علیرضا نصداللهی: چرا وقتی رژیم،در حال فروپاشی هست سران رده بالا فرقه رجوی …

0
549

ه راستی که سازمان مجاهدین بعد از سال ۱۳۵۰ بعد از توبه نامه آقای مسعود رجوی،در مقابل ساواک،و همکاری او چه در زندان و چه در زمان بازجوی،که مدارک و نفراتی که در  آن زمان با شما بوده اند، همه موجود در شبکه اینترنت است. به راستی از همان سالها تا به الان این سازمان تبدیل شده، به بزرگترین سازمان فروش اطلاعات کشور ایران به سرویس های اطلاعاتی کشورهای بیگانه،که خودتان بهتر هر کسی میدانید که در گذشته دست به چه کثافت کاریهای زده اید.چه در،دروان شاه و چه بعد از انقلاب،فقط نمیدونم چرا شما که عاشق پول و قدرت هستید،بهتر نبود برای اطلاعات ایران کار میکردید،شاید آنها بهتر از خارجی ها با شما مامعله می کردنند؟ البته شما در این زمینه بسیار،بسیار ماشالله تجربه دارید و من اشتباه کردم که وارد این موضوع شدم چون خدایش در فروختن استاد هستید. فقط،خانم رجوی مواظب باش،چون میدونم مسعود نیست که بتواند در رابطه با شیطان سازی راهنمایت باشد،البته هستند دوستان،ولی پدر تجربه بسوزد،واقعأ هیچکس در زمینه خیانت،جنایت،مزدوری،و ضدانقلابی انگشت کوچیکه مسعود رجوی هم نمی شوند. چرا وقتی رژیم،در حال فروپاشی هست سران رده بالا فرقه رجوی فرار می کنند؟

Alireza_Nasrollahiعلیرضا نصراللهی  ـ انجمن یاران ایران ـ 08.09.2018

Albania-TV4 England 260-410

لینک به منبع

چرا وقتی رژیم،در حال فروپاشی هست سران رده بالا فرقه رجوی فرار می کنند؟

در ابتدا خدمت زنان شیر دل ایران زمین تبریک عرض میکنم. یک: به خاطر اینکه با شجاعت از فرقه رجوی جداشده و برگشتید به کانون گرم خانواده و اجتماع دوُم:به خاطر اینکه باٌلاخره متوجه شدید،که این فرقه دَجاِل،و وطن فروش همه ی این سال ها همه ما را فریب داده،تا بتواند در صحنه سیاسی،آن چیزی را که میخواهد به دست آورد.

“حاکمیت بر ایران و مردم”

فرار موفقیت آمیز پنج زن مجاهد از فرقه رجوی

شما با فرار از قعله الموتِ حسن صباح (مسعود،مریم رجوی ) مشت محکمی به دهان نامبارک مریم رجوی کوبیدید،و در این شرایط نابسامان سیاسی که در حال حاضر کشور عزیزمان،ایران را فرا گرفته،و همه قدرتهای جهانی دست،در،دست هم داده تا بتواند مردم را، از لحاظ اجتماعی به جایی برسانند،که مردم شریف ایران بیایند و در مقابل غرب سر تظیم فرود آورده و بدون هیچ قید و شرطی همه تصمیم های آنها را بپذیرند.و آنها هم ایران را به تاراج ببرند.

شما با جدایی از این فرقه نه تنها به این قعله نشین ها،و سیاستمداران، بلکه به همه کسانی که برای این فرقه دم تکان می دهتد،فهماندید،که اتفاقأ ما زنان،در این زمان که این فرقه برای به سر انجام رسانند،هدف های شیطانی خودش به تک،تک،همه ما نیاز دارد،ما جدا میشویم و اصلاً.با وجود ماست که دارد به حیات ناپاک خودش ادًامه می دهد.

شما با جدا شدنتان، از این فرقه، مسیر زندگی خودتان را با این فرقه جدا کردید،و دیگه نمیخواستید که بعد از این شریک رسوایی های خائنانه این فرقه باشید.

البته این موضوع  را هم ما،و هم دولتمردان غربی می دانیم،که فرقه رجوی یک گروه تروریستی می باشد،به خدا قسم در این مورد لحظه ای شک نداشته باشید،که سیاستمداران اروپایی و آمریکایی،از ترور مستشاران امریکایی،و ترورهای دیگر سازمان مجاهدین به خوبی خبر دارند،ولی در حال حاضر شرایط ایجاب می کند که فعلا همه آنها را فراموش کنند!!!

فرار موفقیت آمیز پنج زن مجاهد از فرقه رجوی

هر یک از ما فقط یک دست هستیم،ولی وای به آن روزی که تعداد این دستان به هزار،هزار برسد،که دیگه نه از اسب چیزی می ماند و نه از سوار،

خانم مریم رجوی تا دیر نشده دستور دهید خیلی سریع برای این شِش نفر که از قعله و دژه وحشتناک تو فرار کرده اند پرونده درُست کنند،راستی یادتان نرود،همه آنها مَاموران برون مرزی وزارت اطلاعات رژیم هستند،و میتوانی برای تک تک آنها موارد اخلاقی،اعتیاد،نفوذی،و…ترتیب دهید،فقط زود باشید تا دیر نشود،

البته همه کسانی که الان در دستانت اسیر هستند، از قبل برای هر کدام یک پرونده تشکیل داده ای،فقط منتظر هستی ببنی چه کسی در حال جدا شدن و یا فرار از چنگال خونین تو هست.آن وقت به شخص مربوطه دستور میدهی پرونده فلانی را رسانه ای کن،درست مثل کاری را که با پدر و مادر سمیه محمدی داری می کنی!

خانم رجوی راستی من وقتی در رسانه های شما و سایتهای اجیر شده ی توسط شما،نگاهی میاندازم تا کمی از لطیف های شما اوقات خودم را شاداب کنم،میبینم صحبت از سرنگونی،و کانون های شورشی می کنید!

شانتاژ مجاهدین خلق فرقه مریم رجوی در آلبانی و تهدید به ترور در کشورهای اروپایی

به راستی شما باور دارید که رژیم در حال سرنگون شدن هست؟

آخه میدونی چیه،جریان چوپان دروغگو شده،شما و برادر مسعود آنقدر در عراق هر سال برای ما از سرنگونی،و (مرحله سین آ ) صحبت کردید،راستش برای ما شده یه جوک!

به راستی که سازمان مجاهدین بعد از سال ۱۳۵۰ بعد از توبه نامه آقای مسعود رجوی،در مقابل ساواک،و همکاری او چه در زندان و چه در زمان بازجوی،که مدارک و نفراتی که در  آن زمان با شما بوده اند، همه موجود در شبکه اینترنت است.

به راستی از همان سالها تا به الان این سازمان تبدیل شده، به بزرگترین سازمان فروش اطلاعات کشور ایران به سرویس های اطلاعاتی کشورهای بیگانه،که خودتان بهتر هر کسی میدانید که در گذشته دست به چه کثافت کاریهای زده اید.چه در،دروان شاه و چه بعد از انقلاب،فقط نمیدونم چرا شما که عاشق پول و قدرت هستید،بهتر نبود برای اطلاعات ایران کار میکردید،شاید آنها بهتر از خارجی ها با شما مامعله می کردنند؟

البته شما در این زمینه بسیار،بسیار ماشالله تجربه دارید و من اشتباه کردم که وارد این موضوع شدم چون خدایش در فروختن استاد هستید.

فقط،خانم رجوی مواظب باش،چون میدونم مسعود نیست که بتواند در رابطه با شیطان سازی راهنمایت باشد،البته هستند دوستان،ولی پدر تجربه بسوزد،واقعأ هیچکس در زمینه خیانت،جنایت،مزدوری،و ضدانقلابی انگشت کوچیکه مسعود رجوی هم نمی شوند.

بمب اتمی امریکا مجاهدین خلق فرقه مریم رجوی برجام مزدوری

الان هفت سِپتامبر دوهزار و هیجده هستیم همه کسانی که این مقاله را خواندید،ببینید تا چند وقت دیگه در سایت های خود فرقه و نوچه هایش خواهید خواند:

موضوع پرونده شِش نفر از نفرات زن مامور وزارت اطلاعات آخوندی افشا می شوند!

حالا این زنان چه کسانی هستند همه زنان شواری رهبری سازمان ننگ ایران،بعد تازه این ابتدا قصه می باشد از اینجا به بعد اتفاقأ داستان قشنگ می شود.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید