه و از تروریستهای وحشی بعنوان عشایرانقلابی عراقی نام ببرد تا به هرشکل ممکن افکار عمومی و رسانه ها و شخصییتهای سیاسی را فریب بدهد.

نمونه ای ا ز فریب کاری و شیادی ؛ شستن دستان تروریستهای داعشی وقتی به عراق حمله کردند مریم قجر سیرکی درست کرد و به چند حیوان انسان صفت دلارهای خونین داد تا بیاییند و با کرنش و تکان دادن سر یاوه و دروغهای مریم قجر داعشی تائید کنند .

https://www.facebook.com/sahand.faryad.9/videos/vb.100004925671906/448684048639114/?type=3

عکسی که از عبور موشکها از سمت ایران به عراق هست عکسها مربوط به سال ۲۰۱۴ می باشد که دولت رسمی عراق از متهدان خود در مقابل همبه داعشی های وحشی کمک تسلیحاتی خواسته بود ولی هیچ کدام از  کشورها حاضر نشده بودند برای جلو گیری  پیشروی تروریستهای داعشی که به دروازه های بعداد نزدیک شده بودند برای دفاع از مزدم و خاک عراق سلاح در اختیار دولت و ارتش عراق قرار بدهد . اما امریکا , اسرائیل, عربستان بهترین امکانات ( مهمات ؛ سلاح ؛ عذا و … ) از زمین و هوا در اختیازداعشی ها و تروریستها ارسال می کرند .

دروغگویی مجاهدین خلق فرقه رجوی عکس موشکی و داعش

نویسنده فراتر از مخ پوسیده فرقه رجوی که در طول عمرش در گرمای سوزان عراق همیشه زیر کولر بوده و در سرمای کویری  عراق هم همیشه در جای گرم  و نرم نشسته و با نوشتن اینکه گویا فرقه رجوی ۲ مرکز موشکی رژیم ایران در عراق کشف کرده !

باید خدمت انور این نویسنده ابله  که فازش ازمخ پوسیدگی  هم گذشته بگویم از زمان صدام ملعون در منطقه الزعفرانیه بعضی از مهماتهای موشکی درست می شد و حتا من شخصا چندین بار برای بار گیری و حمل موشکهای اهدائی صدام ملعون به رجوی (  موشکهای کاتوشا و مینی کاتیوشا و … از ان محل اقدام کرده ایم و یکی از مراکز نظامی در زمان صدام بود که هم اکنون هم با ان هویت کار می کند و این کارخانه ساخت ایران نیست .

در مورد مقر موشکی در شمال کربلا هم باید بگویم این مقر موشکی یکی از سری ترین مقرهای موشکی زمان صدام بوده که حتا خیلی از ارتشی های عراقی نمی دانستند در ان مقرچه هست و چکار می کنند .

وقتی از محدوده اول اجازه  ورود می دادند وارد سایت شویم بیش از ۵ کیلومتر با تریلر و یا کامیون را می رفتیم تازه می رسیدیم به یک محوطه که دور تا دور ان محوطه  خاکریز زده بودند و ان طرف خاک ریز هم درختکاری کرده بودند که هرکس از بیرون نگاه می کرد وجود انبارهایی بصورت سوله را نمی توانست ببیند !

اما به نظرمن هدف فرقه رجوی داعشی با پیش کشیدن یک ایرانی بدون نام؛ یک عراقی بدون نام  و یک مقام امریکائی بدون نام تماما حقه بازی و شازلاتانیزم ،مختص فرقه رحوی داعشی که گفتم گوبلز باید بیاد از فرقه  رحوی  و مریم قحر داعشی دروغ گوئ  را یاد می گرفت.

واقعیت اینکه تا به حال گروههای سیاسی عراقی به یک ائتلافی که بتوانند نماینده اکثریت برای انتخاب کاندید نخست وزیری معرفی کتتد دست نیافته اند .

به همین خاطر فرقه رجوی که از عراق با لگد و پست گردنی اخراج شده بصورت ابلهانه و احمقانه تلاش می کنند  با کشیدن پا ی امیرکایئها هم در نتیجه ائتلاف احزاب تاثیر بگذارد و هم اینکه اگر کاندید مورد نظر امریکا به مقام رسید مریم قجر داعشی دوباره ادعا کند دولت عراق ۵۵۰ ملیون از اموال فرقه را در اردوگاه اشرف بلوکه کرده و خواهان ان شود .

باید به مریم قجر داعشی گفت : ان سبو بشکست ان پیمانه ریخت .

اگر جرات دارید شخصآ به همراه شوهر گور به گور شده ومفقودالقبر و شوهر سابقتان که خیلی هم در میان ایرنیان معروف می باشد ( مهدی قواد )   به همراه احمد واقف معروف به ا حمق واق واق؛ عباس داوری معروف به جاسوس الدوله ؛ با خود به یک دادگاه عادلانه بیاورید و جدا شده ها ؛ خانواده های اعضاء اسیر هم به همان دادگاه بیایند تا ببینیم حق با کیست !

البته به مرمم قجرداعشی هم پیشنهاد می کنم  : سرهنگ دیوید ؛ سرهنگ ویسلی مارتین ؛ جولیانی ؛ گینگریج ؛ بولتون را همراه خود بیارید تا بیشتر بتوانید دروغهایتان را اثبات کنید وگرنه عراقی ها تا بند تونبونتان پاره شود  دنبالتان می کنند .

نتیچه :

اگر مریم قجر داعشی و سران مخ پوسیده  فرقه رجوی داعشی فکر کرده اند با این ادعاهای سخفیف نماینده گان و یا سازمانهائی که اراء قابل توجه دارند با ادعاهای احمقانه و بوزینه وار می توانید تاثیری بر تشکیل دولت عراق بگذارند باید گفت : ائت هورر کاروان کچر ( فرقه رجوی و سران فرقه مثل سک پارس می کنند کاروان به راه خود ادامه می دهد . با جسباندن عکسهای قدیم و ادعاهای پوچ نمی توانید به بهانه حمل موشکهای بالستیک از ایران به عراق امریکا  را وارد رودر روئی نظامی با ایران در عراق بکنید .

و اگر فکر می کنید با دروغپردازی می توانید جناحهای مختلف عراق را ؛ رو در رو قرار  بدهید باز این خیال پنبه دانه ای شماست . چون دیگر نمی توانید مثل زمان حضورتان در عراق و با ریختن دلارهای خونین به جیب صالح مطلک یا طارق الهاشمی  در عراق تروریست پروری بکنید .

اما اگر عراق دولت مقتدر با شرکت احزاب مختلف  بوجود امد .و بعد از تشکیل دولت  حق دولت و نماینده گان مردم عراق هست که از این فرقه دروغ پرداز و تروریستی و قاتل مردم عراق در دادگاهها  عراق و کشورهای اروپائی شکایت شود . سران فرقه جوابگوی جنایتهایشان باشند .

تحت پیگرد قرار دادن فرقه رجوی به خاطر دخالت در امور عراق و انتشار اخبار و مطالب کذب قابل پیگیری می باشد . امید وارم دولت عراق این اقتدار را داشته باشد که داعشی های کرواتی را نیز به پای میز عدالت بکشاند   .

پاریس : محمد رزاقی

——————–

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید