پنجاه وسومین سالگرد تاسیس سازمان مجاهدین، رابطه فرقه رجوی با… قسمت 1 ـ 2

0
609

پنجاه وسومین سالگرد تاسیس سازمان مجاهدین ، رابطه فرقه رجوی با گروه محمد حنیف نژاد : قسمت دوم

محمد کرمی، وبلاگ عیاران، چهاردهم سپتامبر ۲۰۱۸:… مهدی ابریشمچی در سخنرانی خود در فروردین ۶۴ که در نشریه مجاهد شماره ۲۴۱ درج شده است، در رابطه با انقلاب ایدئولوژیک مجاهدین گفت (ما اونی که بودیم، نیستیم، افتخار هم می کنیم…) مسعود رجوی پا را از اینهم فراتر گذاشت و گفت  (در پی انقلاب ایدئولوژیک درونی در خط مشی مبارزاتی … 

 

Shekanjehgaran MKO dar Albani 260-410

لینک به منبع

لینک به قسمت اول

پنجاه وسومین سالگرد تاسیس سازمان مجاهدین ، رابطه فرقه رجوی با گروه محمد حنیف نژاد : قسمت دوم

قسمت دوم مصاحبه از گفتاری به نوشتاری تبدیل شده است .

در عکس بالا زهرا مریخی مسئول اول سازمان مجاهدین را می بینیم که در ۵۳ مین سالگرد سازمانی که وی ادعا دارد مسئول اول ان است .هیچ گونه پیامی از جانب این مسئول اول در جائی درز نکرده است و همانطور که درعکس دیده می شود فقط یک جمله بکار برده است ان هم بمناسبت بازگشائی رادیو صدای مجاهد همزمان با پنجاه وسومین ساگرد بنیانگذاری سازمان مجاهدین قید شده است.

هموطنان همانطور که با سند در عکس ها دیدید ، مقوله سالگرد سازمان مجاهدین برای سران این فرقه هیچ گونه ارزش واعتباری ندارد و نداشته است .درون تشکیلات کسی اجازه نداشت وندارد که بخواهد به این بپردازد که از محمد حنیف نژاد و سعید محسن تعریف و تمجید کند . بجز افراد قدیمی که از سال ۵۴ با این فرقه بودند کسی عبدالرضا نیک بین را اسمش را نشنیده و نمی شناسد که چه کسی بوده است . اغلب کتب آموزشی که، تا سالها بعد هم نامی نداشت ،توسط عبدالرضا نیک بین تنظیم می شده که بعدا به اسم سازمان  مجاهدین انتشار داده شد .

درون تشکیلاتی در البانی یک نشست مختصری برگزار کردند اما مطلقا بیرونی نکردند .

شاید بریا هموطنان هم این سوال پیش بیاید که چرا سال به سال سالگرد تشکیل مجاهدین در رسانه کمرنگ وکمرنگ تر می شود.

مسله یک این داستان به خاطر عمل کرد های گذشته این سازمان است که به ترور مستشاران امریکائی دست زدند و در داخل ایران یک سری عملیات های وترور های انجام دادند . سران فرقه الان تمام تلاش وسعی خود را می کنند که خود را از این سازمان بدور نگه دارند و عملیات های گذشته را بر عهده افراد ان زمان می اندازد و از سوئی دیگر به خاطر انتشار کتاب ها نشریاتی که دم از مبارزه با امپریالسم وهر چند که از تمامی سایت ها و ارشیوها و بایگانی ها و از تمامی مراکز کوچک و بزرگ خود پاکسازی کردند که اثاری از ان موارد باقی نمانده باشد  … در واقع در این ۱۵ سال گذشته تلاش کرده تا جائی که میتوانند در سالگرد سازمان یا تشکیل ارتش ازادی بخش یا سر اغاز مبارزه مسلحانه که سی خرداد بود …. خود را بدور نگه دارند به همین دلیل سال به سال این موضوعات کمرنگ تر می کنند .

از سوئی در گذشته تلاش می کردند در کشور های اروپائی سالگرد تاسیس سازمان را باشکوه جلوه بدهند حتی خیلی موارد جلسه و متینگ های بزرگ تشکیل می دادند اما اگر امسال به سایت هایشان نگاهی بیندازید در چهار یا من کشور برنامه خیلی مختصر و چند ده نفره  ۲۰ -۳۰ نفره داشتد . دیگر از ان علم کوتل ساز ودهول ها خبری نبود .

اینکه سران این تشکیلات فرقه رجوی گذشته خود را نفی می کنند یک موضوع جدیدی نیست که بخواهیم بگویم در این چند سال اخیر اتفاق افتاده است. این موضوع به گذشته های دور برمی گردد که در سال ۱۳۶۴ بعد از تعویض زن ها و زن بازی های مسعود رجوی که به اسم انقلاب ایدئولوژیک اسم می برند . بار ها و بارها در سخنرانی های که مرحوم مسعود رجوی و ان زمان مهدی ابریشم چی  خیلی سخنرانی و موضع گیری می کرد اعلام کردند که مجاهدین دیگر ان سازمان گذشته نیستند وو همه چیز ان از ائدئولوژی تا استراتژی و تاکتیک عوض شده وحالا تفکرات نفرات تشکیلات وهواداران ما هم باید عوض شود ، والا دیگر باهم نمی توانیم باشیم و به درد ما نمی خورند و در ان زمان قمپز در کردن مبارزه با امپریالیسم امریکا و بورژوازی … نقل نبات تشکیلات شده بود . بعد از سقوط پدر معنویشان صدام بلافاصله تمامی ان ارشیوها و روزنامه  نشریه  کتاب  فیلم ها همه را از بین بردند بخصوص نشریه ها را . به دو مورد اشاره می کنم

مهدی ابریشمچی در سخنرانی خود در فروردین ۶۴ که در نشریه مجاهد شماره ۲۴۱ درج شده است، در رابطه با انقلاب ایدئولوژیک مجاهدین گفت (ما اونی که بودیم، نیستیم، افتخار هم می کنیم…) مسعود رجوی پا را از اینهم فراتر گذاشت و گفت  (در پی انقلاب ایدئولوژیک درونی در خط مشی مبارزاتی یعنی در استراتژی و در تاکتیک ما هم انقلابی ایجاد شد که شرح آن مفصل است نشریه مجاهد ۲۸۲ … ادامه دارد

محمد کرمی ۱۳/۰۹/۲۰۱۸

*** 

همچنین:
http://iran-interlink.org/wordpressfa/?p=33459

پنجاه وسومین سالگرد تاسیس سازمان مجاهدین ، رابطه فرقه رجوی با گروه محمد حنیف نژاد : قسمت اول

Mohammad_Karami_HR_activistمحمد کرمی، وبلاگ عیاران، پاریس، دوازدهم سپتامبر ۲۰۱۸:… آیا رابطه ای بین این سازمان مجاهدین و گروهی که محمد حنیف نژاد . عبدالرضا نیک بین و سعید محسن در سال ۱۳۴۴ بنیان نهادن وجود دارد.( علی اضغر بدیع زادگان یک سال به این جمع پیویست جز بنیان گذاران مجاهدین نبوده.) چهارروز پیش ۵۳ مین سال گرد سازمان مجاهدین بود…..اولا تا زمانی محمد … 

تلویزیون انگلستان اردوگاه تروریستی مجاهدین خلق فرقه رجوی تیرانا آلبانی گزارش کانال ۴ تلویزیون انگلستان از اردوگاه مجاهدین خلق (فرقه رجوی) در حومه تیرانا-آلبانی

لینک به منبع

پنجاه وسومین سالگرد تاسیس سازمان مجاهدین ، رابطه فرقه رجوی با گروه محمد حنیف نژاد : قسمت اول

قابل ذکرمی باشد که این برنامه ها همزمان از صفحه فیسبوک تلویزیون مردم تحت آدرس زیر نیز پخش گردید

این مطلب از گفتاری به نوشتاری تبدیل شده است

سوال از این جا شروع می شود که ایا این تشکیلاتی که به اسم فرقه رجوی وجود دارد ، و یک نام بی مسما با خودش یدک می کشد به اسم سازمان مجاهدین .ایا رابطه ای بین این سازمان مجاهدین و گروهی که محمد حنیف نژاد . عبدالرضا نیک بین و سعید محسن در سال ۱۳۴۴ بنیان نهادن وجود دارد.( علی اضغر بدیع زادگان یک سال به این جمع پیویست جز بنیان گذاران مجاهدین نبوده.) چهارروز پیش ۵۳ مین سال گرد سازمان مجاهدین بود. من این ادعا را دارم که رابطه ای بین ان گروهی که محمد حنیف داشت با این تشکیلات فرقه وجود ندارد.اولا تا زمانی محمد حنیف و سعید محسن در قید حیات بودند یعنی از سال ۱۳۴۴ تا ۱۳۵۱ که اعدام شدند، برای گروه خود هیچ اسمی انتخاب نکرده بودند . عبدی هم که سه سال پس از تشکیل این گروه ،ازگروه محمد حنیف جدا شده .شش سال بعد تمامی مرکزیت ان گروه و نود درصد کادر و اعضا دستگیر شدند. چرا مسله مطرح می کنم که ایا این فرقه ربطه ای به محمد حنیف نژاد دارد .؟

در سالگرد تاسیس هر حزب و سازمان و گروهی که باشد بخصوص سازمانی که ادعای تنها اپوزسیونی و هزار یک اسم و …را باخودش یدک می کشد سعی می کنند در برنامه بیرونی سالگرد خود اطلاعیه یا بیانیه یا سخنرانی خوبی اراه بدهند . جمبندی از عمل یک سال گذشته ، برنامه ها و اهداف اینده خودشان را بیان می کنند. اما اگر سایت های رسمی و نیمه رسمی فرقه رجوی از سایت خود مریم قجر تا سایت رسمی با مجاهدین را نگاه کنید چین چیزی دیده نمی شود

پنجاه و سومین سالگرد تاسییس سازمان مجاهدین خلق ایران

عکس شماره یک از سایت رسمی مریم قجر .این چه پیام و برنامه ای از اینده این سازمان را دارد رسم می کند ؟ کدام ننه قمری این متن را نوشته به لحاط محتوا چه چیزی در ان دیده می شود که مریم قجر به عنوان رهبر ایدئولوژیک این فرقه این بیانیه را داده است .

پنجاه و سومین سالگرد تاسییس سازمان مجاهدین خلق ایران

پنجاه و سومین سالگرد تاسییس سازمان مجاهدین خلق ایران

در این دو عکس در توئیتر خود فقط یک بار ۵۳ سالگرد را مختصر نوشته اما در رابطه اعدام این سه جوان کرد وتسلیت گفتن به مردم کردستان ۵ بار توئتر گذاشته است.

پنجاه و سومین سالگرد تاسییس سازمان مجاهدین خلق ایران

پنجاه و سومین سالگرد تاسییس سازمان مجاهدین خلق ایران

در عکس بیش از پنج صفحه اچار یعنی حدود ۱۵۰ خط پیام در رابطه کشتارهای سال ۶۷ که بدورغ فرقه رجوی امارش را ۱۲ برابر کرده پیام میدهد .
کدام موضوع برای رهبری این فرقه مهم بوده است کشتارسه جوان کرد یا سالگرد کشتار ۶۷ یا ۵۳مین سالگرد سازمان مجاهدین به قول خودشان ؟؟؟

ادامه دارد

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید