محمد رزاقی: سازمان بی اعتبار مجاهدین خلق

0
695

سازمان بی اعتبار مجاهدین خلق  ( ۱ )

 محمد رزاقی، وبلاگ رزاقی، پاریس، هشتم سپتامبر ۲۰۱۸:…  چند روز گذشته  تلویزیون فرقه رجوی معروف به سیمای اسارت وسایتهای فرقه رجوی داعشی به مناسبت تاسیس سازمان بی اعتبار مجاهدین با پخش ودرج مصاحبه های سران جنایتکار خود سعی دارد سازمان بی اعتبار مجاهدین خلق را با کلمات سلمبه ، قلمبه و دروغ و دغل به خیانتها و جنایتها ؛ وطن فروشیهای … 

Rajavi-mehdi Eftekhari-Mojahedin khalgh Az Tehran ta Tirana-3-sobhaniلینک به منبع

سازمان بی اعتبار مجاهدین خلق . ( ۱ )

چند روز گذشته  تلویزیون فرقه رجوی معروف به سیمای اسارت وسایتهای فرقه رجوی داعشی به مناسبت تاسیس سازمان بی اعتبار مجاهدین با پخش ودرج مصاحبه های سران جنایتکار خود سعی دارد سازمان بی اعتبار مجاهدین خلق را با کلمات سلمبه ، قلمبه و دروغ و دغل به خیانتها و جنایتها ؛ وطن فروشیهای خود و نفرت مردم ایران از این فرقه سرپوش بگذارند  تا به خیال احمقانه و ابلهانه خود به بیش از پنجاه سال  جنایت ؛خیانت ؛ جاسوسی ؛  وطن فروشی خود رنگ انقلابی ؛ مبارزه  و… بدهند .

مصاحبه ها سران فرقه از جمله :

ــ مهدی ابریشمچی شوهر سابق مریم قجر با نام مستعار مهدی تهرانی معروف به مهدی قواد ( مهدی زن فروش ) .

ــ عباس داوری با نام مستعار رحمان معروف به جاسوس الدوله .

ــ مهدی برائی با نام مستعار احمد واقف معروف به احمق واق واق .

نکته مهم در این مصاحبه ها اینکه سران فرقه با نعل وارونه زدن در همه زمینه ها به خیال احمقانه خود تاریخ گندیده و ایدئولوژی دست سازکه بنای ان اسلام و مارکسیست درهم و برهم را بعنوان ایدولوژی مشعشع اسلام انقلابی  سازمان موسوم به مجاهددین خلق را در زر ورق پیچیده و دراصل سازمان بی اعتبار موسوم به مجاهدین خلق را که به فرقه رجوی داعشی معروف شده یک سازمان گل و بلبل نشان بدهند !

شاید خیلیها فکر کنند که رجوی داعشی بعدآ و با قرار گرفتن درمقام رهبر؛ سازمان را به انحراف و بی راهه برد .

واقعیت اینکه من خود نیز جزو همین دسته بودم . اما با مرور زمان و هر چه به عملکرد گذشته این سازمان از روز تاسیس تا به امروز نگاه می کنمو با توجه به تجربه نزدیک به ۲۰ سال عضویت در این فرقه و زندگی شبانه روزی در اردوگاههای این فرقه می بینم خشت اول کج بوده و عصاره ان ایدئولوژی دست ساز درنهایت می شود رجوی داعشی و هیچ تضمینی وجود ندارد که اگر حنیف نژاد؛ سعید محسن و … زنده بودند بهتراز رجوی داعشی از اب در می امدند !

ولی از انجا که بحث اصلی عملکرد رجوی داعشی و دیگر سران فرقه می باشد بپردازیم به مسئله امروزی .

سران جنایتکار ؛ وطن فروش فرقه رجوی که سالیان سال دست در دست رجوی روح پلید در کشتار ؛ ترور ؛ جنایت ؛ علیه مردم ایران و عراق و شکنجه و زندان ؛ کشتن اعضاء ناراضی نقش اصلی را دارند با مخ های پوسیده فکر می کنند می توانند تاریخ گندیده یک سازمان بی اعتبار با پاشیدن عطر و ادکلن پرافتخار به دیگران قالب کنند .

 ــ  در این مصاحبه ها سران فرقه رجوی داعشی طبق روال معمول و با یاوه سرائی می خواهند از رجوی بز دل پسرشجاع و قهرما ن بسازند !

در حالی که اسناد انکار ناپذیر از همکاری رجوی با ساواک در زمینه لو دادن اعضاء و رهبران گروهی که  آن زمان اسم و رسم سازمانی نداشتند وجود دارد و ثابت می کند رجوی بز دل بدون خوردن حتا یک سیلی مشخصات و کروکی خانه اعضاء گروه را برای ساواک رسم می کند وبا دست خط خود هر انچه را برای دستگیری دیگر اعضاء گروه بوده بطور خاص مشخصات حنیف نژاد را  می نویسد و فراتر از ان حتا برای دستگیری اعضاء گروه با ماموران ساواک در خیابانها همراهی می کند و سوار بر ماشین ساواک تا خانه مورد نظر ماموران را همراهی می کند .

نتیجه همکاری رجوی بزدل با ساواک و پا در میانی برادر مسعود رجوی ( کاظم رجوی )  که ان زمان درکشور سویس بعنوان خبر چین ساواک به شغل خبر چینی از مخالفان رژیم شاه برای ساواک مشغول بود با گرفتن یک درجه  تخفیف مورد عفو ملوکانه قرار می گیرد و بر خلاف سران گروه از اعدام به حبس محکوم می شود . ( نوشته های پرویز ثابتی در کتابی بنام در دامگه حادثه ) همکاری رجوی بز دل با ساواک کاملا به تائید یک از ریاست وقت ساواک و همچنین مصاحبه اقای معتمد افسرعملیاتی ساواک در دستگیری حنیف نژاد و … که می گوید :

همین مسعود رجوی را با ماشین گشت می‌بردم تو خیابان که آدرس نشان بدهد. خانه‌‌ محمد حنیف‌نژاد رهبر مجاهدین به اتفاق محمد حیاتی که الان در لیبرتی است را او لو داد. من رنگ در خانه دقیق یادم هست. من در دستگیری حنیف نژاد شرکت داشتم. به خاطر همین همکاری‌ها بود که با تلاش مسئولان ساواک، رجوی تخفیف مجازات گرفت.

اما رجوی روح پلید به همان مثال گ …. ز در مسگر اباد و لاف در غربت .

سعی داشت با دروغ و دغل و یاوه سرائی در نشستهای درونی با تعریف از زندان زمان شاه بدون اینکه اعضاء نگون بخت  از سابقه همکاری وی با ساواک خبری داشته باشند خود را زندانی مقاوم در مقابل  دار و درفش و شلاق ؛ شکنجه های ساواک جا بزند و تا جائی پیش می رفت که مدعی می شد در زنده ماندن وی حتما حکمت ودست خدا در کار بوده !

ولی با اسناد انکار ناپذیر و شاهدانی که خود در مقام و ریاست ارگانهای امنیتی ان زمان بودند اثبات می شود نه حکمتی در کار بوده نه دست خدا بلکه دست همکاری با ساواک باعث زنده ماندن رجوی بز دل شده .

ادامه دارد .

——————–

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید