آریا ایران:آیا بی بی سی نمیداند که مجاهدین خلق در بین مردم چقدر منفور هستند؟

0
1185

حضور یکی از لابی های دست چندم رجوی در برنامه پرگار بی بی سی که با عنوان متخصص و تحلیلگر سیاسی می خواهد بخورد بینندگانش بدهد، بسیار غیر حرفه ای، حمایت گرایانه و یکجانبه نگری است. همصدایی دست اندرکاران و برنامه سازان بی بی سی با گروه رجوی که خونریزترین و ضد ایرانی ترین گروه از نظر مردم ایران هستند را نباید فراموش کرد. و دست آخر اینکه آیا واقعا آیت الله بی بی سی هنوز نمی داند که مجاهدین خلق در بین مردم ایران چه وزن و جایگاه و منفوریتی دارند؟ اگر واقعا در تاریخ سیاسی ۴۰ ساله ایران هنوز به شعور و درک مشخص از این فرقه خون آشام نرسیده، همین برنامه را با حضور و دعوت از یک عضو جداشده مجاهدین ادامه دهد تا حقایق روشن گردد. نه گذشته مجاهدین قابل فراموشی است و نه وضعیت حال آنان که در تمام طول تاریخ موجودیت خود، به مردم ایران خیانت کرده و خیانت می کنند.

آیا بی بی سی نمی داند که مجاهدین خلق در بین مردم چقدر منفور هستند؟

آیا بی بی سی نمیداند مجاهدین خلق منفورند؟ مریم رجوی مزدوری وطن فروشی جنایتآریا ایران ـ 16.09.2018

لینک به منبع

آیا بی بی سی نمی داند که مجاهدین خلق در بین مردم چقدر منفور هستند؟

خزعبلات لابی رجوی در بی بی سی و روشنگری ملیحه محمدی

۲۰۱۸-۰۹-۱۵

ننگ تاریخ بر بی بی سی و داریوش کریمی که عنصر ضد ایرانی باند رجوی را بعنوان متخصص و تحلیل گر سیاسی بخورد بینندگان می دهد، روی حقایق خاک می پاشد و هنوز در جستجوی اسنادی است تا بفهمد این فرقه خون آشام چه جایگاهی در بین مردم ایران دارند!

برنامه پرگار بی بی سی با ملیحه محمدی و حضور یکی از لابی های رجوی که مجید رفیع زاده نام دارد بسیار نازل و سطح پایین بود.

این برنامه با عنوان «مجاهدین خلق ایران چه وزنی دارند؟» روز شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ برابر با ۱۵ سپتامبر ۲۰۱۸ از تلویزیون بی بی سی پخش شد که یکی از شرم آور ترین برنامه های پرگار داریوش کریمی بود که تلاش می کرد به همراه مجید رفیع زاده گذشته و حال فرقه تروریستی رجوی را لاپوشانی نماید.

با اینحال افشاگری ملیحه محمدی آنان را ناکام گذاشت.

آیا بی بی سی و گردانندگان بخش فارسی اینقدر با مردم و خواسته هایشان بیگانه اند که شعور سیاسی اجتماعی مردم ایران را با اینگونه برنامه ها به بازی گرفته اند؟

آیا بی بی سی نمیداند مجاهدین خلق منفورند؟ مریم رجوی مزدوری وطن فروشی جنایت

انتشار دروغ های یکی از لابی های دست چندم رجوی در برنامه پرگار باید مایه شرم این رسانه ضد ایرانی باشد.

ای کاش بی بی سی می توانست منصفانه عمل نموده و یکی از هزاران جداشده از سازمان مجاهدین را در این برنامه شرکت می داد و اسناد مورد نیاز مجید رفیع زاده به این شکل تامین می گردید، تا مدام در پی حاشا کردن حقایق و خاک پاشیدن به حافظه تاریخی مردم ایران نباشد!

حضور یکی از لابی های دست چندم رجوی در برنامه پرگار بی بی سی که با عنوان متخصص و تحلیلگر سیاسی می خواهد بخورد بینندگانش بدهد، بسیار غیر حرفه ای، حمایت گرایانه و یکجانبه نگری است.

همصدایی دست اندرکاران و برنامه سازان بی بی سی با گروه رجوی که خونریزترین و ضد ایرانی ترین گروه از نظر مردم ایران هستند را نباید فراموش کرد.

و دست آخر اینکه آیا واقعا آیت الله بی بی سی هنوز نمی داند که مجاهدین خلق در بین مردم ایران چه وزن و جایگاه و منفوریتی دارند؟

اگر واقعا در تاریخ سیاسی ۴۰ ساله ایران هنوز به شعور و درک مشخص از این فرقه خون آشام نرسیده، همین برنامه را با حضور و دعوت از یک عضو جداشده مجاهدین ادامه دهد تا حقایق روشن گردد.

نه گذشته مجاهدین قابل فراموشی است و نه وضعیت حال آنان که در تمام طول تاریخ موجودیت خود، به مردم ایران خیانت کرده و خیانت می کنند.

مسلما تا زمانیکه حتی یک جداشده از مجاهدین وجود دارد، نخواهیم گذاشت حافظه تاریخی مردم ایران نسبت به این گروه ستمکار و آدمکش، با زرق و برق دموکراسی برای ایران دستکاری گردیده و به فراموشی سپرده شود.

این برنامه را ببینید و خود قضاوت کنید. با دیدن این برنامه هر جا که توانستید فرقه تروریستی مجاهدین و لابی های رنگارنگ رجوی را افشا نمایید تا یک فرقه خون آشام بعنوان اپوزیسیون بزک نگردد.

«مجاهدین خلق ایران چه وزنی دارند؟»

آریا ایران – شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ برابر با ۱۵ سپتامبر ۲۰۱۸

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

Mojahedin khalgh az Tehran ta tirana-4-Enghelab az man serghat shod4

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید